HRUŠKOVÁ, Lenka. Využití, administrace a vyhodnocení NEO pětifaktorového osobnostního inventáře. Littera Scripta. České Budějovice: VŠTE v Českých Budějovicích, roč. 2, č. 1, s. 151-157. ISSN 1802-503X. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití, administrace a vyhodnocení NEO pětifaktorového osobnostního inventáře
Název anglicky Use, administration and evaluation of the NEO five factors personal inventory
Autoři HRUŠKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant).
Vydání Littera Scripta, České Budějovice, VŠTE v Českých Budějovicích, 2009, 1802-503X.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/75081431:_____/09:00000118
Klíčová slova česky faktory "velké pětky": laskavost; otevřenost; svědomitost; extroverze; neuroticismu; spolupráce; soutěžení
Klíčová slova anglicky factors "big five": kindness; openness; conscientiousness; extroversion; neuroticism; cooperation; competiton
Štítky RIV10MSM
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Bejlková, učo 6172. Změněno: 12. 4. 2010 09:17.
Anotace
Souhrn výsledků respondentů ze skupiny A a B (kteří pracovali na základě kooperace) objasnil některé rozdíly, které byly mimo experimentální kontrolu. Byl potvrzen vzesptupný trend v oblasti jazykových dovedností a vědomostí pouze u skupiny B. Výsledky NEO pětifaktorového osbnostího inventáře dokreslily osobnostní dimenze studentů, přičemž vyšlo najevo, že ve skupině B byli studenti svým zaměřením společenští, sebejistí, aktivní, hovorní, energičtí a optimističtí. Rádi pomáhají druhým lidem a rádi s ostatními spolupracují.
Anotace anglicky
The interplay of the results of respondents from group A and B (who worked on the basis of cooperation) clarified some differences, which were outside experimental control. Vzesptupný trend was confirmed in language skills and knowledge only in group B. The results of the NEO five-factor inventory osbnostího illustrated personality dimensions of students, and it became clear that in the group B students were focusing their sociable, confident, active, talkative, energetic and optimistic. We help other people and we cooperate with others.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 09:50