Information System VŠTE

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2018

    1. NÁHLÍK, Tomáš and Zdeněk DUŠEK. PARAMETRIC GRAPHS OF TRIGONOMETRIC, EXPONENTIAL AND LOGARITHMIC FUNCTIONS AS A TOOL FOR TEACHING. Online. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Iceri 2018 PROCEEDINGS. ICERI2018 Proceedings. Španělsko: IATED Academy, 2018, p. 9410-9413. ISBN 978-84-09-05948-5.
      URL
      Name in Czech: Parametrické grafy goniometrických, exponenciálních a logaritmických funkcí jako nástroj pro výuku
      Name (in English): PARAMETRIC GRAPHS OF TRIGONOMETRIC, EXPONENTIAL AND LOGARITHMIC FUNCTIONS AS A TOOL FOR TEACHING
      RIV/75081431:_____/18:00001818 Proceedings paper. English. Spain.
      Náhlík, Tomáš (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) -- Dušek, Zdeněk (203 Czech Republic, belonging to the institution)
      Keywords in English: Trigonometric function; exponential function; logarithmic function; visualization; graphs; applications
      Type of proceedings: post-proceedings

      Changed by: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Changed: 1/12/2020 10:31.
    2. NÁHLÍK, Tomáš and Květa PAPOUŠKOVÁ. "VISUALIZATION OF PARAMETRIC FUNCTIONS AS A TOOL FOR TEACHING MATHEMATICS". Online. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. EDULEARN18 PROCEEDINGS. EDULEAR18 Proceedings. Španělsko: IATED Academy, 2018, p. 6289-6294. ISBN 978-84-09-02709-5.
      Name in Czech: Vizualizace parametrických funkcí jako pomůcka při výuce matematiky
      RIV/75081431:_____/18:00001766 Proceedings paper. English. Spain.
      Náhlík, Tomáš (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) -- Papoušková, Květa (203 Czech Republic, belonging to the institution)
      Keywords in English: Graphs; Functions; teaching
      Type of proceedings: post-proceedings

      Changed by: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Changed: 9/6/2020 07:52.
    3. ANTOŠ, Karel. Využžití experimentování jako heuristického přístupu při výuce matematiky (Using Experimentation as Heuristic Approach in teaching Mathematics). Media 4u magazine. Praha: Ing. Jan Chromý, PhD., 2018, vol. 15, No 4, p. 29-34. ISSN 1214-9187.
      Name (in English): Using Experimentation as Heuristic Approach in teaching Mathematics
      Czech. Czech Republic.
      Keywords in English: experimentation; heuristic approach; the greatest common divisor; hypothesis; proof

      Changed by: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Changed: 17/12/2018 11:03.
Displayed: 22/11/2024 14:15