ACJ_3z Anglický jazyk III
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchzima 2024
- Rozsah
- 0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Pavlína Bartušková (cvičící)
Mgr. Jitka Janoušková (cvičící)
Mgr. Bc. Gabriela Marková (cvičící)
Mgr. Daniel Raušer (cvičící)
Mgr. Petr Sádlo (cvičící)
Mgr. Karim Sidibe (cvičící)
Mgr. Libuše Turinská (cvičící)
Frederik De Feyter, MSc (pomocník) - Garance
- Mgr. Karim Sidibe
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ACJ_3z/S01: St 18:10–19:40 E6, Pá 14:50–16:20 B5, K. Sidibe
ACJ_3z/S02: Út 18:10–19:40 B4, Pá 16:30–18:00 B5, K. Sidibe
ACJ_3z/T5: Ne 6. 10. 8:00–9:30 E5, 9:40–11:10 E5, So 2. 11. 8:00–9:30 D617, 9:40–11:10 D617, Ne 10. 11. 13:05–14:35 E6, 14:50–16:20 E6, So 30. 11. 9:40–11:10 D617, 11:25–12:55 D617, P. Bartušková - Předpoklady
- Je doporučeno absolvování těchto předmětů: ACJ_1z a ACJ_2z (znalost jazyka na úrovni B1)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Technologie a řízení dopravy (program VŠTE, TRD) (2)
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je zvýšení úrovně angličtiny na stupni B1, rozšíření slovní zásoby a dosažení jazykových dovedností v souladu s deskriptorem úrovně B1+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Po absolvování předmětu studenti rozumí delším promluvám, dokáží sledovat výměnu názorů a zapojit se do diskuzí na obecná témata. Dále rozumí většině televizních a rozhlasových zpráv a pořadů a také novinovým a online článkům, které se zabývají současnými tématy. Mluví relativně plynule a jsou schopni se vyjadřovat k širokému okruhu témat. - Výstupy z učení
- Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti schopni:
obsáhleji sdělovat své dotazy a vysvětlit dané problémy;
poskytnout konkrétní informace požadované v rozhovoru či konzultaci;
shrnout či vyjádřit (ústně nebo písemně) svůj názor na povídku, článek, diskusi či dokumentární pořad a podrobně odpovědět na další otázky;
provést připravený rozhovor, poslouchat a ověřit uvedené informace, ačkoliv může být občas nutné požádat o zopakování, pokud odpověď druhé osoby bude rychlá nebo delší;
popsat jak provádět různé činnosti a uvést podrobné pokyny;
si vyměňovat obsah nashromážděných věcných informací o známých (rutinních) a nevšedních záležitostí ve svém oboru či oblasti zájmu. - Osnova
- Osnova předmětu:
- 1. Jídlo a restaurace;
- 2. Přítomný čas prostý a průběhový
- 3. Dynamická (Akční) a stavová slovesa
- 4. Rodina, rodiny v budoucnu
- 5. Předpovědi
- 6. Přídavná jména vyjadřující povahové vlastnosti;
- 7. Budoucí časy
- 8. Peníze;
- 9. Předpřítomný čas vs. minulý čas
- 10. Životní změny;
- 11. Předpřítomný čas průběhový
- 12. Silná a slabá přídavná jména
- 13. Doprava a dopravní prostředky
- 14. Stupňování přídavných jmen a příslovcí
- 15. Stereotypy;
- 16. Členy
- 17. Úspěch a neúspěch
- 18. Vazba be able to, slovesa can, could
- 20. Vztažná zájmena
- 21. Moderní způsoby, komunikace
- 22. Modální slovesa pro vyjádření povinnosti
- 23. Modální slovesa v minulém čase
- 24. Pověry; minulé časy
- 25. Přátelství, mezilidské vztahy
- 26. Výrazy used to a usually
- Literatura
- povinná literatura
- LATHAM-KOENIG, Christina. English file: Intermediate: Third edition. Student's book. Oxford University Press, 2013. ISBN 978019451975.
- doporučená literatura
- MURPHY, Raymond. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate learners of English : with answers. 4th ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2012, x, 380 s. ISBN 978-0-521-18906-4.
- Organizační formy výuky
- seminář
cvičení
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Průběžné hodnocení 1 1 Příprava na průběžný test 5 5 Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 24 45 Příprava na závěrečný test 21 36 Závěrečný test 1 1 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 16 Celkem: 104 104 - Metody hodnocení a jejich poměr
- test - závěrečný 70 %
průběžné hodnocení 30 % - Podmínky testu
- Prezenční a kombinovaná forma studia
Závěrečný test = 70 % (0 - 70 bodů) a Průběžné hodnocení = 30 % (0 - 30 bodů). Průběžné hodnocení probíhá podle harmonogramu sestaveného vyučujícími seminárních skupin a stejně jako závěrečný test vyžaduje znalosti jazyka dle deskriptoru úrovně B1+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (Průběžné hodnocení maximálně 30 bodů a Závěrečný test maximálně 70 bodů. Maximální počet bodů z~obou částí je tedy 100). Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů z~obou částí dohromady.
Průběžné hodnocení
30 % (tj. 30 bodů)
Závěrečné hodnocení
Závěrečný test prostřednictví odpovědníku v~IS - 70 % (tj. 70 bodů)
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Účast na výuce ve všech formách řeší samostatná vnitřní norma VŠTE (Evidence docházky studentů na VŠTE). Pro studenty prezenční formy studia je na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, povinná 70% účast.
Průběžné hodnocení studenti absolvují dle pokynů vyučujících seminárních skupin v průběhu semestru, Závěrečný test pak v papírové nebo elektronické formě na počítačích ve zkouškovém období. Podmínkou úspěšného splnění předmětu je aktivní účast studentů a plnění zadaných úkolů.
