KMECOVÁ, Iveta a Ladislav BARTUŠKA. Spotrebiteľské správanie. In Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník prednášok a príspevkov. 1. vyd. Žilina: Žilinská univerzita v Žilině, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov. Katedra spojov, 2014, s. 185-188. ISBN 978-80-554-0856-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Spotrebiteľské správanie
Název česky Spotřebitelské chování
Název anglicky Consumer behaviour
Autoři KMECOVÁ, Iveta a Ladislav BARTUŠKA.
Vydání 1. vyd. Žilina, Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník prednášok a príspevkov, od s. 185-188, 4 s. 2014.
Nakladatel Žilinská univerzita v Žilině, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov. Katedra spojov
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-554-0856-9
Klíčová slova česky spotřebitelské chování; spotřebitel; marketingový průzkum
Klíčová slova anglicky consumer behaviour; consumer; marketing research
Štítky KEM2, PEK_1, PRI_1
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 6. 5. 2014 13:21.
Anotace
Podniky, ktoré chcú byť na trhu úspešné, musia poznať správanie spotrebiteľov zahrňujúce ich potreby a na základe ich poznania, stanoviť produkt vyhovujúci požiadavkám spotrebiteľov vo vhodnej kvalite a za správnu cenu. V príspevku načrtáme čiastkové výsledky spotrebiteľského správania, prejavujúce sa na trhu mliečnych výrobkov v dvoch krajoch SR. Nástrojom na získanie údajov bola zvolená dotazníková metóda.
Anotace česky
Podniky, které chtějí být na trhu úspěšné, musí znát chování spotřebitelů zahrnující jejich potřeby a na základě jejich poznání, stanovit produkt vyhovující požadavkům spotřebitelů ve vhodné kvalitě a za správnou cenu. V příspěvku nastínil dílčí výsledky spotřebitelského chování, projevující se na trhu mléčných výrobků ve dvou krajích ČR. Nástrojem k získání údajů byla zvolena dotazníková metoda.
Anotace anglicky
Enterprises that want to be successful in the market have to know the consumer behavior including their needs and determine product satisfying the requirements of consumers in an appropriate quality and at the right price. This article will provide partial results of consumer behavior, occurring in the dairy markets in the two regions of Slovakia. As a tool for gathering data was elected questionnaire method.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 15:42