CHARVÁTOVÁ, Pavlína. Vývoj výuky a hodnocení předmětu Stavební fyzika I (The development of teaching and score of the subject Building Physics I). In Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, p. nestránkováno, 7 pp. ISBN 978-80-7468-053-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Vývoj výuky a hodnocení předmětu Stavební fyzika I
Name (in English) The development of teaching and score of the subject Building Physics I
Authors CHARVÁTOVÁ, Pavlína.
Edition České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, p. nestránkováno, 7 pp. 2012.
Publisher Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-7468-053-3
Keywords (in Czech) stavební fyzika; tepelná technika; hodnocení; anotace
Keywords in English Building Physics; heat technology; score, annotation
Tags KST6, SFY_1
Links CZ.1.07/2.2.00/28.0115, plan (intention).
Changed by Changed by: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Changed: 14/2/2013 10:28.
Abstract
Stavební fyziku I – tepelnou techniku vyučuji na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích od letního semestru 2011. Tento předmět prošel v průběhu výuky určitým svým vývojem, což se odráží i na výsledcích hodnocení tohoto předmětu. V průběhu jednotlivých semestrů se hodnocení výrazně zlepšuje. Také zájem studentů o tuto stále aktuálnější problematiku narůstá. Velký vliv na hodnocení má také zastoupení studentů denní a kombinované formy studia.
Abstract (in English)
I teach Building Physics I at the Institute of Technology and Businesses in České Budějovice from the summer semester 2011. The subject passed during teaching to development, this is reflected in the results of the evaluation. Student assessment is better and student interest grows. A big number of students grows the number of unsuccessful students. Rating also affects the kind of study.
PrintDisplayed: 27/4/2024 15:40