Studenti s individuálním studijním plánem (ISP) musí tuto skutečnost oznámit vyučujícímu příslušné seminární skupiny nejpozději druhý týden semestru. Studenti s ISP musí vykonat Průběžné i Závěrečné hodnocení. Průběžné hodnocení se koná v termínu domluveném s vyučujícím. Termín musí být domluven s vyučujícím nejpozději dva týdny před ukončením semestru. V případě dotazů je možné kontaktovat garanta předmětu. - Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
ACJ_3z Anglický jazyk III
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchzima 2023
- Rozsah
- 0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Jitka Janoušková (cvičící)
Mgr. Bc. Gabriela Marková (cvičící)
Mgr. Daniel Raušer (cvičící)
Mgr. Petr Sádlo (cvičící)
Mgr. Libuše Turinská (cvičící)
Frederik De Feyter, MSc (pomocník)
Mgr. Karim Sidibe (pomocník) - Garance
- Mgr. Daniel Raušer
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ACJ_3z/T4: Ne 1. 10. 14:50–16:20 D416, 16:30–18:00 D416, Ne 22. 10. 11:25–12:55 D617, 13:05–14:35 D617, So 18. 11. 11:25–12:55 D617, 13:05–14:35 D617, Ne 17. 12. 11:25–12:55 D617, 13:05–14:35 D617, J. Janoušková
ACJ_3z/S01: St 14:50–16:20 E6, Pá 13:05–14:35 E7, D. Raušer, P. Sádlo
ACJ_3z/S02: St 11:25–12:55 E6, Pá 13:05–14:35 E7, D. Raušer, P. Sádlo - Předpoklady
- Je doporučeno absolvování těchto předmětů: ACJ_1z a ACJ_2z (znalost jazyka na úrovni B1)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Technologie a řízení dopravy (program VŠTE, TRD) (2)
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je zvýšení úrovně angličtiny na stupni B1, rozšíření slovní zásoby a dosažení jazykových dovedností v souladu s deskriptorem úrovně B1+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Po absolvování předmětu studenti rozumí delším promluvám, dokáží sledovat výměnu názorů a zapojit se do diskuzí na obecná témata. Dále rozumí většině televizních a rozhlasových zpráv a pořadů a také novinovým a online článkům, které se zabývají současnými tématy. Mluví relativně plynule a jsou schopni se vyjadřovat k širokému okruhu témat. - Výstupy z učení
- Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti schopni:
obsáhleji sdělovat své dotazy a vysvětlit dané problémy;
poskytnout konkrétní informace požadované v rozhovoru či konzultaci;
shrnout či vyjádřit (ústně nebo písemně) svůj názor na povídku, článek, diskusi či dokumentární pořad a podrobně odpovědět na další otázky;
provést připravený rozhovor, poslouchat a ověřit uvedené informace, ačkoliv může být občas nutné požádat o zopakování, pokud odpověď druhé osoby bude rychlá nebo delší;
popsat jak provádět různé činnosti a uvést podrobné pokyny;
si vyměňovat obsah nashromážděných věcných informací o známých (rutinních) a nevšedních záležitostí ve svém oboru či oblasti zájmu. - Osnova
- Osnova předmětu:
- 1. Jídlo a restaurace;
- 2. Přítomný čas prostý a průběhový
- 3. Dynamická (Akční) a stavová slovesa
- 4. Rodina, rodiny v budoucnu
- 5. Předpovědi
- 6. Přídavná jména vyjadřující povahové vlastnosti;
- 7. Budoucí časy
- 8. Peníze;
- 9. Předpřítomný čas vs. minulý čas
- 10. Životní změny;
- 11. Předpřítomný čas průběhový
- 12. Silná a slabá přídavná jména
- 13. Doprava a dopravní prostředky
- 14. Stupňování přídavných jmen a příslovcí
- 15. Stereotypy;
- 16. Členy
- 17. Úspěch a neúspěch
- 18. Vazba be able to, slovesa can, could
- 20. Vztažná zájmena
- 21. Moderní způsoby, komunikace
- 22. Modální slovesa pro vyjádření povinnosti
- 23. Modální slovesa v minulém čase
- 24. Pověry; minulé časy
- 25. Přátelství, mezilidské vztahy
- 26. Výrazy used to a usually
- Literatura
- povinná literatura
- LATHAM-KOENIG, Christina. English file: Intermediate: Third edition. Student's book. Oxford University Press, 2013. ISBN 978019451975.
- doporučená literatura
- MURPHY, Raymond. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate learners of English : with answers. 4th ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2012, x, 380 s. ISBN 978-0-521-18906-4.
- Organizační formy výuky
- seminář
cvičení
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Průběžné hodnocení 1 1 Příprava na průběžný test 5 5 Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 24 45 Příprava na závěrečný test 21 36 Závěrečný test 1 1 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 16 Celkem: 104 104 - Metody hodnocení a jejich poměr
- test - závěrečný 70 %
průběžné hodnocení 30 % - Podmínky testu
- Prezenční a kombinovaná forma studia
Závěrečný test = 70 % (0 - 70 bodů) a Průběžné hodnocení = 30 % (0 - 30 bodů). Průběžné hodnocení probíhá podle harmonogramu sestaveného vyučujícími seminárních skupin a stejně jako závěrečný test vyžaduje znalosti jazyka dle deskriptoru úrovně B1+ Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (Průběžné hodnocení maximálně 30 bodů a Závěrečný test maximálně 70 bodů. Maximální počet bodů z~obou částí je tedy 100). Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů z~obou částí dohromady.
Průběžné hodnocení
30 % (tj. 30 bodů)
Závěrečné hodnocení
Závěrečný test prostřednictví odpovědníku v~IS - 70 % (tj. 70 bodů)
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Účast na výuce ve všech formách řeší samostatná vnitřní norma VŠTE (Evidence docházky studentů na VŠTE). Pro studenty prezenční formy studia je na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, povinná 70% účast.
Průběžné hodnocení studenti absolvují dle pokynů vyučujících seminárních skupin v průběhu semestru, Závěrečný test pak v papírové nebo elektronické formě na počítačích ve zkouškovém období. Podmínkou úspěšného splnění předmětu je aktivní účast studentů a plnění zadaných úkolů.
Studenti s individuálním studijním plánem (ISP) musí tuto skutečnost oznámit vyučujícímu příslušné seminární skupiny nejpozději druhý týden semestru. Studenti s ISP musí vykonat Průběžné i Závěrečné hodnocení. Průběžné hodnocení se koná v termínu domluveném s vyučujícím. Termín musí být domluven s vyučujícím nejpozději dva týdny před ukončením semestru. V případě dotazů je možné kontaktovat garanta předmětu. - Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
ACJ_3z Anglický jazyk III
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchzima 2022
- Rozsah
- 0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Olga Kendall (cvičící)
Mgr. Bc. Gabriela Marková (cvičící)
Mgr. Daniel Raušer (cvičící)
Richard Colin Thompson (cvičící)
Frederik De Feyter, MSc (pomocník)
Mgr. Jitka Janoušková (pomocník)
Mgr. Monika Peka Kolafová (pomocník)
Mgr. Petr Sádlo (pomocník)
Mgr. Karim Sidibe (pomocník)
Mgr. Libuše Turinská (pomocník) - Garance
- Mgr. Daniel Raušer
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ACJ_3z/T3: Ne 2. 10. 14:50–16:20 D416, 16:30–18:00 D416, Ne 23. 10. 11:25–12:55 D617, 13:05–14:35 D617, So 19. 11. 11:25–12:55 D617, 13:05–14:35 D617, Ne 18. 12. 11:25–12:55 D617, 13:05–14:35 D617, G. Marková
ACJ_3z/S02: St 11:25–12:55 E6, Pá 14:50–16:20 E4, D. Raušer - Předpoklady
- doporučené absolvování a úspěšné zakončení těchto předmětů: ACJ_1z a ACJ_2z (znalost jazyka na úrovni B1)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Technologie a řízení dopravy (program VŠTE, TRD) (2)
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je rozšíření a prohloubení jazykových dovedností a znalostí z úrovně B1 na B1+ dle Společného evropského referenčního rámce pro cizí jazyky, osvojení si všeobecné slovní zásoby a dovedností v kategorii poslechu, čtení, konverzaci i písemném projevu v rozsahu probíraných lekcí (Lekce 1 - 5 povinné literatury). Po úspěšném absolvování předmětu studenti rozumí delším promluvám a přednáškám, dokáží sledovat výměnu názorů a zapojit se do diskuze na obecné téma. Rozumí většině televizních zpráv a programů týkajících se aktuálních témat, článkům a zprávám zabývající se současnými problémy, rozumí textům současné prózy. Dokáží se účastnit rozhovoru plynule a spontánně, jsou schopni se srozumitelně a podrobně vyjadřovat k široké škále témat.
- Výstupy z učení
- Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti/ky schopni:
- obsáhleji sdělovat své dotazy a vysvětlit dané problémy;
- poskytnout konkrétní informace požadované v rozhovoru či konzultaci;
- shrnout či vyjádřit (ústně nebo písemně) svůj názor na povídku, článek, diskusi či dokumentární pořad a podrobně odpovědět na další otázky;
- provést připravený rozhovor, poslouchat a ověřit uvedené informace, ačkoliv může být občas nutné požádat o zopakování, pokud odpověď druhé osoby bude rychlá nebo delší;
- popsat jak provádět různé činnosti a uvést podrobné pokyny;
- s určitou sebejistotou si vyměňovat obsah nashromážděných věcných informací o známých (rutinních) a nevšedních záležitostí ve svém oboru či oblasti zájmu. - Osnova
- Osnova předmětu:
- 1. Jídlo a restaurace;
- 2. Přítomný čas prostý a průběhový
- 3. Slovesa nevyskytujcí se v průběhových časech
- 4. Rodina, rodiny v budoucnu, povahové vlastnosti
- 5. Předpovědi
- 6. Rodina a osobnost;
- 7. Budoucí časy
- 8. Peníze;
- 9. Předpřítomný čas vs. minulý čas
- 10. Životní změny;
- 11. Předpřítomný čas průběhový
- 12. Silná a slabá adjektiva
- 13. doprava a dopravní prostředky
- 14. Stupňování
- 15. Stereotypy;
- 16. členy
- 17. Úspěch a neúspěch
- 18. Vazba BE ABLE TO, can, could
- 20. Vztažná zájmena
- 21. Moderní způsoby, komunikace
- 22. Modální slovesa pro vyjádření povinnosti
- 23. Modální slovesa v minulosti
- 24. Pověry; minulé časy (past simple, past continuous, past perfect)
- 25. Přátelství, mezilidské vztahy
- 26. Used a usually
- Literatura
- povinná literatura
- LATHAM-KOENIG, Christina. English file: Intermediate: Third edition. Student's book. Oxford University Press, 2013. ISBN 978019451975.
