-
HUMLEROVÁ, Veronika and Petra PÁRTLOVÁ. Blahobyt ve vybraných regionech zemí V4 (Well-being in Selected Regions of V4 Countries). Regionální rozvoj mezi teorií a praxí. Praha: Vysoká škola regionálního rozvoje, 2018, vol. 2018, No 2. ISSN 1805-3246.
Name (in English): Well-being in Selected Regions of V4 Countries
Czech. Czech Republic.
Keywords in English: region; well-being; quality of life; V4 countries
Changed by: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Changed: 27/6/2018 08:18. -
HUMLEROVÁ, Veronika. Rozvoj venkovských obcí v Jihočeském kraji prostřednictvím externích finančních zdrojů (Development of Rural Municipalities in South Bohemian Region using external financial resources). Acta Sting. Brno: AKADEMIE STING, o.p.s., 2018, vol. 2018, No 1, 13 pp. ISSN 1805-6873.
Name (in English): Development of Rural Municipalities in South Bohemian Region using external financial resources
Czech. Czech Republic.
Keywords in English: rural areas; rural development financial sources; municipalities
Changed by: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Changed: 12/6/2018 13:16. -
SLABÁ, Marie. Analysis of usage of subsidies from LFA and SAPS scheme. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013, p. 239-250. ISBN 978-80-87035-73-3.
Name in Czech: Analýza využití dotací dotačního programu LFA a SAPS
Economics. English. Czech Republic.
Keywords in English: agriculture sector; subsidies; Less Favoured Areas Scheme; Single Area Payment Scheme
Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 7/5/2014 09:34. -
SLABÁ, Marie. Evaluation of selected universities websites. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013, p. 251-262. ISBN 978-80-87035-73-3.
Name in Czech: Hodnocení webových stran vybraných vysokých škol
Economics. English. Czech Republic.
Keywords in English: university; marketing communication; internet; websites evaluation
Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 7/5/2014 14:48. -
SLABÁ, Marie. Theoretical aspect of univerzity marketing. In Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013, p. nestránkováno, 7 pp. ISBN 978-80-7454-248-0.
Name in Czech: Teoretické aspekty marketingu vysokých škol
Economics. English. Czech Republic.
Keywords in English: Marketing; university; marketing mix; marketing mix tools
Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 29/7/2013 10:14. -
SLABÁ, Marie. Websites as an effective tool of marketing communication of universities. In Nové trendy 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o., 2012, p. 233-242. ISBN 978-80-87314-29-6.
Name in Czech: Webové stránky jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Economics. English. Czech Republic.
Keywords in English: Marketing communication; universities; websites; internet
Changed by: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Changed: 19/11/2014 08:32.
2018
2013
2012
Displayed: 9/6/2025 04:20