Information System VŠTE

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2018

    1. HUMLEROVÁ, Veronika and Petra PÁRTLOVÁ. Blahobyt ve vybraných regionech zemí V4 (Well-being in Selected Regions of V4 Countries). Regionální rozvoj mezi teorií a praxí. Praha: Vysoká škola regionálního rozvoje, 2018, vol. 2018, No 2. ISSN 1805-3246.
      Name (in English): Well-being in Selected Regions of V4 Countries
      Czech. Czech Republic.
      Keywords in English: region; well-being; quality of life; V4 countries

      Changed by: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Changed: 27/6/2018 08:18.
    2. HUMLEROVÁ, Veronika. Rozvoj venkovských obcí v Jihočeském kraji prostřednictvím externích finančních zdrojů (Development of Rural Municipalities in South Bohemian Region using external financial resources). Acta Sting. Brno: AKADEMIE STING, o.p.s., 2018, vol. 2018, No 1, 13 pp. ISSN 1805-6873.
      Name (in English): Development of Rural Municipalities in South Bohemian Region using external financial resources
      Czech. Czech Republic.
      Keywords in English: rural areas; rural development financial sources; municipalities

      Changed by: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Changed: 12/6/2018 13:16.

    2013

    1. SLABÁ, Marie. Analysis of usage of subsidies from LFA and SAPS scheme. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013, p. 239-250. ISBN 978-80-87035-73-3.
      Name in Czech: Analýza využití dotací dotačního programu LFA a SAPS
      Economics. English. Czech Republic.
      Keywords in English: agriculture sector; subsidies; Less Favoured Areas Scheme; Single Area Payment Scheme

      Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 7/5/2014 09:34.
    2. SLABÁ, Marie. Evaluation of selected universities websites. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013, p. 251-262. ISBN 978-80-87035-73-3.
      Name in Czech: Hodnocení webových stran vybraných vysokých škol
      Economics. English. Czech Republic.
      Keywords in English: university; marketing communication; internet; websites evaluation

      Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 7/5/2014 14:48.
    3. SLABÁ, Marie. Theoretical aspect of univerzity marketing. In Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013, p. nestránkováno, 7 pp. ISBN 978-80-7454-248-0.
      Name in Czech: Teoretické aspekty marketingu vysokých škol
      Economics. English. Czech Republic.
      Keywords in English: Marketing; university; marketing mix; marketing mix tools

      Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 29/7/2013 10:14.

    2012

    1. SLABÁ, Marie. Websites as an effective tool of marketing communication of universities. In Nové trendy 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o., 2012, p. 233-242. ISBN 978-80-87314-29-6.
      Name in Czech: Webové stránky jako efektivní nástroj marketingové komunikace
      Economics. English. Czech Republic.
      Keywords in English: Marketing communication; universities; websites; internet

      Changed by: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Changed: 19/11/2014 08:32.
Displayed: 22/11/2024 21:31