KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN and Ladislav ŠOLC. Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti (The application of the means of marketing mix in business company). In Rudolf Kampf, Ondrej Stopka. Logi 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. p. 219-231. ISBN 978-80-7468-059-5. 2013.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti
Name in Czech Uplatňování nástrojů marketingového mixu v obchodní společnosti
Name (in English) The application of the means of marketing mix in business company
Authors KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN and Ladislav ŠOLC.
Edition 1. vyd. Brno, Logi 2013 : sborník příspěvků, p. 219-231, 13 pp. 2013.
Publisher Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Original language Slovak
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-7468-059-5
Keywords (in Czech) marketing; hodnota; zákazník; podnikání; cena výrobku; kvalita služby
Keywords in English marketing; (quality) value; customer; business; price of a product; quality of a service
Tags KEM2, PEK, PRI
Changed by Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 13/12/2013 11:17.
Abstract
V príspevku poukazujeme na špecifiká v oblasti tvorby marketingového mixu vo farmaceutickom priemysle. Prezentujeme vybrané výsledky prieskumu zameraného na analýzu nástrojov marketingového mixu v spoločnosti Zentiva, a.s. Hlohovec.
Abstract (in Czech)
V příspěvku poukazujeme na specifika v oblasti tvorby marketingového mixu ve farmaceutickém průmyslu. Prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na analýzu nástrojů marketingového mixu v společnosti Zentiva, a.s. Hlohovec.
Abstract (in English)
In this contribution, we highlight the specifics of the marketing mix creation in the pharmaceutical industry. We present selected results of the survey focused on the analysis of the marketing mixtools of the company Zentiva, a.s. Hlohovec.
PrintDisplayed: 29/3/2024 13:54