VŠTE:AEP_3 Anglický jazyk pro ekonomy prv - Informace o předmětu
AEP_3 Anglický jazyk pro ekonomy první III
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchzima 2012
- Rozsah
- 0/4. 5 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Robert Arthur Donaldson (cvičící)
Mgr. Věra Filipová (cvičící)
Mgr. Erika Korchová (cvičící)
Mgr. Jindřiška Kraťková (cvičící)
Milan Hájek (pomocník) - Garance
- Mgr. Jindřiška Kraťková
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AEP_3/K1: Po 8. 10. 8:15–9:45 B3, 9:55–11:25 B3, 11:35–13:05 B3, Po 22. 10. 8:15–9:45 B3, 9:55–11:25 B3, Po 19. 11. 8:15–9:45 B3, 9:55–11:25 B3, 11:35–13:05 B3, Po 3. 12. 8:15–9:45 B3, 9:55–11:25 B3, J. Kraťková, Kombinovaná forma
AEP_3/K2a: So 6. 10. 8:00–9:30 A4, 9:40–11:10 A4, 12:00–13:30 A4, So 10. 11. 8:00–9:30 A4, 9:40–11:10 A4, 12:00–13:30 A4, So 1. 12. 8:00–9:30 A4, 9:40–11:10 A4, Ne 2. 12. 15:15–16:45 A4, 16:50–18:20 A4, V. Filipová, Kombinovaná forma
AEP_3/K2b: So 6. 10. 8:00–9:30 B5, 9:40–11:10 B5, 12:00–13:30 B5, So 10. 11. 8:15–9:30 A5, 9:45–11:10 A5, 12:00–13:30 A5, So 1. 12. 8:00–9:30 B5, 9:40–11:10 B5, Ne 2. 12. 15:15–16:45 B5, 16:50–18:20 B5, E. Korchová, Kombinovaná forma
AEP_3/S01: Pá 9:55–11:25 B5, Pá 14:45–16:15 A4, E. Korchová
AEP_3/S02: Po 13:10–14:40 D416, Pá 13:10–14:40 A4, V. Filipová
AEP_3/S03: Út 8:15–9:45 A7, Út 13:10–14:40 D616, J. Kraťková - Předpoklady
- doporučené absolvování a úspěšné zakončení předmětu AJP_1 a AJP_2, AEP_1, AEP_2
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je osvojení profesně zaměřených cizojazyčných dovedností a znalostí z oblasti obchodu a managementu včetně gramatických pravidel na úrovni deskriptoru Společného evropského a referenčního rámce B1 ve všech produktivních a receptivních dovednostech. Po úspěšném absolvování předmětu student disponuje takovými vyjadřovacími prostředky,že dovede popsat odborně zaměřené situace, v rozumné míře dostatečně přesně postihne podstatu myšlenky nebo problému, odborně se vyjadřuje o výše zmíněných tématech. Student se domluví a dokáže zaujmout stanovisko k dané problematice; pomocí své slovní odborně zaměřené zásoby vyjadřuje jen s určitou mírou zaváhání a opisných jazykových prostředků v rámci daných ekonomických okruhů své názory, diskutuje o aktuálních událostech,aplikuje poznatky v praxi.
- Osnova
- 1. Marketing, direct marketing 2. Marketingové strategie 3. Propagace a reklama, PR 4. Životnost výrobku 5. Platební operace 6. Peníze 7. Banky 8. Bankovní účty, pojišťovnictví 9. Motivace v práci 10. Týmová práce, spolupráce 11. Prodej, maloobchod 12. Finanční hodnocení zaměstnanců 13. Pracovní doba (New Insights into Business - units 7, 8, 9)
- Literatura
- povinná literatura
- TULLIS, G., TRAPPE, T. New Insights into Business. Longman, 2007. 176 s. ISBN 987-0-582-84887-0.
- neurčeno
- KOLEKTIV AUTORỦ Ilustrovaný tematický slovník anglicko-český. Plzeň: Fraus, 2007. 432 s. ISBN 978-80-7238-665-9.
- FRONEK, J., Velký anglicko-český, česko-anglický slovník. Praha: Leda, 2007. 1523 s. ISBN 978-80-7335-114-4.
- KOLEKTIV AUTORŮ Anglicko-český, česko-anglický Velký slovník. Brno : Lingea, s.r.o., 2007. 1566 s. ISBN 978-80-87062-01-2.
- BÜRGER, J. Velký ekonomický slovník anglicko-český, česko-anglický. Plzeň: Fraus, 2007. 1312 s. ISBN 978-80-7238-639-0.
- Organizační formy výuky
- seminář
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
partnerská výuka
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
e-learning
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Příprava na průběžný test 40 40 Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 28 60 prezentace 10 10 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 20 Celkem: 130 130 - Metody hodnocení a jejich poměr
- prezentace 20 %
test dílčí A 40 %
test dílčí B 40 % - Podmínky testu
- Napsat 2 průběžné testy a prezentovat 1 ústní projev. Test 1 se píše v~polovině semestru, test 2 v~závěru semestru, prezentace se koná podle harmonogramu, který sestavuje konkrétní vyučující předmětu. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (prezentace maximálně 20 bodů, test 1 maximálně 40 bodů, test 2 maximálně 40 bodů, maximální počet bodů ze všech tří částí 100.Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů ze všech tří částí celkem. U~kombinovaného studia mohou být oba dílčí testy vzhledem k~časovým možnostem psány v~rámci jedné konzultace (maximální bodové ohodnocení obou testů však odpovídá prezenční formě studia, tzn. 2 x 40 bodů).
- Informace učitele
- docházka 70% pro prezenční formu studia
Další informace k organizaci výuky předmětu AEP_3:
1. Student plní vyučujícím zadané dílčí úkoly a aktivně se zúčastňuje výuky. 2. Na seminářích se povolují maximálně 30% absence. Vyšší absence bude posuzována individuálně a bude omlouvána pouze ve zcela výjimečných a odůvodněných případech (hospitalizace apod.) 3. V případě nesplnění podmínek zápočtu v řádném termínu má student právo na jeden opravný termín, ale pouze v případě, že průběžné testy napsal alespoň na 30% (viz Studijní a zkušební řád VŠTE, článek 17, Zápočet). Tento termín vypisuje konkrétní vyučující předmětu ve zkouškovém období téhož semestru. - Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každý semestr.
- Statistika zápisu (zima 2012, nejnovější)
- Permalink: https://is.vstecb.cz/predmet/vste/zima2012/AEP_3