VŠTE:AEP_1 Anglický jazyk pro ekonomy prv - Informace o předmětu
AEP_1 Anglický jazyk pro ekonomy první I
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchzima 2010
- Rozsah
- 0/4. 5 kr. Ukončení: z.
- Garance
- Mgr. Ivana Jílková
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Předmět slouží pro osvojení si profesních jazykových dovedností v oblasti obchodu a managementu včetně gramatických pravidel. Student získá celkový přehled o nejpoužívanějších gramatických formách a frazeologii aplikovatelné v každodenních i profesních situacích.
- Osnova
- 1. Přivítání anglicky mluvící delegace 2. Organizace pobytu 3. Program pro návštěvu ve firmě 4. Prohlídka firmy a závodu 5. Portrét firmy 6. Zaměření pozornosti na profil společnosti 7. Firma, její struktura, prostory, zařízení 8. Cíle,aktivity a výsledky firmy 9. Popis grafů a diagramů 10. Právní formy podnikání - kapitálové společnosti 11. Osobní společnosti 12. Srovnávání 3 německých firem / branže, produkty, velikost, odbyt/ 13. Obchodní komunikace - verbální a nonverbální (lekce 1.,2.,5.)
- Literatura
- povinná literatura
- TULLIS, G., TRAPPE, T. New Insights into Business. Longman, 2007. 176 s. ISBN 987-0-582-84887-0.
- neurčeno
- BÜRGER, J. Velký ekonomický slovník anglicko-český, česko-anglický. Plzeň: Fraus, 2007. 1312 s. ISBN 978-80-7238-639-0.
- KOLEKTIV AUTORŮ Anglicko-český, česko-anglický Velký slovník. Brno : Lingea, s.r.o., 2007. 1566 s. ISBN 978-80-87062-01-2.
- Organizační formy výuky
- seminář
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
partnerská výuka
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Příprava na průběžný test 40 40 Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 28 60 příprava na ústní prezentaci 10 10 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 20 Celkem: 130 130 - Metody hodnocení a jejich poměr
- prezentace 20 %
test dílčí A 40 %
test dílčí B 40 % - Podmínky testu
- Napsat 2 průběžné testy a prezentovat 1 ústní projev. Test A se píše v~polovině semestru, test B v~závěru semestru, prezentace se koná podle harmonogramu, který sestavuje konkrétní vyučující předmětu. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (prezentace maximálně 20 bodů, test 1 maximálně 40 bodů, test 2 maximálně 40 bodů, maximální počet bodů ze všech tří částí 100.Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů ze všech tří částí celkem. U~kombinovaného studia mohou být oba dílčí testy vzhledem k~časovým možnostem psány v~rámci jedné konzultace (maximální bodové ohodnocení obou testů však odpovídá prezenční formě studia, tzn. 2 x 40 bodů).
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2010, nejnovější)
- Permalink: https://is.vstecb.cz/predmet/vste/zima2010/AEP_1