AEP_2 Anglický jazyk pro ekonomy první II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
léto 2011
Rozsah
0/4. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Jitka Ryndová (cvičící)
doc. et doc. PaedDr. Mgr. Zdeněk Caha, Ph.D., MBA, MSc. (pomocník)
Garance
Mgr. Ivana Jílková
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Předpoklady
AEP_1 Anglický jazyk pro ekonomy první I
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Modul 2 Cílem je další postupný rozvoj komunikačních dovedností a sjednocení znalostí studujících na minimální úroveň B1 a vyšší podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Důraz je přitom kladen zejména na rozvoj dialogických kompetencí, na porozumění textům a na komunikační dovednosti spojené s prezentováním všeobecného tématu.
Osnova
1. Organizace pobytu (ubytování, stravování, příjezd, odjezd) 2. Profese 3. Recruitment 4.Hospodaření domácností 5. Zahraniční aktivity studentů, studium v zahraničí 6. Role médií 7. Praha jako administrativní, politická, ekonomická a kulturní metropole 8. Společensko - geografická charakteristika UK 9. Společensko - geografická charakteristika GB 10. Společensko - geografická charakteristika USA 11. Společensko - geografická charakteristika České republiky 12. Powerpointové prezentace studentů na zadané téma 13. Powerpointové prezentace studentů na zadané téma Gramatika: • Slovesa • Zájmena • Větná skladba • Číslovky • Předložky • Zápor a otázka • Další vybrané gramatické jevy • Shrnutí učiva
Literatura
    povinná literatura
  • TULLIS, G., TRAPPE, T. New Insights into Business. Longman, 2007. 176 s. ISBN 987-0-582-84887-0.
    neurčeno
  • BÜRGER, J. Velký ekonomický slovník anglicko-český, česko-anglický. Plzeň: Fraus, 2007. 1312 s. ISBN 978-80-7238-639-0.
  • KOLEKTIV AUTORŮ Anglicko-český, česko-anglický Velký slovník. Brno : Lingea, s.r.o., 2007. 1566 s. ISBN 978-80-87062-01-2.
Organizační formy výuky
seminář
tutoriál
konzultace
Komplexní výukové metody
frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
partnerská výuka
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
e-learning
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
Příprava na průběžný test4040
Příprava na seminář, cvičení, tutoriál2860
příprava na ústní prezentaci1010
Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi5220
Celkem:130130
Metody hodnocení a jejich poměr
prezentace 20 %
test dílčí A 40 %
test dílčí B 40 %
Podmínky testu
Napsat 2 průběžné testy a prezentovat 1 ústní projev. Test A se píše v~polovině semestru, test B v~závěru semestru, prezentace se koná podle harmonogramu, který sestavuje konkrétní vyučující předmětu. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (prezentace maximálně 20 bodů, test 1 maximálně 40 bodů, test 2 maximálně 40 bodů, maximální počet bodů ze všech tří částí 100.Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů ze všech tří částí celkem. U~kombinovaného studia mohou být oba dílčí testy vzhledem k~časovým možnostem psány v~rámci jedné konzultace (maximální bodové ohodnocení obou testů však odpovídá prezenční formě studia, tzn. 2 x 40 bodů).
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2010, zima 2010, zima 2011, léto 2012, zima 2012, léto 2013, zima 2013, léto 2014, zima 2014, léto 2015, zima 2015, léto 2016, zima 2016, léto 2017, zima 2017, léto 2018, zima 2018, léto 2019, zima 2019, léto 2021.