CHARVÁTOVÁ, Pavlína. Vývoj výuky a hodnocení předmětu Stavební fyzika I. In Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. s. nestránkováno, 7 s. ISBN 978-80-7468-053-3. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vývoj výuky a hodnocení předmětu Stavební fyzika I
Název anglicky The development of teaching and score of the subject Building Physics I
Autoři CHARVÁTOVÁ, Pavlína.
Vydání České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 7 s. 2012.
Nakladatel Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-7468-053-3
Klíčová slova česky stavební fyzika; tepelná technika; hodnocení; anotace
Klíčová slova anglicky Building Physics; heat technology; score, annotation
Štítky KST6, SFY_1
Návaznosti CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změnil Změnila: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Změněno: 14. 2. 2013 10:28.
Anotace
Stavební fyziku I – tepelnou techniku vyučuji na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích od letního semestru 2011. Tento předmět prošel v průběhu výuky určitým svým vývojem, což se odráží i na výsledcích hodnocení tohoto předmětu. V průběhu jednotlivých semestrů se hodnocení výrazně zlepšuje. Také zájem studentů o tuto stále aktuálnější problematiku narůstá. Velký vliv na hodnocení má také zastoupení studentů denní a kombinované formy studia.
Anotace anglicky
I teach Building Physics I at the Institute of Technology and Businesses in České Budějovice from the summer semester 2011. The subject passed during teaching to development, this is reflected in the results of the evaluation. Student assessment is better and student interest grows. A big number of students grows the number of unsuccessful students. Rating also affects the kind of study.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 16:31