SIDIBE, Karim. Rolové hry v období informaćních technologií. In Quaere 2012 : sborník příspěvků. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2012, s. 845-848. ISBN 978-80-905243-0-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rolové hry v období informaćních technologií
Autoři SIDIBE, Karim.
Vydání Hradec Králové, Quaere 2012 : sborník příspěvků, od s. 845-848, 4 s. 2012.
Nakladatel MAGNANIMITAS
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-905243-0-9
Klíčová slova česky rolavá hra; simulace; virtuální; výuka; depersonalizace
Klíčová slova anglicky role play; simulation; virtual; teaching; depersonalization
Štítky AED_2, AJP_2, AKV, KCJ1, KCJ4
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 8. 6. 2012 10:00.
Anotace
Tento článek je zaměřen na výukovou metodu rolové hry v její historické perspektivě a v jejím využití ve věku vyspělých informačních technologií. Nabízí srovnání použití této metody ve skutečné kamenné budově školy a ve virtuálním světe počítačové výuky. Sleduje úskalí, výhody a nevýhody, stejně jako pokusy reagovat na nedostatky učení pomocí moderních technologií.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 19:40