VÁCHAL, Jan a Petra PÁRTLOVÁ. Strategický management. 3. uprav. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2010, 116 s. ISBN 978-80-87278-30-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategický management
Autoři VÁCHAL, Jan a Petra PÁRTLOVÁ.
Vydání 3. uprav. vyd. České Budějovice, 116 s. 2010.
Nakladatel Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-87278-30-7
Štítky KEM2
Změnil Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 8. 3. 2011 11:12.
Anotace
Tento učební text je určen studentům oboru Ekonomika podniku. Uvádí základní poznatky o strategickém řízení podniků jak z pohledu dnešního stupně rozvoje podnikové sféry, tak zejména z pohledu očekávaných změn souvisejících s vědecko-technickými a společenskými atributy 21. století, které je označováno jako století kreativity. Není pochyb, že budoucnost už nebude prostým pokračováním minulosti, ale řadou vzájemně souvisejících i nesouvisejících jevů, které se dají jen těžko předvídat. Problematikou připravenosti podniků na všechny budoucí situace, které s vysokou pravděpodobností nastanou, se zabývá strategický management.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 18:51