Filtrování publikací

    2020

    1. MARTÍŠKOVÁ, Petra a Roman ŠVEC. Digital Era and Consumer Behavior on the Internet. Online. In Svetlana Igorevna Ashmarina, Marek Vochozka, Valentina Vyacheslavovna Mantulenko. Digital Age: Chances, Challenges and Future. Basel, Switzerland: Springer, 2020, s. 92-100. ISSN 2367-3370. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-27015-5_12.
      Název česky: Digitální éra a chování spotřebitelů na internetu
      RIV/75081431:_____/20:00001586 Stať ve sborníku. angličtina. Švýcarsko.
      Martíšková, Petra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Švec, Roman (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Digital era; Internet consumer behavior; Data privacy concerns
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Milada Šanderová, učo 25742. Změněno: 20. 9. 2019 09:21.

    2018

    1. SLABÁ, Marie, Petra MARTÍŠKOVÁ a Roman ŠVEC. Advertising at Media Market – Evidence from the Czech Republic. Online. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth, Proceedings of the 32nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA), 2018, s. 1808-1816. ISBN 978-0-9998551-1-9.
      Název česky: Reklama na mediálním trhu - Příklady z České republiky
      angličtina. Spojené státy.
      Klíčová slova anglicky: marketing; media market; internet; TV
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 9. 5. 2019 12:03.
    2. SLABÁ, Marie, Petra MARTÍŠKOVÁ a Roman ŠVEC. Factors Influencing Customer Loyalty towards Private Labels. Online. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth, Proceedings of the 32nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA), 2018, s. 2150-2159. ISBN 978-0-9998551-1-9.
      Název česky: Faktory ovlivňující loajalitu zákazníků vůči soukromým značkám
      angličtina. Spojené státy.
      Klíčová slova anglicky: customer loyalty; consumer behaviour; consumer satisfaction; price and price sensitivity; consumer experience
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 9. 5. 2019 12:04.
    3. SLABÁ, Marie, Petra MARTÍŠKOVÁ, Roman ŠVEC a Michaela KOUBKOVÁ. Faktory ovlivňující využívání internetového bankovnictví pro stanovení profilu cílového segmentu internetového bankovnictví. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 4, s. 115-121. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: Factors influencing the use of internet banking to determine the profile of the target segment of internet banking
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: internet banking; factors influencing use of internet banking; customer

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:35.
    4. ŠVEC, Roman, Petra MARTÍŠKOVÁ a Michaela KOUBKOVÁ. PREFERENCE RODIN S DĚTMI PŘI VÝBĚRU AKTIVIT A ATRAKTIVIT CESTOVNÍHO RUCHU. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 2, s. 1-13, 14 s. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: PREFERENCES OF FAMILIES WITH CHILDREN IN THE SELECTION OF ATTRACTIVENESS IN TOURISM
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: preference; family; tourism; factors

      Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 17. 4. 2018 11:42.
    5. ŠVEC, Roman, Petra MARTÍŠKOVÁ, Marie SLABÁ a Valentýna ŠKRABÁLKOVÁ. Preference seniorů na trhu cestovního ruchu. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 4, s. 104-114. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: Seniors' preferences in the tourism market
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: senior tourism market; seniors’ preferences; seniors’ travelling

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:45.
    6. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. REKLAMA KOLEM NÁS POHLEDEM PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 2, s. 91-103. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: ADVERTISING AROUND US FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: advertising; advertising as a source of information; advertising saturation; irritation of the placement of advertising messages; full-time university and higher vocational school students; Czech Republic

      Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 17. 4. 2018 11:53.
    7. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Roman ŠVEC a Marie SLABÁ. The Impact of the Consumers’ Limited Time on the Character of Their Decision: Theoretical Point of View on the Rationality of the Decision. Online. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth, Proceedings of the 32nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA), 2018, s. 2402-2411. ISBN 978-0-9998551-1-9.
      Název česky: Dopad omezeného času spotřebitelů na charakter jejich rozhodnutí: Teoretický pohled na racionalitu rozhodnutí
      angličtina. Spojené státy.
      Klíčová slova anglicky: decision-making; consumer; behaviour; rationality; bounded rationality; limited available time time
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 9. 5. 2019 12:04.
    8. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Roman ŠVEC a Marie SLABÁ. Theoretical Point of View on (UN) Conscious Decision-Making, Decision Quality and Decision Costs. Online. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth, Proceedings of the 32nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA), 2018, s. 7511-7519. ISBN 978-0-9998551-1-9.
      Název česky: Teoretický pohled na (ne)vědomé rozhodování, kvalitu rozhodování a náklady na rozhodování
      angličtina. Spojené státy.
      Klíčová slova anglicky: decision-making; consumer; behaviour; conscious decision-making; unconscious decision-making; limited available time
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 9. 5. 2019 12:04.
    9. SLABÁ, Marie. Vliv ekonomické krize na vývoj prodejní ceny cukrové čepy jako základního nástroje marketingového mixu. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 5, s. 187-193, 6 s. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: The Effect of the Economic Crisis on the Development of the Selling Price of Sugar Wrap as a Basic Tool of the Marketing Mix
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: global financial and economic crisis; marketing; price; factors affecting price; sugar beet

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 11. 12. 2018 10:49.
    10. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Roman ŠVEC, Marie SLABÁ a Jana ŘÍHOVÁ. Vnímaná citlivost vybraných osobních údajů: údaje o sociokulturních faktorech a osobní ekonomické situaci. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 4, s. 95-103. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: Perceived sensitivity of selected personal data: socio-cultural data and personal economic situation data
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: socio-cultural factors; personal economic data; sensitive personal data

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:53.

    2017

    1. MARTÍŠKOVÁ, Petra a Roman ŠVEC. E-shops and customer feedback: experience by Czech B2C customers. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2017, roč. 10, č. 1, s. 72-83. ISSN 1805-9112.
      Název česky: E-shopy a zákaznická zpětná vazba: zkušenosti českých B2C zákazníků
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: e-shops; Czech B2C customers; customer feedback; reply to customer feedback

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 08:28.
    2. SLABÁ, Marie. Komparace postoje firem A JEJICH ZÁKAZNÍKŮ K CSR AKTIVITÁM. Mladá veda (Young Science). Prešov, Slovensko: Vydavateľstvo UNIVERSUM, 2017, roč. 5, č. 1, s. 105-112. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: comparison of attitude of companies and their customers to CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility (CSR); CSR dimensions; customers

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 07:58.
    3. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. KONTROVERZNÍ TÉMATA V REKLAMĚ Z POHLEDU PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 12-23. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: CONTROVERSIAL TOPICS IN ADVERTISING FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITIY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: advertising; controversial topics in advertising; full-time university and higher vocational school students; Czech Republic

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 07:40.
    4. ŠVEC, Roman, Veronika HUMLEROVÁ a Petra MARTÍŠKOVÁ. MOTIVACE PRACOVNÍKŮ V CESTOVNÍM RUCHU. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 84-96. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: MOTIVACE PRACOVNÍKŮ V CESTOVNÍM RUCHU
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: accommodation facility; preference; questioning

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:53.
    5. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Veronika HUMLEROVÁ a Antónia ŠTENSOVÁ. NOVÝ ZPŮSOB OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ V PODOBĚ „GDPR“ OČIMA VEŘEJNOSTI. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 1-11. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: NEW WAY OF DATA PROTECTION IN THE FORM OF„GDPR“ FROM THE POINT OF VIEW OF THE PUBLIC
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: GDPR; General Data Protection Regulation; content analysis of opinions

