VŠTE:Z_RVP_an Rámcové vzdělávací programy - Course Information
Z_RVP_an Rámcové vzdělávací programy
Institute of Technology and Business in České BudějoviceSUMMER 2023
- Extent and Intensity
- 0/0/0. Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
Faculty of Corporate Strategy – Rector – Institute of Technology and Business in České Budějovice
Supplier department: Study Department – Vice-Rector for Study Affairs – Rector – Institute of Technology and Business in České Budějovice - Timetable of Seminar Groups
- Z_RVP_an/D01a: Sat 27. 5. 11:25–12:55 E4, 13:05–14:35 E4, Sun 28. 5. 8:00–9:30 E5, 9:40–11:10 E5, T. Jambal, CZV DPS
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives supported by learning outcomes (in Czech)
- Studující si osvojí realizační, diagnostické, reflektivní pedagogické kompetence, získají vědomosti a schopnosti zaměřené na vzdělávací programy, principy, pravidla pro vytváření školních vzdělávacích programů, výchozí etapy při jejich tvorbě, strukturu a postup tvorby školních vzdělávacích programů. Na základě získaných vědomostí a schopností jsou studující schopni zpracovat vzdělávací program.
- Learning outcomes (in Czech)
- Po úspěšném absolvování předmětu studující
- zná vzdělávací programy a dvouúrovňový model vzdělávacích programů;
- rozumí rámcovým vzdělávacím programům;
- rozumí školním vzdělávacím programům;
- ovládá tvorbu školních vzdělávacích programů;
- zná profil absolventa. - Syllabus (in Czech)
- 1. Vzdělávací programy. Dvouúrovňový model vzdělávacích programů. Rámcový vzdělávací program. Školní vzdělávací program. Uživatelé školního vzdělávacího programu. Důvody vytváření školních vzdělávacích programů, principy školních vzdělávacích programů a pravidla pro jejich zpracování.
- 2. Výchozí etapy při tvorbě školního vzdělávacího programu. Analýza práce školy. Analýza požadavků a potřeb trhu práce. Analýza povolání.
- 3. Základní pedagogické dokumenty. Učební plán. Profil absolventa.
- 4. Tvorba charakteristiky školního vzdělávacího programu.
- 5. Podmínky pro realizaci školního vzdělávacího programu. Podmínky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
- 6. Národní soustava kvalifikací a její využití v odborném vzdělávání.
- 7. Národní soustava povolání a její využití v odborném vzdělávání.
- 8. European Qualifications Framework – EQF. Europass.
- Literature
- PRŮCHA, J., 2009. Pedagogická encyklopedie. Praha:Portál. ISBN 978-80-7367-546-2.
- TUREK, I., 2010. Didaktika. Bratislava: Iura Edition. ISBN 978-80-8078-322-8.
- KALHOUS, Z. a O. OBST, 2002. Školní didaktika. Praha: Portál. ISBN 80-7178-253-X.
- PODLAHOVÁ, L. et al., 2012. Didaktika pro vysokoškolské učitele. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4217-5.
- BAJTOŠ, J., 2013. Didaktika vysokej školy. Bratislava: Iura Edition. ISBN 978-80-8078-652-6.
- DRAHOVZAL, J. et al., 1997. Didaktika odborných předmětů. Brno: Paido. ISBN 80-85931-35-4.
- Forms of Teaching
- Lecture
Seminar - Teaching Methods
- Frontal Teaching
Group Teaching - Cooperation
Teaching Supported by Multimedia Technologies
- Assessment Methods and Assesment Rate
- Test – final 100 %
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (SUMMER 2023, recent)
- Permalink: https://is.vstecb.cz/course/vste/summer2023/Z_RVP_an