- doporučená literatura
- MURPHY, Raymond. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate learners of English : with answers. 4th ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2012, x, 380 s. ISBN 978-0-521-18906-4.
- Organizační formy výuky
- cvičení
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
projektová výuka
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Průběžné hodnocení 1 1 Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 28 50 Příprava na závěrečný test 22 36 Závěrečný test 1 1 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 16 Celkem: 104 104 - Metody hodnocení a jejich poměr
- test - závěrečný 70 %
Průběžné hodnocení 30 % - Podmínky testu
- Prezenční i kombi forma studia
Závěrečný test - 70 % (0 - 70 bodů) a průběžné hodnocení - 30 % (0 - 30 bodů). Průběžné hodnocení probíhá podle harmonogramu sestaveného vyučujícím a stejně jako závěrečný test vyžaduje znalosti jazyka na úrovni B1+ dle Společného referenčního rámce pro jazyky. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (průběžné hodnocení maximálně 30 bodů a závěrečný test max. 70 bodů. Maximální počet bodů z~obou částí je tedy 100). Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů z~obou částí dohromady.
Průběžné hodnocení 30 % (tj. 30 bodů)
Závěrečné hodnocení
Závěrečný test prostřednictvím odpovědníku v~IS - 70 % (tj. 70 bodů)
- Navazující předměty
- Informace učitele
Účast na výuce ve všech formách řeší samostatná vnitřní norma VŠTE (Evidence docházky studentů na VŠTE). Pro studenty prezenční formy studia je na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, povinná 70% účast. Na výuce se požaduje aktivní účast studentů Studenti s individuálním studijním plánem (ISP) musí tuto skutečnost oznámit vyučujícímu nejpozději druhý týden semestru. Studenti s ISP musí vykonat průběžné i závěrečné hodnocení. Průběžné hodnocení se bude konat v termínu domluveném s vyučujícím skupiny. Termín musí být domluven s vyučujícím nejpozději dva týdny před ukončením výukového období. V případě jakýchkoli dotazů se obraťte na garanta předmětu- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
ACJ_3z Anglický jazyk III
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchzima 2021
- Rozsah
- 0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Daniel Raušer (cvičící)
Mgr. Ala Vida Vachušková (cvičící)
Mgr. Jana Vlasáková (cvičící)
Mgr. Monika Peka Kolafová (pomocník)
Mgr. Petr Sádlo (pomocník)
Mgr. Karim Sidibe (pomocník) - Garance
- Mgr. Libuše Turinská
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ACJ_3z/T2: Ne 10. 10. 8:00–9:30 D516, 9:40–11:10 D516, 11:25–12:55 D516, Ne 31. 10. 14:50–16:20 D516, 16:30–18:00 D516, Ne 5. 12. 8:00–9:30 D516, 9:40–11:10 D516, 11:25–12:55 D516, A. Vachušková
ACJ_3z/S01: Út 9:40–11:10 E5, Čt 16:30–18:00 E5, D. Raušer
ACJ_3z/S02: Po 13:05–14:35 E5, Út 11:25–12:55 E5, J. Vlasáková - Předpoklady
- doporučené absolvování a úspěšné zakončení těchto předmětů: ACJ_1z a ACJ_2z (znalost jazyka na úrovni B1)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je rozšíření a prohloubení jazykových dovedností a znalostí z úrovně B1 na B1+ dle Společného evropského referenčního rámce pro cizí jazyky, osvojení si všeobecné slovní zásoby a dovedností v kategorii poslechu, čtení, konverzaci i písemném projevu. Po úspěšném absolvování předmětu studenti rozumí delším promluvám a přednáškám, dokáží sledovat výměnu názorů a zapojit se do diskuze na obecné téma. Rozumí většině televizních zpráv a programů týkajících se aktuálních témat, článkům a zprávám zabývající se současnými problémy, rozumí textům současné prózy. Dokáží se účastnit rozhovoru plynule a spontánně, jsou schopni se srozumitelně a podrobně vyjadřovat k široké škále témat.
- Výstupy z učení
- Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti/ky schopni:
- obsáhleji sdělovat své dotazy a vysvětlit dané problémy;
- poskytnout konkrétní informace požadované v rozhovoru či konzultaci;
- shrnout či vyjádřit (ústně nebo písemně) svůj názor na povídku, článek, diskusi či dokumentární pořad a podrobně odpovědět na další otázky;
- provést připravený rozhovor, poslouchat a ověřit uvedené informace, ačkoliv může být občas nutné požádat o zopakování, pokud odpověď druhé osoby bude rychlá nebo delší;
- popsat jak provádět různé činnosti a uvést podrobné pokyny;
- s určitou sebejistotou si vyměňovat obsah nashromážděných věcných informací o známých (rutinních) a nevšedních záležitostí ve svém oboru či oblasti zájmu. - Osnova
- Osnova předmětu:
- 1. Jídlo a restaurace;
- 2. Přítomný čas prostý a průběhový
- 3. Slovesa nevyskytujcí se v průběhových časech
- 4. Rodina, rodiny v budoucnu, povahové vlastnosti
- 5. Předpovědi
- 6. Rodina a osobnost;
- 7. Budoucí časy
- 8. Peníze;
- 9. Předpřítomný čas vs. minulý čas
- 10. Životní změny;
- 11. Předpřítomný čas průběhový
- 12. Silná a slabá adjektiva
- 13. doprava a dopravní prostředky
- 14. Stupňování
- 15. Stereotypy;
- 16. členy
- 17. Úspěch a neúspěch
- 18. Vazba BE ABLE TO, can, could
- 20. Vztažná zájmena
- 21. Moderní způsoby, komunikace
- 22. Modální slovesa pro vyjádření povinnosti
- 23. Modální slovesa v minulosti
- 24. Pověry; minulé časy (past simple, past continuous, past perfect)
- 25. Přátelství, mezilidské vztahy
- 26. Used a usually
- Literatura
- povinná literatura
- Náhradní obsah: Náhradní obsah: LATHAM-KOENIG, Christina. English file: Intermediate: Third edition. Student's book. Oxford University Press, 2013. ISBN 978019451975
- doporučená literatura
- MURPHY, Raymond. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate learners of English : with answers. 4th ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2012, x, 380 s. ISBN 978-0-521-18906-4.
- Organizační formy výuky
- cvičení
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
projektová výuka
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Průběžné hodnocení 1 1 Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 28 50 Příprava na závěrečný test 22 36 Závěrečný test 1 1 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 16 Celkem: 104 104 - Metody hodnocení a jejich poměr
- test - závěrečný 70 %
Průběžné hodnocení 30 % - Podmínky testu
- Prezenční forma studia
Závěrečný test - 70 % (0 - 70 bodů) a průběžné hodnocení - 30 % (0 - 30 bodů). Průběžné hodnocení probíhá podle harmonogramu sestaveného vyučujícím a stejně jako závěrečný test vyžaduje znalosti jazyka na úrovni B1+ dle Společného referenčního rámce pro jazyky. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (průběžné hodnocení maximálně 30 bodů a závěrečný test max. 70 bodů. Maximální počet bodů z~obou částí je tedy 100). Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů z~obou částí dohromady.
