Informační systém VŠTE

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2013

    1. CAHA, Zdeněk. Fachhochschulen a jejich role v rámci švýcarského vysokoškolského systému. In MMK 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas, 2013, s. 2087-2091. ISBN 978-80-87952-00-9.
      Název anglicky: The fachhochschulen und their role within the swiss higher education system
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Fachhochschulen; higher education system; history; development; Switzerland

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 9. 1. 2014 11:07.
    2. CAHA, Zdeněk. FH sektor v Rakousku: jeho specifické rysy a komponenty reflektující potřeby praxe. Online. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, 2013, s. 314-325. ISBN 978-83-61401-88-9.
      Název anglicky: The FH Sector in Austria: Its Specific Features and Components that Reflect the Needs of the Economy
      Pedagogika a školství. čeština. Polsko.
      Klíčová slova anglicky: Fachhochschulen; Austria; specific characteristics; needs of the economy

      Změnila: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Změněno: 13. 12. 2013 12:05.
    3. PALMOVÁ, Jana. Jména a názvy v autobiografických dίlech Thomase Bernharda jako znak charakteristiky. Online. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, 2013, s. 108-115. ISBN 978-83-61401-88-9.
      Název anglicky: Character and chapter names in Bernhard´s autobiographical works as a feature of different characteristics
      Pedagogika a školství. čeština. Polsko.
      Klíčová slova anglicky: Thomas Bernhard; autobiography; naming; characterization

      Změnila: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Změněno: 11. 12. 2013 15:21.
    4. CAHOVÁ, Olga. Mezinárodní zkoušky jako motivační nástroj pro rozvoj jazykového vzdělávání ve vztahu k firemnímu sektoru. Online. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, 2013, s. 269-276. ISBN 978-83-61401-88-9.
      Název anglicky: The International Exams as a Motivational Instrument for the Development of Language Learning in Relation to the Corporate Sector
      Pedagogika a školství. čeština. Polsko.
      Klíčová slova anglicky: international exams; motivation; language learning; corporate sector

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 12. 5. 2014 11:11.
    5. JAROLÍMOVÁ, Helena. Moderní pojetí metod ve vyučování cizích jazyků. Online. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, 2013, s. 213-219. ISBN 978-83-61401-88-9.
      Název anglicky: Modern Perception of Methods in Foreign Languages Teaching
      Jazykověda. čeština. Polsko.
      Klíčová slova anglicky: methods in teaching foreign languages; e-learning; teaching aids

      Změnila: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Změněno: 26. 1. 2014 09:15.
    6. CAHA, Zdeněk. Pozice absolventů profesně zaměřených vysokých škol - absolventů Fachhochschulen v Rakousku. Online. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, 2013, s. 254-262. ISBN 978-83-61401-88-9.
      Název anglicky: The Status of the University of Applied Sciences Graduates – Graduates of the Fachhochschulen in Austria
      Pedagogika a školství. čeština. Polsko.
      Klíčová slova anglicky: Fachhochschulensector; Austria; positionofgraduates; labourmarket
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Změněno: 14. 1. 2014 08:17.
    7. PALMOVÁ, Jana. Převrácená polarita v autobiografických dίlech Thomase Bernharda. Online. In Language and The Environment : sborník příspěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, 2013, s. 95-101. ISBN 978-83-61401-88-9.
      Název anglicky: Overturned polarity in Bernhard´s autobiographical works
      Pedagogika a školství. čeština. Polsko.
      Klíčová slova anglicky: Thomas Bernhard; overturned polarity; autobiografical works; examples

      Změnila: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Změněno: 11. 12. 2013 15:26.
    8. JAROLÍMOVÁ, Helena. Reflexe zkušeností z elektronického testování v rámci cizích jazyků. In E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. 1. vyd. České Budějovice: Tribun EU s. r. o., 2013, s. 31-33. ISBN 978-80-263-0358-9.
      Název anglicky: Reflecion of Electronic Testing Experience in Foreign Languages.
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: electronic testing; foreign language; full-time and part-time students; test methodology

      Změnila: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Změněno: 10. 9. 2013 09:00.
    9. HRUŠKOVÁ, Lenka. Úroveň cizojazyčných řečových dovedností v počáteční výuce. Online. In Cudzie jazyky a kultúry : sborník příspěvků. 1. vyd. Nitra: PF UKF Nitra, 2013, s. 81-88. ISBN 978-80-558-0462-0.
      Název anglicky: The level of foreign language speaking skills in teaching pupils of an early age
      Jazykověda. čeština. Slovensko.
      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 15. 4. 2014 13:30.
    10. HRUŠKOVÁ, Lenka. Výskum profesijnej orientácie cudzojazyčnej výučby. In Intervencia v učení sa cudziemu jazyku. 1. vyd. Praha: Verbum, o.s., 2013, s. 235-241. ISBN 978-80-87800-04-1.
      Název česky: Výzkum profesní orientace cizojazyčné výuky
      Název anglicky: Research on Professional Focus of Foreign Language Teaching
      RIV/75081431:_____/13:00000375 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Jazykověda. slovenština. Česká republika.
      Hrušková, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: language skills; descriptor B1 of the Common European Reference Framework; language for vocational purposes; tertiary educational sector

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 15. 4. 2014 13:30.
    11. CAHA, Zdeněk. Výuková aktivita " powerpointová prezentace" v rámci předmětu odborný cizí jazyk na vysoké škole. In Jiří Kohoutek. Aktuální trendy v jazykovém vzdělávání: Teorie a praxe 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Kolín: ARC-VŠPSV, 2013, s. 11-16. ISBN 978-80-86879-39-0.
      Název anglicky: The teaching activity “powerpoint presentation“ within the subject professionally/vocationally oriented foreign language at university
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: learning activity; student‘s PowerPoint presentation; professionally and vocationally oriented foreign language teaching at university

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 28. 8. 2013 10:31.

    2012

    1. CAHA, Zdeněk. Základní principy akreditace v rakouském sektoru Fachhochschulen. AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd. České Budějovice: VŠERS, 2012, roč. 9, č. 1, s. 176-178. ISSN 1214-4967.
      URL
      Název anglicky: Fundamental Principles of Accreditation in Austrian Fachhochschulen Sector
      RIV/75081431:_____/12:00000271 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Caha, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: non-university higher education; Austrian Fachhochschulen sector; accreditation

      Změnila: Ing. Eva Simotová, učo 7388. Změněno: 11. 12. 2013 15:06.
Zobrazeno: 23. 11. 2024 02:57