VŠTE:AEP_3 Anglický jazyk pro ekonomy prv - Informace o předmětu
AEP_3 Anglický jazyk pro ekonomy první III
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchléto 2011
- Rozsah
- 0/4. 5 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. et doc. PaedDr. Mgr. Zdeněk Caha, Ph.D., MBA, MSc. (pomocník)
- Garance
- Mgr. Ivana Jílková
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Předpoklady
- AEP_2 Anglický jazyk pro ekonomy první II
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Předmět slouží pro osvojení si profesních jazykových dovedností z oblasti obchodu a managementu včetně gramatických pravidel. Student získá celkový přehled o nejpoužívanějších gramatických formách a frazeologii aplikovatelné v každodenních i profesních situacích.
- Osnova
- 1. Marketing, direct marketing 2. Marketingové strategie 3. Propagace a reklama, PR 4. Životnost výrobku 5. Platební operace 6. Peníze 7. Banky 8. Bankovní účty, pojišťovnictví 9. Motivace v práci 10. Týmová práce, spolupráce 11. Prodej, maloobchod 12. Finanční hodnocení zaměstnanců 13. Pracovní doba (New Insights into Business - units 9,10,12)
- Literatura
- povinná literatura
- TULLIS, G., TRAPPE, T. New Insights into Business. Longman, 2007. 176 s. ISBN 987-0-582-84887-0.
- neurčeno
- KOLEKTIV AUTORŮ Anglicko-český, česko-anglický Velký slovník. Brno : Lingea, s.r.o., 2007. 1566 s. ISBN 978-80-87062-01-2.
- BÜRGER, J. Velký ekonomický slovník anglicko-český, česko-anglický. Plzeň: Fraus, 2007. 1312 s. ISBN 978-80-7238-639-0.
- FRONEK, J., Velký anglicko-český, česko-anglický slovník. Praha: Leda, 2007. 1523 s. ISBN 978-80-7335-114-4.
- KOLEKTIV AUTORỦ Ilustrovaný tematický slovník anglicko-český. Plzeň: Fraus, 2007. 432 s. ISBN 978-80-7238-665-9.
- Organizační formy výuky
- seminář
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
partnerská výuka
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
e-learning
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Příprava na průběžný test 40 40 Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 28 60 prezentace 10 10 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 20 Celkem: 130 130 - Metody hodnocení a jejich poměr
- prezentace 20 %
test dílčí A 40 %
test dílčí B 40 % - Podmínky testu
- Napsat 2 průběžné testy a prezentovat 1 ústní projev. Test A se píše v~polovině semestru, test B v~závěru semestru, prezentace se koná podle harmonogramu, který sestavuje konkrétní vyučující předmětu. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (prezentace maximálně 20 bodů, test 1 maximálně 40 bodů, test 2 maximálně 40 bodů, maximální počet bodů ze všech tří částí 100.Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů ze všech tří částí celkem. U~kombinovaného studia mohou být oba dílčí testy vzhledem k~časovým možnostem psány v~rámci jedné konzultace (maximální bodové ohodnocení obou testů však odpovídá prezenční formě studia, tzn. 2 x 40 bodů).
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každý semestr.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (léto 2011, nejnovější)
- Permalink: https://is.vstecb.cz/predmet/vste/leto2011/AEP_3