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:32.
    6. MARTÍŠKOVÁ, Petra. PERSONIFIKACE PRODUKTU JAKO ZPŮSOB NAVÁZÁNÍ AUTENTIČTĚJŠÍHO VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 55-71. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: PERSONIFICATION OF THE PRODUCT AS A WAY TO ESTABLISH MORE AUTHENTIC RELATIONSHIPS WITH CUSTOMERS
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: personification; marketing communication campaign; CRM; Facebook; YouTube; Instagram; Fidorka biscuit; Mondelez International

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:28.
    7. ŠVEC, Roman. PREFERENCE STRAVOVÁNÍ SENIORŮ JAKO MOŽNÝ PRVEK ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 112-127. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: SENIORS‘ CATERING PREFERENCES AS AN ELEMENT OF TOURISM DEVELOPMENT
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: tourism; gastronomy; seniors; catering facilities; preferences.

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:02.
    8. ŠVEC, Roman a Petra MARTÍŠKOVÁ. PREFERENCE ZÁKAZNÍKŮ PŘI VÝBĚRU POTRAVINÁŘSKÝCH PRODEJEN. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 128-138. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: CUSTOMER PREFERENCES WHEN CHOOSING A FOOD STORE
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: customer preferences; choice of retail store; food store; Czech Republic

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:02.
    9. ŠVEC, Roman, Petra MARTÍŠKOVÁ a Antónia ŠTENSOVÁ. PREFERENCE ZÁKAZNÍKŮ PŘI VÝBĚRU UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ A JEJICH VZAH K PR FIREM. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 97-112. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: CUSTOMER 'S PREFERENTIES IN SELECTION OF ACCOMMODATION ESTABLISHMENTS AND THEIR RELATIONSHIP TO THE COMPANY PR
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: accommodation; preference; questioning

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:01.
    10. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. SPOLEČENSKÁ ROLE REKLAMY OČIMA PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 72-85. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: SOCIAL ROLE OF ADVERTISING FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITIY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: advertising; social role of advertising; full time university and higher vocational school students; Czech Republic

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 14:33.
    11. MARTÍŠKOVÁ, Petra a Roman ŠVEC. Stimulation of customer feedback in B2C e-shops. Online. In Khalid S. Soliman. Education Excellence and Innovation Management trough Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth; Proceedings of the 29th International Business Information Management Association Conference. 1. vyd. Vienna, Austria: International Business Information Management Association (IBIMA), 2017, s. 2060-2074. ISBN 978-0-9860419-7-6.
      Název česky: Stimulace zpětné vazby zákazníků v e-shopech B2C
      RIV/75081431:_____/17:00001322 Stať ve sborníku. angličtina. Rakousko.
      Martíšková, Petra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Švec, Roman (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: customer feedback; B2C e-shops; CRM; customer relationship management
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 30. 11. 2018 09:30.
    12. SLABÁ, Marie a Petra MARTÍŠKOVÁ. ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 113-121. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: BRANDS AS A KEY PART OF MARKETING COMMUNICATION AND THEIR DEVELOPEMENT IN THE CONTEXT OF INTERNATIONAL RANKINGS
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: brand; promotion; Interbrand; BrandZ; Brand Finance Global 500

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 12:54.

    2016

    1. SLABÁ, Marie. Analýza marketingových aktivit a řízení vztahů se stakeholdery malých a středních podniků. In Jihočeský kraj v globální ekonomice. 1. vydání. Praha: SETOUTBOOKS.CZ, 2016, s. 169-178. ISBN 978-80-86277-82-0.
      Název anglicky: Analysis of Marketing Activities and Management of Relationships with Stakeholders of Small and Medium Enterprises
      RIV/75081431:_____/16:00000679 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: stakeholder; marketing; SMEs