Průběžné hodnocení 30 % (tj. 30 bodů)
Závěrečné hodnocení
Závěrečný test prostřednictví odpovědníku v~IS - 70 % (tj. 70 bodů)
- Navazující předměty
- Informace učitele
Účast na výuce ve všech formách řeší samostatná vnitřní norma VŠTE (Evidence docházky studentů na VŠTE). Pro studenty prezenční formy studia je na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, povinná 70% účast. Na výuce se požaduje aktivní účast studentů- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
ACJ_3z Anglický jazyk III
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchléto 2021
- Rozsah
- 0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Daniel Raušer (přednášející)
Mgr. Jitka Janoušková (pomocník)
Mgr. Petr Sádlo (pomocník)
Mgr. Karim Sidibe (pomocník)
Mgr. Věra Sládková (pomocník)
Mgr. Libuše Turinská (pomocník) - Garance
- Ing. Jaroslav Staněk, DiS.
Studijní oddělení, CŽV, U3V – Prorektor pro studium – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Předpoklady
- OBOR(CAP)
Doporučené absolvování předmětů ACJ_1 a ACJ_2 - znalost jazyka na úrovni B1 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je rozšíření a prohloubení jazykových dovedností a znalostí z úrovně B1 na B1+ dle Společného evropského referenčního rámce pro cizí jazyky, osvojení si všeobecné slovní zásoby a dovedností v kategorii poslechu, čtení, konverzaci i písemném projevu.
- Výstupy z učení
- Student rozumí delším promluvám a přednáškám, dokáže sledovat výměnu názorů a zapojit se do diskuze na obecné téma. Rozumí většině televizních zpráv a programů týkajících se aktuálních témat, článkům a zprávám zabývající se současnými problémy, rozumí textům současné prózy. Dokáže se účastnit rozhovoru plynule a spontánně, je schopen se srozumitelně a podrobně vyjadřovat k široké škále témat. Umí napsat srozumitelné texty na téma související s jeho zájmy. Umí napsat pojednání, zprávu, předat informaci, obhajovat nebo vyvracet určitý názor. V dopise dovede zdůraznit, čím jsou pro něj události a zážitky osobně důležité.
- Osnova
- Osnova: 1. Jídlo a restaurace 2. Sport 3. Rodina a osobnost 4. Peníze 5. Životní změny 6. Novodobé způsoby 7. Mobilní telefony, komunikační technologie 8. Popisování osob, první dojem 9. Pocity 10. Vzdělávání 11. Formální a neformální psaní 12. Přátelství a vztahy 13. Ústní pohovor
- Literatura
- povinná literatura
- LATHAM-KOENIG, Christina. New English file: Intermediate. Student's book. Oxford University Press, 2009. ISBN 9780194519106.
- doporučená literatura
- MURPHY, Raymond. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate learners of English : with answers. 4th ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2012, x, 380 s. ISBN 978-0-521-18906-4.
- Organizační formy výuky
- cvičení
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
projektová výuka
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 28 60 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 20 Celkem: 80 80 - Metody hodnocení a jejich poměr
- Prezenční studium -ústní zkouška 30 %
Prezenční studium - písemný test 70 %
Kombi studium - pouze písemný test 100 % - Podmínky testu
- Prezenční studium: Napsat závěrečný test a absolvovat ústní pohovor. Ústní pohovor se koná podle harmonogramu sestaveného vyučujícím. Závěrečný test vyžaduje znalosti jazyka na úrovni B1 dle Společného referenčního rámce pro jazyky. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (ústní pohovor maximálně 30 bodů a závěrečný test max. 70 bodů. Maximální počet bodů z~obou částí je tedy 100). Celková klasifikace předmětu, tj. body za test (70 - 0) + body za ústní pohovor (30 - 0): započteno 100 – 70, možnost opakovat test 69,99 – 30, nezapočteno 29,99 - 0. Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů z~obou částí dohromady. Pro studenty kombinovaného studia: Závěrečný test na konci semestru. Podmínkou absolvování předmětu je minimálně 70% úspěšnost v~závěrečném testu, tj. minimálně 70 bodů ze 100. Maximální možný počet bodů je tedy 100. Celková klasifikace předmětu je 100 – 70: započteno, 69,99 – 30: nezapočteno, s~možností opakovat test, 29,99 – 0: nezapočteno. Závěrečný test zahrnuje otázky v~celé šíři úrovně B1 (ne pouze z~učebnice). Předmět je možno uznat pouze na základě předložení platného certifikátu mezinárodně uznávané zkoušky na úrovni minimálně B2 nebo dokladu o~absolvování předmětu se shodnou anotací a osnovou.
ACJ_3z Anglický jazyk III
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchzima 2020
- Rozsah
- 0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Daniel Raušer (cvičící)
Mgr. Renata Sádlová (cvičící)
Mgr. Libuše Turinská (cvičící)
Mgr. Jana Vlasáková (cvičící)
Mgr. Petr Sádlo (pomocník)
Mgr. Karim Sidibe (pomocník) - Garance
- Mgr. Libuše Turinská
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ACJ_3z/T1: Ne 11. 10. 8:00–9:30 B2, 9:40–11:10 B2, 11:25–12:55 B2, So 14. 11. 8:00–9:30 B1, 9:40–11:10 B1, So 12. 12. 8:00–9:30 B3, 9:40–11:10 B3, 11:25–12:55 B3, R. Sádlová
ACJ_3z/S01: Út 9:40–11:10 N106, Čt 13:05–14:35 N106, L. Turinská
ACJ_3z/S02: Po 13:05–14:35 N108, St 9:40–11:10 N108, J. Vlasáková
ACJ_3z/S03: Út 11:25–12:55 N112, Čt 14:50–16:20 N112, D. Raušer - Předpoklady
- doporučené absolvování a úspěšné zakončení těchto předmětů: ACJ_1z a ACJ_2z (znalost jazyka na úrovni B1)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je rozšíření a prohloubení jazykových dovedností a znalostí z úrovně B1 na B1+ dle Společného evropského referenčního rámce pro cizí jazyky, osvojení si všeobecné slovní zásoby a dovedností v kategorii poslechu, čtení, konverzaci i písemném projevu. Po úspěšném absolvování předmětu studenti rozumí delším promluvám a přednáškám, dokáží sledovat výměnu názorů a zapojit se do diskuze na obecné téma. Rozumí většině televizních zpráv a programů týkajících se aktuálních témat, článkům a zprávám zabývající se současnými problémy, rozumí textům současné prózy. Dokáží se účastnit rozhovoru plynule a spontánně, jsou schopni se srozumitelně a podrobně vyjadřovat k široké škále témat.
- Výstupy z učení
- Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti/ky schopni:
- obsáhleji sdělovat své dotazy a vysvětlit dané problémy;
- poskytnout konkrétní informace požadované v rozhovoru či konzultaci;
- shrnout či vyjádřit (ústně nebo písemně) svůj názor na povídku, článek, diskusi či dokumentární pořad a podrobně odpovědět na další otázky;
- provést připravený rozhovor, poslouchat a ověřit uvedené informace, ačkoliv může být občas nutné požádat o zopakování, pokud odpověď druhé osoby bude rychlá nebo delší;
- popsat jak provádět různé činnosti a uvést podrobné pokyny;
- s určitou sebejistotou si vyměňovat obsah nashromážděných věcných informací o známých (rutinních) a nevšedních záležitostí ve svém oboru či oblasti zájmu. - Osnova
- Osnova předmětu:
- 1. Jídlo a restaurace;
- 2. Přítomný čas prostý a průběhový
- 3. Slovesa nevyskytujcí se v průběhových časech
- 4. Sport a podvádění
- 5. Minulé časy
- 6. Rodina a osobnost;
- 7. Budoucí časy
- 8. Peníze;
- 9. Předpřítomný čas vs. minulý čas
- 10. Životní změny;
- 11. Předpřítomný čas průběhový
- 12. Silná a slabá adjektiva
- 13. Stupňování, doprava a dopravní prostředky
- 14. Novodobé způsoby;
- 15. Modální slovesa pro vyjádření nutnosti a doporučení
- 16. Mobilní telefony a komunikační technologie
- 17. Popis lidí, slovní zásoba na téma popis lidí
- 18. Modální slovesa pro vyjádření možnosti
- 18. Úspěch a neúspěch, Opisná vazba be able to
- 19. Přídavná jména ed/ing
- 20. Vzdělání, školství
- 21. První typ podmínkových vět
- 22. Časové věty, časové spojky
- 23. Bydlení
- 24. Vazba used to, usually
- 25. Přátelství, mezilidské vztahy
- 26. Shrnutí učiva
- Literatura
- povinná literatura
- LATHAM-KOENIG, Christina. New English file: Intermediate. Student's book. Oxford University Press, 2009. ISBN 9780194519106.
