SBP Seminář k bakalářské práci

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
léto 2011
Rozsah
0/2. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Petra Bednářová, Ph.D. (cvičící)
Ing. František Konečný, Ph.D. (cvičící)
Garance
Ing. Petra Bednářová, Ph.D.
Katedra stavebnictví – Ústav technicko-technologický – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Student se naučí pracovat s literaturou, třídit a analyzovat údaje a informace. Student již na základě předpokládaného zaměření své bakalářské práce bude pod odborným vedením schopen stanovit si osnovu a cíle bakalářské práce a specifikovat základní problémy na které se bude ve své práci orientovat.
Osnova
­ Úvod a poslání závěrečné práce – charakteristika a specifika bakalářské práce, základní fáze přípravy bakalářské práce ­ Vytyčení zpracovávané tématiky pro jednotlivce ­ Sběr dat k tématu a vytyčené problematice ­ Základní požadavky na bakalářskou práci – obsahové a formální požadavky ­ Volba tématu bakalářské práce, konkretizace cíle práce ­ Obsahová stránka bakalářské práce, struktura bakalářské práce ­ Formální stránka bakalářské práce – úprava textu, technické požadavky, požadavky norem ­ Přípravná fáze, sběr dat – cíle, specifika a úskalí ­ Konzultace s odborníky na vybrané téma ­ Evaluace a zpracování získaných dat ­ Teoretický kontext bakalářské práce ­ Tabulky, grafy, obrázky a schémata v bakalářské práci ­ Konzultace získaných výsledků a kontrola plnění úkolů
Literatura
    povinná literatura
  • FILKA, J. Metodika tvorby diplomové práce. 1. vyd. Brno : Knihař, 2002. ISBN 80-86292-05-3.
  • SPOUSTA, V. a kol. Vádemékum autora odborné a vědecké práce. 2. dotisk 1. vyd. Brno : Masarykova univerzita, 2003. ISBN 80-210-2387-2.
    doporučená literatura
  • Katalogy výrobců stavebních materiálů
  • Literatura vztahující se k tématu dané práce, která bude konzultována s vedoucím bakalářské práce.
Organizační formy výuky
seminář
Komplexní výukové metody
frontální výuka
kritické myšlení
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
Příprava na seminář, cvičení, tutoriál622
Vypracování seminární práce2020
Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi2610
Celkem:5252
Metody hodnocení a jejich poměr
seminární práce 100 %
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2010, zima 2011, léto 2012, zima 2012, léto 2013, zima 2013, léto 2014, zima 2014, léto 2015, zima 2015, léto 2016, zima 2016, léto 2017, zima 2017, léto 2018, léto 2019.