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 21. 7. 2016 12:01.
    2. MARTÍŠKOVÁ, Petra a Roman ŠVEC. Obtaining Customer Feedback: Experience of “Staffino” from the Managerial Point of View. Online. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth; Proceedings of the 28th International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Seville, Španělsko: Internationa Business Information Management Association (IBIMA), 2016, s. 657-670. ISBN 978-0-9860419-8-3.
      Název česky: Získání zpětné vazby od zákazníků: zkušenost "Staffino" z manažerského pohledu
      RIV/75081431:_____/16:00001318 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Martíšková, Petra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Švec, Roman (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: customer feedback; online customer feedback tool; Staffino; customer value; customer relationship management
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 30. 11. 2018 09:29.
    3. SLABÁ, Marie. Perception of Chinese brands in the Czech Republic. In North China University Of Technology. Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe. China: Neuveden, 2016, s. 21-29. ISBN 978-7-5103-1428-5.
      Název česky: Vnímání čínských značek v České republice
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Čína.
      Klíčová slova anglicky: brand; brand perception; Chinese brands
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 16. 3. 2017 10:28.
    4. SLABÁ, Marie. STAKEHOLDER POWER-INTEREST MATRIX AND STAKEHOLDER-RESPONSIBILITY MATRIX IN CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY. Online. In Tomáš Löster, Tomáš Pavelka. The 8th International Days of Statistics and Economis. Neuveden: Melandrium, 2016, s. 1366-1374. ISBN 978-80-87990-02-5.
      Název česky: Matice stakeholder power-interest a stakeholder-responsibility ve společenské odpovědnosti firem
      RIV/75081431:_____/16:00000826 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: corporate social responsibility; stakeholder; stakeholder-responsibility matrix; stakeholder power-interest matrix
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 27. 10. 2016 10:35.
    5. SLABÁ, Marie. The Importance of Stakeholders in Services case study in the Czech market. Online. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth, Proceedings of The 28th International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Seville, Spain: International Business Information Management Association (IBIMA), 2016, s. 3808-3821. ISBN 978-0-9860419-8-3.
      Název česky: Případová studie k významu zainteresovaných stran ve službách na českém trhu
      angličtina. Španělsko.
      Klíčová slova anglicky: zainteresovaná strana; služby; analýza zúčastněných stran
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 11. 4. 2019 09:18.

    2015

    1. SLABÁ, Marie. Advertising in Chinese Markets. Online. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 26th International Business Information Management Association Conference. 1. vyd. Norristown: International Business Information Management Association (IBIMA), 2015, s. 941-951. ISBN 978-0-9860419-5-2.
      Název česky: Reklama na čínských trzích
      RIV/75081431:_____/15:00001226 Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: advertising; media; marketing communication; Chinese markets
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 4. 4. 2018 10:41.
    2. SLABÁ, Marie a Hudečková QI. Analysis of development of the most valuable brands in the world and the most valuable brands in China. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, roč. 8, č. 1, s. 49-59. ISSN 1805-9112.
      Název česky: Analýza vývoje nejhodnotnějších značek světa a nejhodnotnějších značek v Číně
      RIV/75081431:_____/15:00000491 Článek v odborném periodiku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) -- Qi, Hudečková (156 Čína)
      Klíčová slova anglicky: brand; brand value; Brandz

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 2. 7. 2015 08:32.

    2014

    1. SLABÁ, Marie. Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie. In Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová Brno, 2014, s. 195-203. ISBN 978-80-87300-56-5.
      Název anglicky: Analysis of websites of selected hotel in české budějovice – Case study
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Marketing; marketing communication; websites; hotel; internet; social network

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 23. 6. 2014 08:14.