- doporučená literatura
- MURPHY, Raymond. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate learners of English : with answers. 4th ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2012, x, 380 s. ISBN 978-0-521-18906-4.
- Organizační formy výuky
- cvičení
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
projektová výuka
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Průběžné hodnocení 11 Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 28 50 Příprava na závěrečný test 12 37 Závěrečný test 1 1 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 16 Celkem: 104 104 - Metody hodnocení a jejich poměr
- test - závěrečný 70 %
Průběžné hodnocení 30 % - Podmínky testu
- Prezenční forma studia
Závěrečný test - 70 % (0 - 70 bodů) a průběžné hodnocení - 30 % (0 - 30 bodů). Průběžné hodnocení probíhá podle harmonogramu sestaveného vyučujícím a stejně jako závěrečný test vyžaduje znalosti jazyka na úrovni B1+ dle Společného referenčního rámce pro jazyky. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (průběžné hodnocení maximálně 30 bodů a závěrečný test max. 70 bodů. Maximální počet bodů z~obou částí je tedy 100). Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů z~obou částí dohromady.
Průběžné hodnocení
Prezentace - 30 % (tj. 30 bodů)
Závěrečné hodnocení
Závěrečný test prostřednictví odpovědníku v~IS - 70 % (tj. 70 bodů)
Kombinovaná forma studia
Závěrečný test - 100 % (0 - 100 bodů). Maximální počet bodů je 100. Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů.
Závěrečné hodnocení
Závěrečný test prostřednictví odpovědníku v~IS - 100 % (tj. 100 bodů)
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Výuka bude probíhat formou předem natočeného výkladu vloženého do IS, kde bude k dispozici studentům + v reálném čase výuky (dle rozvrhu) bude prostřednictvím MS Teams prostor na konzultace a dotazy studentů k danému semináři.
Účast na výuce ve všech formách řeší samostatná vnitřní norma VŠTE (Evidence docházky studentů na VŠTE). Pro studenty prezenční formy studia je na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, povinná 70% účast.
ACJ_3z Anglický jazyk III
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchzima 2019
- Rozsah
- 0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Daniel Raušer (cvičící)
Mgr. Petr Sádlo (cvičící)
Mgr. Libuše Turinská (cvičící)
Mgr. Monika Peka Kolafová (pomocník)
Mgr. Karim Sidibe (pomocník)
Mgr. Jana Vlasáková (pomocník) - Garance
- Mgr. Petr Sádlo
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ACJ_3z/D7: Ne 29. 9. 13:05–14:35 A5, 14:50–16:20 A5, Ne 6. 10. 13:05–14:35 A5, 14:50–16:20 A5, So 26. 10. 8:00–9:30 B2, 9:40–11:10 B2, So 30. 11. 8:00–9:30 B3, 9:40–11:10 B3, Ne 15. 12. 13:05–14:35 A5, L. Turinská
ACJ_3z/S01: Út 9:40–11:10 E5, Čt 13:05–14:35 E4, D. Raušer
ACJ_3z/S02: Út 13:05–14:35 D515, Čt 13:05–14:35 E5, P. Sádlo - Předpoklady
- MAX_KOMBINOVANYCH(70) && MAX_PREZENCNICH(70)
doporučené absolvování a úspěšné zakončení těchto předmětů: ACJ_1 a ACJ_2 (znalost jazyka na úrovni B1) - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je rozšíření a prohloubení jazykových dovedností a znalostí z úrovně B1 na B1+ dle Společného evropského referenčního rámce pro cizí jazyky, osvojení si všeobecné slovní zásoby a dovedností v kategorii poslechu, čtení, konverzaci i písemném projevu. Po úspěšném absolvování předmětu studenti rozumí delším promluvám a přednáškám, dokáží sledovat výměnu názorů a zapojit se do diskuze na obecné téma. Rozumí většině televizních zpráv a programů týkajících se aktuálních témat, článkům a zprávám zabývající se současnými problémy, rozumí textům současné prózy. Dokáží se účastnit rozhovoru plynule a spontánně, jsou schopni se srozumitelně a podrobně vyjadřovat k široké škále témat.
- Výstupy z učení
- Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti/ky schopni:
- obsáhleji sdělovat své dotazy a vysvětlit dané problémy;
- poskytnout konkrétní informace požadované v rozhovoru či konzultaci;
- shrnout či vyjádřit (ústně nebo písemně) svůj názor na povídku, článek, diskusi či dokumentární pořad a podrobně odpovědět na další otázky;
- provést připravený rozhovor, poslouchat a ověřit uvedené informace, ačkoliv může být občas nutné požádat o zopakování, pokud odpověď druhé osoby bude rychlá nebo delší;
- popsat jak provádět různé činnosti a uvést podrobné pokyny;
- s určitpu sebejistotou si vyměňovat obsah nashromažděných věcných informací o známých (rutinních) a nevšedních záležitostí ve svém oboru či oblasti zájmu. - Osnova
- Osnova předmětu:
- 1. Jídlo a restaurace;
- 2. Sport;
- 3. Rodina a osobnost;
- 4. Peníze;
- 5. Životní změny;
- 6. Novodobé způsoby;
- 7. Mobilní telefony, komunikační technologie;
- 8. Popisování osob, první dojem;
- 9. Pocity;
- 10. Vzdělávání;
- 11. Formální a neformální psaní;
- 12. Přátelství a vztahy;
- 13. Ústní pohovor.
- Literatura
- povinná literatura
- LATHAM-KOENIG, Christina. New English file: Intermediate. Student's book. Oxford University Press, 2009. ISBN 9780194519106.
- doporučená literatura
- MURPHY, Raymond. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate learners of English : with answers. 4th ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2012, x, 380 s. ISBN 978-0-521-18906-4.
- Organizační formy výuky
- cvičení
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
projektová výuka
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Příprava na průběžný test 10 10 Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 28 50 Příprava na závěrečný test 14 24 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 20 Celkem: 104 104 - Metody hodnocení a jejich poměr
- Pro denní i kombinované studium: Průběžné hodnocení 30 %
Pro denní i kombinované studium: Závěrečný test 70 % - Podmínky testu
- Celková klasifikace předmětu pro studenty/ky denního i kombinovaného studia:
body za Průběžné hodnocení: možno získat 0 - 30 bodů;
body za Závěrečný test: možno získat 0 - 70 bodů;
započteno=pouze po dosažení bodového součtu z~Průběžného hodnocení a Závěrečného testu v~rozmezí 70 – 100 bodů;
možnost opakovat test: při dosažení bodového součtu v~rozmezí 30 - 69,99 bodů;
nezapočteno (a nelze opakovat test): 0 - 29,99 bodů.
