SLABÁ, Marie. Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie (Analysis of websites of selected hotel in české budějovice – Case study). In Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová Brno. p. 195-203. ISBN 978-80-87300-56-5. 2014.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie
Name (in English) Analysis of websites of selected hotel in české budějovice – Case study
Authors SLABÁ, Marie.
Edition 1. vyd. Brno, Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků, p. 195-203, 9 pp. 2014.
Publisher Vysoká škola obchodní a hotelová Brno
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-87300-56-5
Keywords (in Czech) Marketing; marketingová komunikace; webové stránky; hotel; internet; sociální sítě
Keywords in English Marketing; marketing communication; websites; hotel; internet; social network
Tags KCRM1, MAK, MAR, MARK
Changed by Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 23/6/2014 08:14.
Abstract
Internetový marketing je v současné době považován klíčový nástroj marketingové komunikace každé organizace, jelikož počet uživatelů internetu neustále narůstá. Základním nástrojem marketingové komunikace na internetu jsou webové stránky. Tento článek se proto zaměřuje na objektivní hodnocení webových stránek vybraného hotelu v Českých Budějovicích. Analýza bude zaměřena na analýzu zdrojového kódu, hodnocení síly webu a analýzu klíčových slov.
Abstract (in English)
Internet marketing is currently considered as a key tool of marketing communication for any organization, since the number of Internet users continues to grow. The basic tool of marketing communication on the Internet is website. This article therefore focuses on the objective evaluation of websites of selected hotel in České Budějovice. The analysis will focus on the source code analysis, assessing of the power of the website and keyword analysis.
PrintDisplayed: 18/4/2024 16:57