    2013

    1. SLABÁ, Marie. Analýza stakeholderů v bankovním sektoru. Online. In FINANCIAL MANAGEMENT OF FIRMS AND FINANCIAL INSTITUTIONS: 9TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE PROCEEDINGS. 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technical University Ostrava, 2013, s. 817-826. ISBN 978-80-248-3172-5.
      Název anglicky: Stakeholder analysis in the bank sector
      RIV/75081431:_____/13:00000462 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder; stakeholder identification; stakeholder prioritisation; Stakeholder Index; Stakeholder Circle Methodology

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 16:27.
    2. SLABÁ, Marie. Evaluation of selected universities websites. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013, s. 251-262. ISBN 978-80-87035-73-3.
      Název česky: Hodnocení webových stran vybraných vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: university; marketing communication; internet; websites evaluation

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 14:48.
    3. SLABÁ, Marie a Marie HESKOVÁ. Nový přístup k strategii marketingové komunikace s využitím metodiky stakeholder circle. AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd. České Budějovice: VŠERS, 2013, Neuveden, č. 2, s. 58-65. ISSN 1214-4967.
      Název anglicky: New Approach to Marketing Communication Strategy with Utilization of Stakeholder Circle Methodology
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing communication; Stakeholder Circle Methodology;marketing communication strategy

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 6. 11. 2014 11:34.
    4. MULAČOVÁ, Věra, Petr MULAČ, Petra BEDNÁŘOVÁ, Lukáš KUČERA, Vendula SIMOTOVÁ a Marie SLABÁ. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4.
      Název anglicky: Trade Business in the 21st Century
      RIV/75081431:_____/13:00000341 Učebnice. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Mulačová, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Bednářová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Kučera, Lukáš (203 Česká republika, domácí) -- Simotová, Vendula (203 Česká republika, domácí) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: trade business; retail; wholesale; international trade; consumer behaviour
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 4. 2014 14:17.
    5. SLABÁ, Marie. Theoretical aspect of univerzity marketing. In Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013, s. nestránkováno, 7 s. ISBN 978-80-7454-248-0.
      Název česky: Teoretické aspekty marketingu vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Marketing; university; marketing mix; marketing mix tools

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 29. 7. 2013 10:14.

    2012

    1. SLABÁ, Marie a Pavel ROUSEK. Development of tourism and marketing in tourism in the Czech republic. In Drive your knowledge be a scientist : 8th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : sborník příspěvků. 1.vyd. Zlín: Tomas Bata University in Zlín : Faculty of Management and Economics, 2012, s. nestránkováno, 8 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
      Název česky: Vývoj turismu a marketing v oblasti turismu v České republice
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Tourism; capacity; occupancy; foreign currency expenses and incomes; marketing; marketing communication; internet; social networks; mobile technologies

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 11. 2. 2013 09:41.
    2. SLABÁ, Marie. Marketing : Studijní opora pro kombinované studium : Bakalářské studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, 145 s. ISBN 978-80-7468-013-7.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:20.
    3. SLABÁ, Marie. Marketing as a tool of escalation of competitiveness of universities. In Šiška Vladislav. Konkurence : sborník příspěvků. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 143-151. ISBN 978-80-87035-53-5.
      Název česky: Marketing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing; marketing mix; communication mix; university

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:28.
    4. SLABÁ, Marie. Nové trendy v cestovním ruchu a marketing cestovního ruchu. In Jaromír Rux; Jiří Šup. Aktuální problémy cestovního ruchu : Nové trendy a technologie v cestovním ruchu : sborník z mezinárodní konference. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 229-234. ISBN 978-80-87035-56-6.
      Název anglicky: New trends in tourism and marketing of tourism
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Tourism; marketing; event marketing; Internet; Ecotourism; Dark Tourism; Couch surfing; Volunteer Tourism; ResponsibleTravel

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 5. 11. 2012 11:47.

    2011

    1. SLABÁ, Marie. Stakeholder management a analýza stakeholderů jako efektivní nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků a organizací. 2011.
      Název anglicky: Stakeholder management and analysis of stakeholders as an effective tool of improvement of competitiveness of firms and organisations
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder management; stakeholder mapping; stakeholder analysis
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 22. 11. 2011 14:49.
Zobrazeno: 29. 12. 2024 03:23