VŠTE:PRO_2 Projekt II obchod - Informace o předmětu
PRO_2 Projekt II obchod
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchléto 2010
- Rozsah
- 1 týden. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Petr Mulač, Ph.D. (cvičící)
Ing. Věra Mulačová, Ph.D. (cvičící)
Ing. Pavel Rousek, Ph.D. (cvičící)
Ing. Vendula Simotová (cvičící) - Garance
- Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
Katedra řízení lidských zdrojů – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Předpoklady
- PRE_1 Projekt I ekonomika
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Ekonomika podniku (program VŠTE, EM)
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Obsahem předmětu je aplikace vědomostí a dovedností získaných studiem při zpracování týmového projektu. Projektový týden je zařazen v průběhu semestru a je zahájen exkurzemi ve vybraných firmách. Jeho cílem je komplexní přístup a pohled studenta na aktuální problematiku, prohlubování integrace vědomostí a dovedností z odborných předmětů, práva, komunikace, informatiky a jazyků, aplikace dovednosti práce s odbornou literaturou a zákony i dovednost pracovat při zhotovení projektu s Internetem a firemními podklady. Velký důraz je kladen na dovednost studentů vyhodnotit výstupy a jejich prezentaci v power-pointové podobě.
- Osnova
- 1. Základní charakteristika obchodní jednotky.
- 2. Organizační struktura a řízení obchodní jednotky.
- 3. Typologie obchodní jednotky.
- 4. Analýza vnitřního a vnějšího prostředí.
- 5. Analýza konkurenčního prostředí.
- 6. Základní marketingová strategie.
- 7. Dispoziční řešení OJ.
- 8. Sortimentní analýza.
- 9. Merchandising , doplňkové služby.
- 10. Charakteristika forem prodeje v obchodní jednotce.
- 11. Zhodnocení nákupní atmosféry.
- 12. Popis frekvence zákazníků.
- 13. Prezentace a obhajoba před kolektivem studentů.
- Literatura
- povinná literatura
- KOLEKTIV AUTORŮ. Projektový úkol, metodický materiál. Č. Budějovice : VŠTE, 2007.
- doporučená literatura
- MULAČ, P., VÁCHAL, J. Obchodní podnikání I. České Budějovice : VŠTE, 2008. ISBN 987-80-903888-5-7.
- Literatura a další zdroje doporučené pro předměty 1. – 4. semestru, zejména předmět Obchodní podnikání.
- Organizační formy výuky
- bloková výuka - tutoriál
- Komplexní výukové metody
- skupinová výuka - kooperace
projektová výuka
kritické myšlení
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Prezentace a obhajoba projektu 2 2 Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 26 37 Zpracování projektu 50 50 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 26 15 Celkem: 104 104 - Metody hodnocení a jejich poměr
- prezentace 10 %
projekt - skupinový 75 %
analýza dat 10 %
konzultace 5 % - Podmínky testu
- Během zpracování projektu je povinná minimálně jedna konzultace týmu s~tutorem. Projekt je zpracován a odevzdán písemně v~elektronické formě prostřednictvím odevzdávárny IS VŠTE. VÝSLEDNÝ PROJEKT je prezentován a obhájen za aktivní účasti všech členů týmu před kolektivem studentů ve stanoveném termínu.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (léto 2010, nejnovější)
- Permalink: https://is.vstecb.cz/predmet/vste/leto2010/PRO_2