Filtrování publikací

    2014

    1. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 26. 11. 2014 09:06.

    2013

    1. ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL, Stanislav MARTINÁT, Jaroslav KNOTEK, Tomáš KUČERA, Zuzana BALOUNOVÁ, White BARAVALLE a Josef RAJCHARD. A model for the identification of areas favourable for the development of tourism: A case study of the Šumava Mts. and South Bohemia tourist regions (Czech Republic). Moravian Geographical Reports. Brno: Academy of Sciences of the Czech Republic, 2013, roč.21, č.1, s. 25-40. ISSN 1210-8812.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:35.
    2. SLABÁ, Marie. Evaluation of selected universities websites. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013, s. 251-262. ISBN 978-80-87035-73-3.
      Název česky: Hodnocení webových stran vybraných vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: university; marketing communication; internet; websites evaluation

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 14:48.
    3. MULAČOVÁ, Věra, Petr MULAČ, Petra BEDNÁŘOVÁ, Lukáš KUČERA, Vendula SIMOTOVÁ a Marie SLABÁ. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4.
      Název anglicky: Trade Business in the 21st Century
      RIV/75081431:_____/13:00000341 Učebnice. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Mulačová, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Bednářová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Kučera, Lukáš (203 Česká republika, domácí) -- Simotová, Vendula (203 Česká republika, domácí) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: trade business; retail; wholesale; international trade; consumer behaviour
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 4. 2014 14:17.
    4. SLABÁ, Marie. Theoretical aspect of univerzity marketing. In Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013, s. nestránkováno, 7 s. ISBN 978-80-7454-248-0.
      Název česky: Teoretické aspekty marketingu vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Marketing; university; marketing mix; marketing mix tools

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 29. 7. 2013 10:14.

    2012

    1. SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at public universities. In Modern and current trends in the public sector research. 2012. ISBN 978-80-210-5715-9.
      Název česky: Analýza stakeholderů veřejných vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: stakeholder, public university; analysis of stakeholders, basic groups of stakeholders of public universities
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:15.
    2. SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at Public Universities. In 16th International Conference on Modern and Current Trends in the Public Sector Research. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 269-277. ISBN 978-80-210-5822-4.
      Název česky: Analýza stakeholderů na veřejných vysokých školách
      RIV/75081431:_____/12:00000398 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder; public university; analysis of stakeholders; basic groups of stakeholders of public universities

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 16:31.
    3. SLABÁ, Marie a Pavel ROUSEK. Development of tourism and marketing in tourism in the Czech republic. In Drive your knowledge be a scientist : 8th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : sborník příspěvků. 1.vyd. Zlín: Tomas Bata University in Zlín : Faculty of Management and Economics, 2012, s. nestránkováno, 8 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
      Název česky: Vývoj turismu a marketing v oblasti turismu v České republice
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Tourism; capacity; occupancy; foreign currency expenses and incomes; marketing; marketing communication; internet; social networks; mobile technologies

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 11. 2. 2013 09:41.
    4. SLABÁ, Marie a Kamila ZELINKOVÁ. Kommunikationsmix der Hochschuleinrichtungen. In Katedrový sborník 1/2012 – Odborný seminář katedry ekonomiky a managementu. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, s. 117-128. ISBN 978-80-7468-049-6.
      Název česky: Komunikační mix vysokoškolských institucí
      Název anglicky: Communication mix in higher education institutions
      Ekonomie. němčina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing; marketing communication; university; marketing communication mix

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 18. 11. 2014 07:55.
    5. SLABÁ, Marie. Marketing as a tool of escalation of competitiveness of universities. In Šiška Vladislav. Konkurence : sborník příspěvků. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 143-151. ISBN 978-80-87035-53-5.
      Název česky: Marketing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing; marketing mix; communication mix; university

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:28.
    6. SLABÁ, Marie. Marketing models. In Hojdarová Marie, Hanáček Miroslav. Konference – Matematika v ekonomické praxi : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 191-198. ISBN 978-80-87035-62-7.
      Název česky: Marketingové modely
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing; marketing models; marketing mix Introduction

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:29.
    7. SLABÁ, Marie. Nové trendy v cestovním ruchu a marketing cestovního ruchu. In Jaromír Rux; Jiří Šup. Aktuální problémy cestovního ruchu : Nové trendy a technologie v cestovním ruchu : sborník z mezinárodní konference. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 229-234. ISBN 978-80-87035-56-6.
      Název anglicky: New trends in tourism and marketing of tourism
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Tourism; marketing; event marketing; Internet; Ecotourism; Dark Tourism; Couch surfing; Volunteer Tourism; ResponsibleTravel

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 5. 11. 2012 11:47.
    8. SLABÁ, Marie. Websites as an effective tool of marketing communication of universities. In Nové trendy 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o., 2012, s. 233-242. ISBN 978-80-87314-29-6.
      Název česky: Webové stránky jako efektivní nástroj marketingové komunikace
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Marketing communication; universities; websites; internet

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:32.

    2011

    1. SLABÁ, Marie. Internet: Effective tool of marketing communication of universities. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011, 12 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
      Název česky: Internet: Efektivní nástroj marketingové komunikace vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing communication; electronic communication; Internet; university

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:33.
    2. SLABÁ, Marie. Vývoj návštěvnosti v hromadných ubytovacích zařízeních. In Regionální rozvoj a cestovní ruch : sborník z konference. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2011, s. 230-240. ISBN 978-80-87035-44-3.
      Název anglicky: Development of occupancy in collective accommodation establishment
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: tourism; economic crisis; occupancy; collective accommodation establishment

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 31. 1. 2012 13:30.

    2010

    1. SLABÁ, Marie. Marketing educational institutions - history and current situation in the present chaotic market environment. In Infusing Research and Knowledge in South-East Europe. Thessaloniki: South-East European Research Centre, 2010, s. 296-313. ISBN 978-960-9416-03-0.
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Řecko.
      Klíčová slova anglicky: Marketing; marketing communication; educational institution; internet; turbulence

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:34.
    2. SLABÁ, Marie. Stakeholder Circle Methodology. In Míková Irena. Sborník příspěvků z vědecké konference doktorandů, studentů magisterského studia a mladých vědeckých pracovníků pořádané na Fakultě managementu VŠE. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Oeconomica, 2010, s. 84-92. ISBN 978-80-245-1750-6.
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder; stakeholder management; stakeholder mapping; stakeholder analysis; Stakeholder Circle; marketing communication

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:35.

    2008

    1. SLABÁ, Marie. Public Private Partnership in Tourism. In The Third Annual Conference on Public Policy and Management. Indie – Bnagalore: Indian Institute of Management, 2008, 27 s.
      Název anglicky: Public Private Partnership in Tourism
      Ekonomie. angličtina.
      Klíčová slova anglicky: Public Private Partnership; Tourism; Destination Management; Project; Principles

      Změnila: Ing. Marie Slabá, Ph.D., učo 7719. Změněno: 5. 1. 2011 15:58.
Zobrazeno: 23. 12. 2024 12:23