Poznámka: Závěrečný test zahrnuje otázky v~celé šíři úrovně B1+ (ne pouze z~učebnice). Předmět je možno uznat pouze na základě předložení platného certifikátu mezinárodně uznávané zkoušky minimálně na úrovni B2 nebo dokladu o~absolvování předmětu se shodnou anotací a osnovou.
- Informace učitele
- Účast na výuce ve všech formách řeší samostatná vnitřní norma VŠTE (Evidence docházky studentů na VŠTE). Pro studenty prezenční formy studia je na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, povinná 70% účast.
ACJ_3z Anglický jazyk III
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchléto 2019
- Rozsah
- 0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Daniel Raušer (přednášející)
Mgr. Jitka Janoušková (pomocník)
Mgr. Petr Sádlo (pomocník)
Mgr. Karim Sidibe (pomocník)
Mgr. Věra Sládková (pomocník)
Mgr. Libuše Turinská (pomocník) - Garance
- Ing. Jaroslav Staněk, DiS.
Studijní oddělení, CŽV, U3V – Prorektor pro studium – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ACJ_3z/CCV: So 13. 4. 9:40–12:55 D616, So 4. 5. 9:40–12:55 D616, D. Raušer
- Předpoklady
- OBOR(CAP)
Doporučené absolvování předmětů ACJ_1 a ACJ_2 - znalost jazyka na úrovni B1 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je rozšíření a prohloubení jazykových dovedností a znalostí z úrovně B1 na B1+ dle Společného evropského referenčního rámce pro cizí jazyky, osvojení si všeobecné slovní zásoby a dovedností v kategorii poslechu, čtení, konverzaci i písemném projevu.
- Výstupy z učení
- Student rozumí delším promluvám a přednáškám, dokáže sledovat výměnu názorů a zapojit se do diskuze na obecné téma. Rozumí většině televizních zpráv a programů týkajících se aktuálních témat, článkům a zprávám zabývající se současnými problémy, rozumí textům současné prózy. Dokáže se účastnit rozhovoru plynule a spontánně, je schopen se srozumitelně a podrobně vyjadřovat k široké škále témat. Umí napsat srozumitelné texty na téma související s jeho zájmy. Umí napsat pojednání, zprávu, předat informaci, obhajovat nebo vyvracet určitý názor. V dopise dovede zdůraznit, čím jsou pro něj události a zážitky osobně důležité.
- Osnova
- Osnova: 1. Jídlo a restaurace 2. Sport 3. Rodina a osobnost 4. Peníze 5. Životní změny 6. Novodobé způsoby 7. Mobilní telefony, komunikační technologie 8. Popisování osob, první dojem 9. Pocity 10. Vzdělávání 11. Formální a neformální psaní 12. Přátelství a vztahy 13. Ústní pohovor
- Literatura
- povinná literatura
- LATHAM-KOENIG, Christina. New English file: Intermediate. Student's book. Oxford University Press, 2009. ISBN 9780194519106.
- doporučená literatura
- MURPHY, Raymond. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate learners of English : with answers. 4th ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2012, x, 380 s. ISBN 978-0-521-18906-4.
- Organizační formy výuky
- cvičení
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
projektová výuka
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 28 60 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 20 Celkem: 80 80 - Metody hodnocení a jejich poměr
- Prezenční studium -ústní zkouška 30 %
Prezenční studium - písemný test 70 %
Kombi studium - pouze písemný test 100 % - Podmínky testu
- Prezenční studium: Napsat závěrečný test a absolvovat ústní pohovor. Ústní pohovor se koná podle harmonogramu sestaveného vyučujícím. Závěrečný test vyžaduje znalosti jazyka na úrovni B1 dle Společného referenčního rámce pro jazyky. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (ústní pohovor maximálně 30 bodů a závěrečný test max. 70 bodů. Maximální počet bodů z~obou částí je tedy 100). Celková klasifikace předmětu, tj. body za test (70 - 0) + body za ústní pohovor (30 - 0): započteno 100 – 70, možnost opakovat test 69,99 – 30, nezapočteno 29,99 - 0. Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů z~obou částí dohromady. Pro studenty kombinovaného studia: Závěrečný test na konci semestru. Podmínkou absolvování předmětu je minimálně 70% úspěšnost v~závěrečném testu, tj. minimálně 70 bodů ze 100. Maximální možný počet bodů je tedy 100. Celková klasifikace předmětu je 100 – 70: započteno, 69,99 – 30: nezapočteno, s~možností opakovat test, 29,99 – 0: nezapočteno. Závěrečný test zahrnuje otázky v~celé šíři úrovně B1 (ne pouze z~učebnice). Předmět je možno uznat pouze na základě předložení platného certifikátu mezinárodně uznávané zkoušky na úrovni minimálně B2 nebo dokladu o~absolvování předmětu se shodnou anotací a osnovou.
ACJ_3z Anglický jazyk III
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchzima 2018
- Rozsah
- 0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Daniel Raušer (cvičící)
Mgr. Petr Sádlo (cvičící)
Mgr. Libuše Turinská (cvičící)
Mgr. Karim Sidibe (pomocník)
Mgr. Věra Sládková (pomocník) - Garance
- Mgr. Věra Sládková
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ACJ_3z/D6: So 20. 10. 8:00–9:30 A6, 9:40–11:10 A6, 11:25–12:55 A6, Ne 11. 11. 8:00–9:30 A6, 9:40–11:10 A6, 11:25–12:55 A6, Ne 16. 12. 11:25–12:55 A6, 13:05–14:35 A6, 14:50–16:20 A6, L. Turinská
ACJ_3z/S01: Út 14:50–16:20 E4, Pá 11:25–12:55 E6, D. Raušer
ACJ_3z/S02: Po 13:05–14:35 E4, Po 14:50–16:20 E4, P. Sádlo - Předpoklady
- MAX_KOMBINOVANYCH(40) && MAX_PREZENCNICH(70)
Doporučené absolvování předmětů ACJ_1 a ACJ_2 - znalost jazyka na úrovni B1 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je rozšíření a prohloubení jazykových dovedností a znalostí z úrovně B1 na B1+ dle Společného evropského referenčního rámce pro cizí jazyky, osvojení si všeobecné slovní zásoby a dovedností v kategorii poslechu, čtení, konverzaci i písemném projevu.
- Výstupy z učení
- Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti/ky schopni:
- obsáhleji sdělovat své dotazy a vysvětlit dané problémy;
- poskytnout konkrétní informace požadované v rozhovoru či konzultaci;
- shrnout či vyjádřit (ústně nebo písemně) svůj názor na povídku, článek, diskusi či dokumentární pořad a podrobně odpovědět na další otázky;
- provést připravený rozhovor, poslouchat a ověřit uvedené informace, ačkoliv může být občas nutné požádat o zopakování, pokud odpověď druhé osoby bude rychlá nebo delší;
- popsat jak provádět různé činnosti a uvést podrobné pokyny;
- s určitpu sebejistotou si vyměňovat obsah nashromažděných věcných informací o známých (rutinních) a nevšedních záležitostí ve svém oboru či oblasti zájmu. - Osnova
- Osnova: 1. Jídlo a restaurace 2. Sport 3. Rodina a osobnost 4. Peníze 5. Životní změny 6. Novodobé způsoby 7. Mobilní telefony, komunikační technologie 8. Popisování osob, první dojem 9. Pocity 10. Vzdělávání 11. Formální a neformální psaní 12. Přátelství a vztahy 13. Ústní pohovor
- Literatura
- povinná literatura
- LATHAM-KOENIG, Christina. New English file: Intermediate. Student's book. Oxford University Press, 2009. ISBN 9780194518895.
- doporučená literatura
- MURPHY, Raymond. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate learners of English : with answers. 4th ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2012, x, 380 s. ISBN 978-0-521-18906-4.
