česky | in English
Název anglicky: ADVERTISING AROUND US FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: advertising; advertising as a source of information; advertising saturation; irritation of the placement of advertising messages; full-time university and higher vocational school students; Czech Republic
Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 17. 4. 2018 11:53.
Název česky: Využití veličiny urgence v marketingové komunikaci vysokých škol
angličtina. Spojené státy.
Klíčová slova anglicky: Urgency; college; Stakeholder Circle Methodology; marketing communication
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 28. 5. 2019 10:18.
Název anglicky: comparison of attitude of companies and their customers to CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
Řízení, správa a administrativa. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility (CSR); CSR dimensions; customers
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 07:58.
Název anglicky: CONTROVERSIAL TOPICS IN ADVERTISING FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITIY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: advertising; controversial topics in advertising; full-time university and higher vocational school students; Czech Republic
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 07:40.
Název anglicky: SOCIAL ROLE OF ADVERTISING FROM THE POINT OF VIEW OF FULL-TIME UNIVERSITIY AND HIGHER VOCATIONAL SCHOOL STUDENTS FROM THE CZECH REPUBLIC
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: advertising; social role of advertising; full time university and higher vocational school students; Czech Republic
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 14:33.
Název anglicky: BRANDS AS A KEY PART OF MARKETING COMMUNICATION AND THEIR DEVELOPEMENT IN THE CONTEXT OF INTERNATIONAL RANKINGS
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: brand; promotion; Interbrand; BrandZ; Brand Finance Global 500
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 12:54.
Název česky: Identifikace profilu zainteresovaných stran pro rozvoj cílené komunikace
RIV/75081431:_____/16:00001385 Stať ve sborníku. angličtina. Itálie.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: stakeholder; Stakeholder Circle Methodology; Stakeholder Profile; marketing communication; urgency; power
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 15. 1. 2019 09:41.
Název česky: Vnímání čínských značek v České republice
Řízení, správa a administrativa. angličtina. Čína.
Klíčová slova anglicky: brand; brand perception; Chinese brands
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 16. 3. 2017 10:28.
Název česky: Matice stakeholder power-interest a stakeholder-responsibility ve společenské odpovědnosti firem
RIV/75081431:_____/16:00000826 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: corporate social responsibility; stakeholder; stakeholder-responsibility matrix; stakeholder power-interest matrix
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 27. 10. 2016 10:35.
Název česky: Reklama na čínských trzích
RIV/75081431:_____/15:00001226 Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: advertising; media; marketing communication; Chinese markets
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 4. 4. 2018 10:41.
Název česky: Analýza vývoje nejhodnotnějších značek světa a nejhodnotnějších značek v Číně
RIV/75081431:_____/15:00000491 Článek v odborném periodiku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) -- Qi, Hudečková (156 Čína)
Klíčová slova anglicky: brand; brand value; Brandz
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 2. 7. 2015 08:32.
Název anglicky: Analysis of websites of selected hotel in české budějovice – Case study
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Marketing; marketing communication; websites; hotel; internet; social network
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 23. 6. 2014 08:14.
Název česky: Možnosti aplikace Stakeholder Circle Methodology v marketingové komunikaci vysokých škol
RIV/75081431:_____/14:00000944 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Urgency; Stakeholder Circle Methodology; university; stakeholder; prioritization
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 20. 2. 2017 14:36.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 6. 10. 2014 12:03.
Název česky: Identifikace a prioritizace klíčových skupin stakeholderů v marketingové komunikaci vysokých škol
RIV/75081431:_____/14:00000654 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Štarchoň, Peter (703 Slovensko) -- Jáč, Ivan (203 Česká republika)
Klíčová slova anglicky: Stakeholder; stakeholder circle methodology; stakeholder index; stakeholder identification; stakeholder prioritization
Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 26. 5. 2016 13:29.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 26. 11. 2014 09:06.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:35.
Název česky: Hodnocení webových stran vybraných vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: university; marketing communication; internet; websites evaluation
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 14:48.
Název anglicky: New Approach to Marketing Communication Strategy with Utilization of Stakeholder Circle Methodology
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing communication; Stakeholder Circle Methodology;marketing communication strategy
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 6. 11. 2014 11:34.
Název anglicky: Trade Business in the 21st Century
RIV/75081431:_____/13:00000341 Učebnice. Ekonomie. čeština. Česká republika.
Mulačová, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Bednářová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Kučera, Lukáš (203 Česká republika, domácí) -- Simotová, Vendula (203 Česká republika, domácí) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: trade business; retail; wholesale; international trade; consumer behaviour
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 4. 2014 14:17.
Název česky: Teoretické aspekty marketingu vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Marketing; university; marketing mix; marketing mix tools
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 29. 7. 2013 10:14.
Název česky: Analýza stakeholderů veřejných vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: stakeholder, public university; analysis of stakeholders, basic groups of stakeholders of public universities
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:15.
Název česky: Analýza stakeholderů na veřejných vysokých školách
RIV/75081431:_____/12:00000398 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Stakeholder; public university; analysis of stakeholders; basic groups of stakeholders of public universities
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 16:31.
Název česky: Vývoj turismu a marketing v oblasti turismu v České republice
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Tourism; capacity; occupancy; foreign currency expenses and incomes; marketing; marketing communication; internet; social networks; mobile technologies
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 11. 2. 2013 09:41.
Název česky: Komunikační mix vysokoškolských institucí
Název anglicky: Communication mix in higher education institutions
Ekonomie. němčina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing; marketing communication; university; marketing communication mix
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 18. 11. 2014 07:55.
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:20.
Název česky: Marketing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing; marketing mix; communication mix; university
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:28.
Název česky: Webové stránky jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Marketing communication; universities; websites; internet
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:32.
Název česky: Internet: Efektivní nástroj marketingové komunikace vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing communication; electronic communication; Internet; university
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:33.
Název anglicky: Marketing Communication and Safety of Internet Playment System
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: advertising campaign; effectiveness; electronic wallet; financial literacy; sklik; outsourcing; safety and security of personal data
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:53.
Název anglicky: Marketing Communication’s Effectiveness of Internet Payment System
Řízení, správa a administrativa. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: advertising campaign; effectiveness; electronic wallet; financial literacy; sklik; outsourcing; safetyt and security of personal data
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:50.
Řízení, správa a administrativa. angličtina. Řecko.
Klíčová slova anglicky: Marketing; marketing communication; educational institution; internet; turbulence
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:34.
Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Stakeholder; stakeholder management; stakeholder mapping; stakeholder analysis; Stakeholder Circle; marketing communication
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:35.