KMECOVÁ, Iveta a Ladislav ŠOLC. Analýza a hodnotenie príčin v neprospievanie žiakov. In VI. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2013. s. 330-337. ISBN 978-80-7248-901-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza a hodnotenie príčin v neprospievanie žiakov
Název česky Analýza a hodnocení příčin v neprospívání žáků
Název anglicky Analysis and evaluation of the causes of students ’ failures in learning
Autoři KMECOVÁ, Iveta a Ladislav ŠOLC.
Vydání 1. vyd. Opava, VI. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků, od s. 330-337, 8 s. 2013.
Nakladatel Slezská univerzita v Opavě
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-7248-901-5
Klíčová slova česky motivace a učení; neprospívání; vyučovací metody; materiální didaktické prostředky
Klíčová slova anglicky motivation and learning; failure; teaching methods; didactic material resources
Štítky KDO, KEM7, MOP, PEK, PRI_2 -část Personalistika
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 15. 1. 2014 09:09.
Anotace
Cieľom príspevku je poukázať na možné príčiny neprospievanie žiakov. Na základe analýzy a vyhodnotenia navrhnúť odporúčania na zvýšenie motivácie a efektívnosti výchovno-vzdelávacieho procesu.
Anotace česky
Cílem příspěvku je poukázat na možné příčiny neprospívaní žáků. Na základě analýzy a vyhodnocení navrhnout doporučení na zvýšení motivace a efektivnosti výchovně-vzdělávacího procesu.
Anotace anglicky
The aim of this paper is to point out possible causes of underachievement of students. Based on the analysis and evaluation to make recommendations to improve motivation and efficiency of the educational process.
VytisknoutZobrazeno: 1. 12. 2021 18:38