- Organizační formy výuky
- cvičení
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
projektová výuka
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 28 60 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 20 Celkem: 80 80 - Metody hodnocení a jejich poměr
- Prezenční studium -ústní zkouška 30 %
Prezenční studium - písemný test 70 %
Kombi studium - pouze písemný test 100 % - Podmínky testu
- Prezenční studium: Napsat závěrečný test a absolvovat ústní pohovor. Ústní pohovor se koná podle harmonogramu sestaveného vyučujícím. Závěrečný test vyžaduje znalosti jazyka na úrovni B1 dle Společného referenčního rámce pro jazyky. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (ústní pohovor maximálně 30 bodů a závěrečný test max. 70 bodů. Maximální počet bodů z~obou částí je tedy 100). Celková klasifikace předmětu, tj. body za test (70 - 0) + body za ústní pohovor (30 - 0): započteno 100 – 70, možnost opakovat test 69,99 – 30, nezapočteno 29,99 - 0. Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů z~obou částí dohromady. Pro studenty kombinovaného studia: Závěrečný test na konci semestru. Podmínkou absolvování předmětu je minimálně 70% úspěšnost v~závěrečném testu, tj. minimálně 70 bodů ze 100. Maximální možný počet bodů je tedy 100. Celková klasifikace předmětu je 100 – 70: započteno, 69,99 – 30: nezapočteno, s~možností opakovat test, 29,99 – 0: nezapočteno. Závěrečný test zahrnuje otázky v~celé šíři úrovně B1 (ne pouze z~učebnice). Předmět je možno uznat pouze na základě předložení platného certifikátu mezinárodně uznávané zkoušky na úrovni minimálně B2 nebo dokladu o~absolvování předmětu se shodnou anotací a osnovou.
- Informace učitele
- Předmět může být uznán na základě podmínek uvedených v ISu.
ACJ_3z Anglický jazyk III
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchzima 2017
- Rozsah
- 0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Eva Malá (cvičící)
Mgr. Daniel Raušer (cvičící)
Mgr. Karim Sidibe (cvičící)
Mgr. Věra Sládková (cvičící)
Mgr. Libuše Turinská (cvičící)
Mgr. Ala Vida Vachušková (cvičící)
Mgr. Petr Sádlo (pomocník)
Bc. Lucie Švehlová (pomocník) - Garance
- Mgr. Karim Sidibe
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ACJ_3z/D5: Ne 1. 10. 8:00–9:30 A2, 9:40–11:10 A2, 11:25–12:55 A2, Ne 22. 10. 13:05–14:35 A2, 14:50–16:20 A2, 16:30–18:00 A2, Ne 12. 11. 8:00–9:30 B4, 9:40–11:10 B4, 11:25–12:55 B4, A. Vachušková
ACJ_3z/S01: Čt 8:00–9:30 E7, Pá 8:00–9:30 E6, L. Turinská
ACJ_3z/S02: Čt 13:05–14:35 E5, Pá 13:05–14:35 E4, D. Raušer - Předpoklady
- MAX_KOMBINOVANYCH(50) && MAX_PREZENCNICH(70)
Doporučené absolvování předmětů ACJ_1 a ACJ_2 - znalost jazyka na úrovni B1 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 120 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/120, pouze zareg.: 0/120 - Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je rozšíření a prohloubení jazykových dovedností a znalostí z úrovně B1 na B1+ dle Společného evropského referenčního rámce pro cizí jazyky, osvojení si všeobecné slovní zásoby a dovedností v kategorii poslechu, čtení, konverzaci i písemném projevu. Po úspěšném absolvování předmětu student rozumí delším promluvím a přednáškám, dokáže sledovat výměnu názorů a zapojit se do diskuze na obecné téma. Rozumí většině televizních zpráv a programů týkajících se aktuálních témat, článkům a zprávám zabývající se současnými problémy, rozumí textům současné prózy. Dokáže se účastnit rozhovoru plynule a spontánně, je schopen se srozumitelně a podrobně vyjadřovat k široké škále témat. Umí napsat srozumitelné texty na téma související s jeho zájmy. Umí napsat pojednání, zprávu, předat informaci, obhajovat nebo vyvracet určitý názor. V dopise dovede zdůraznit, čím jsou pro něj události a zážitky osobně důležité.
- Osnova
- Osnova: 1. Jídlo a restaurace 2. Sport 3. Rodina a osobnost 4. Peníze 5. Životní změny 6. Novodobé způsoby 7. Mobilní telefony, komunikační technologie 8. Popisování osob, první dojem 9. Pocity 10. Vzdělávání 11. Formální a neformální psaní 12. Přátelství a vztahy 13. Ústní pohovor
- Literatura
- povinná literatura
- LATHAM-KOENIG, Christina. New English file: Intermediate. Student's book. Oxford University Press, 2009. ISBN 9780194518895.
- doporučená literatura
- MURPHY, Raymond. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate learners of English : with answers. 4th ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2012, x, 380 s. ISBN 978-0-521-18906-4.
- Organizační formy výuky
- cvičení
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
projektová výuka
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 28 60 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 20 Celkem: 80 80 - Metody hodnocení a jejich poměr
- Prezenční studium -ústní zkouška 30 %
Prezenční studium - písemný test 70 %
Kombi studium - pouze písemný test 100 % - Podmínky testu
- Prezenční studium: Napsat závěrečný test a absolvovat ústní pohovor. Ústní pohovor se koná podle harmonogramu sestaveného vyučujícím. Závěrečný test vyžaduje znalosti jazyka na úrovni B1 dle Společného referenčního rámce pro jazyky. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (ústní pohovor maximálně 30 bodů a závěrečný test max. 70 bodů. Maximální počet bodů z~obou částí je tedy 100). Celková klasifikace předmětu, tj. body za test (70 - 0) + body za ústní pohovor (30 - 0): započteno 100 – 70, možnost opakovat test 69,99 – 30, nezapočteno 29,99 - 0. Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů z~obou částí dohromady. Pro studenty kombinovaného studia: Závěrečný test na konci semestru. Podmínkou absolvování předmětu je minimálně 70% úspěšnost v~závěrečném testu, tj. minimálně 70 bodů ze 100. Maximální možný počet bodů je tedy 100. Celková klasifikace předmětu je 100 – 70: započteno, 69,99 – 30: nezapočteno, s~možností opakovat test, 29,99 – 0: nezapočteno. Závěrečný test zahrnuje otázky v~celé šíři úrovně B1 (ne pouze z~učebnice). Předmět je možno uznat pouze na základě předložení platného certifikátu mezinárodně uznávané zkoušky na úrovni minimálně B2 nebo dokladu o~absolvování předmětu se shodnou anotací a osnovou.
ACJ_3z Anglický jazyk III
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchléto 2022
Předmět se v období léto 2022 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Daniel Raušer (přednášející)
Mgr. Jitka Janoušková (pomocník)
Mgr. Petr Sádlo (pomocník)
Mgr. Karim Sidibe (pomocník)
Mgr. Věra Sládková (pomocník)
Mgr. Libuše Turinská (pomocník) - Garance
- Ing. Jaroslav Staněk, DiS.
Studijní oddělení, CŽV, U3V – Prorektor pro studium – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dodavatelské pracoviště: Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Předpoklady
- OBOR(uznavani)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
ACJ_3z Anglický jazyk III
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchléto 2020
Předmět se v období léto 2020 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Daniel Raušer (cvičící)
Mgr. Petr Sádlo (cvičící)
Mgr. Libuše Turinská (cvičící) - Garance
- Mgr. Daniel Raušer
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Předpoklady
- MAX_KOMBINOVANYCH(70) && MAX_PREZENCNICH(70)
doporučené absolvování a úspěšné zakončení těchto předmětů: ACJ_1 a ACJ_2 (znalost jazyka na úrovni B1) - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je rozšíření a prohloubení jazykových dovedností a znalostí z úrovně B1 na B1+ dle Společného evropského referenčního rámce pro cizí jazyky, osvojení si všeobecné slovní zásoby a dovedností v kategorii poslechu, čtení, konverzaci i písemném projevu. Po úspěšném absolvování předmětu studenti rozumí delším promluvám a přednáškám, dokáží sledovat výměnu názorů a zapojit se do diskuze na obecné téma. Rozumí většině televizních zpráv a programů týkajících se aktuálních témat, článkům a zprávám zabývající se současnými problémy, rozumí textům současné prózy. Dokáží se účastnit rozhovoru plynule a spontánně, jsou schopni se srozumitelně a podrobně vyjadřovat k široké škále témat.
- Výstupy z učení
- Po úspěšném absolvování předmětu budou studenti/ky schopni:
- obsáhleji sdělovat své dotazy a vysvětlit dané problémy;
- poskytnout konkrétní informace požadované v rozhovoru či konzultaci;
- shrnout či vyjádřit (ústně nebo písemně) svůj názor na povídku, článek, diskusi či dokumentární pořad a podrobně odpovědět na další otázky;
- provést připravený rozhovor, poslouchat a ověřit uvedené informace, ačkoliv může být občas nutné požádat o zopakování, pokud odpověď druhé osoby bude rychlá nebo delší;
- popsat jak provádět různé činnosti a uvést podrobné pokyny;
- s určitpu sebejistotou si vyměňovat obsah nashromažděných věcných informací o známých (rutinních) a nevšedních záležitostí ve svém oboru či oblasti zájmu. - Osnova
- Osnova předmětu:
- 1. Jídlo a restaurace;
- 2. Sport;
- 3. Rodina a osobnost;
- 4. Peníze;
- 5. Životní změny;
- 6. Novodobé způsoby;
- 7. Mobilní telefony, komunikační technologie;
- 8. Popisování osob, první dojem;
- 9. Pocity;
- 10. Vzdělávání;
- 11. Formální a neformální psaní;
- 12. Přátelství a vztahy;
- 13. Ústní pohovor.
- Literatura
- povinná literatura
- LATHAM-KOENIG, Christina. New English file: Intermediate. Student's book. Oxford University Press, 2009. ISBN 9780194519106.
- doporučená literatura
- MURPHY, Raymond. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate learners of English : with answers. 4th ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2012, x, 380 s. ISBN 978-0-521-18906-4.
- Organizační formy výuky
- cvičení
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
projektová výuka
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Příprava na průběžný test 10 Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 28 60 Příprava na závěrečný test 14 24 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 20 Celkem: 104 104 - Metody hodnocení a jejich poměr
- Pro denní i kombinované studium: Průběžné hodnocení 30 %
Pro denní i kombinované studium: Závěrečný test 30 % - Podmínky testu
- Celková klasifikace předmětu pro studenty/ky denního i kombinovaného studia:
body za Průběžné hodnocení: možno získat 0 - 30 bodů;
body za Závěrečný test: možno získat 0 - 70 bodů;
započteno=pouze po dosažení bodového součtu z~Průběžného hodnocení a Závěrečného testu v~rozmezí 70 – 100 bodů;
možnost opakovat test: při dosažení bodového součtu v~rozmezí 30 - 69,99 bodů;
nezapočteno (a nelze opakovat test): 0 - 29,99 bodů.
Poznámka: Závěrečný test zahrnuje otázky v~celé šíři úrovně B1+ (ne pouze z~učebnice). Předmět je možno uznat pouze na základě předložení platného certifikátu mezinárodně uznávané zkoušky minimálně na úrovni B2 nebo dokladu o~absolvování předmětu se shodnou anotací a osnovou.
- Informace učitele
- Účast na výuce ve všech formách řeší samostatná vnitřní norma VŠTE (Evidence docházky studentů na VŠTE). Pro studenty prezenční formy studia je na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, povinná 70% účast.
ACJ_3z Anglický jazyk III
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchléto 2018
Předmět se v období léto 2018 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/4/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Eva Malá (cvičící)
Mgr. Daniel Raušer (cvičící)
Mgr. Libuše Turinská (cvičící)
Mgr. Ala Vida Vachušková (cvičící)
Bc. Lucie Švehlová (pomocník) - Garance
- Mgr. Karim Sidibe
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Předpoklady
- MAX_KOMBINOVANYCH(50) && MAX_PREZENCNICH(70)
Doporučené absolvování předmětů ACJ_1 a ACJ_2 - znalost jazyka na úrovni B1 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 120 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/120, pouze zareg.: 0/120 - Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je rozšíření a prohloubení jazykových dovedností a znalostí z úrovně B1 na B1+ dle Společného evropského referenčního rámce pro cizí jazyky, osvojení si všeobecné slovní zásoby a dovedností v kategorii poslechu, čtení, konverzaci i písemném projevu.
- Výstupy z učení
- Student rozumí delším promluvám a přednáškám, dokáže sledovat výměnu názorů a zapojit se do diskuze na obecné téma. Rozumí většině televizních zpráv a programů týkajících se aktuálních témat, článkům a zprávám zabývající se současnými problémy, rozumí textům současné prózy. Dokáže se účastnit rozhovoru plynule a spontánně, je schopen se srozumitelně a podrobně vyjadřovat k široké škále témat. Umí napsat srozumitelné texty na téma související s jeho zájmy. Umí napsat pojednání, zprávu, předat informaci, obhajovat nebo vyvracet určitý názor. V dopise dovede zdůraznit, čím jsou pro něj události a zážitky osobně důležité.
- Osnova
- Osnova: 1. Jídlo a restaurace 2. Sport 3. Rodina a osobnost 4. Peníze 5. Životní změny 6. Novodobé způsoby 7. Mobilní telefony, komunikační technologie 8. Popisování osob, první dojem 9. Pocity 10. Vzdělávání 11. Formální a neformální psaní 12. Přátelství a vztahy 13. Ústní pohovor
- Literatura
- povinná literatura
- LATHAM-KOENIG, Christina. New English file: Intermediate. Student's book. Oxford University Press, 2009. ISBN 9780194518895.
- doporučená literatura
- MURPHY, Raymond. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate learners of English : with answers. 4th ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2012, x, 380 s. ISBN 978-0-521-18906-4.
- Organizační formy výuky
- cvičení
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
projektová výuka
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
e-learning
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 28 60 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 20 Celkem: 80 80 - Metody hodnocení a jejich poměr
- Prezenční studium -ústní zkouška 30 %
Prezenční studium - písemný test 70 %
Kombi studium - pouze písemný test 100 % - Podmínky testu
- Prezenční studium: Napsat závěrečný test a absolvovat ústní pohovor. Ústní pohovor se koná podle harmonogramu sestaveného vyučujícím. Závěrečný test vyžaduje znalosti jazyka na úrovni B1 dle Společného referenčního rámce pro jazyky. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (ústní pohovor maximálně 30 bodů a závěrečný test max. 70 bodů. Maximální počet bodů z~obou částí je tedy 100). Celková klasifikace předmětu, tj. body za test (70 - 0) + body za ústní pohovor (30 - 0): započteno 100 – 70, možnost opakovat test 69,99 – 30, nezapočteno 29,99 - 0. Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů z~obou částí dohromady. Pro studenty kombinovaného studia: Závěrečný test na konci semestru. Podmínkou absolvování předmětu je minimálně 70% úspěšnost v~závěrečném testu, tj. minimálně 70 bodů ze 100. Maximální možný počet bodů je tedy 100. Celková klasifikace předmětu je 100 – 70: započteno, 69,99 – 30: nezapočteno, s~možností opakovat test, 29,99 – 0: nezapočteno. Závěrečný test zahrnuje otázky v~celé šíři úrovně B1 (ne pouze z~učebnice). Předmět je možno uznat pouze na základě předložení platného certifikátu mezinárodně uznávané zkoušky na úrovni minimálně B2 nebo dokladu o~absolvování předmětu se shodnou anotací a osnovou.
ACJ_3z Anglický jazyk III
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchzima 2016
Předmět se v období zima 2016 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Statistika zápisu (nejnovější)