2014
Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie
SLABÁ, MarieZákladní údaje
Originální název
Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie
Název anglicky
Analysis of websites of selected hotel in české budějovice – Case study
Autoři
SLABÁ, Marie
Vydání
1. vyd. Brno, Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků, od s. 195-203, 9 s. 2014
Nakladatel
Vysoká škola obchodní a hotelová Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-87300-56-5
Klíčová slova česky
Marketing; marketingová komunikace; webové stránky; hotel; internet; sociální sítě
Klíčová slova anglicky
Marketing; marketing communication; websites; hotel; internet; social network
Změněno: 23. 6. 2014 08:14, Mgr. Václav Karas
V originále
Internetový marketing je v současné době považován klíčový nástroj marketingové komunikace každé organizace, jelikož počet uživatelů internetu neustále narůstá. Základním nástrojem marketingové komunikace na internetu jsou webové stránky. Tento článek se proto zaměřuje na objektivní hodnocení webových stránek vybraného hotelu v Českých Budějovicích. Analýza bude zaměřena na analýzu zdrojového kódu, hodnocení síly webu a analýzu klíčových slov.
Anglicky
Internet marketing is currently considered as a key tool of marketing communication for any organization, since the number of Internet users continues to grow. The basic tool of marketing communication on the Internet is website. This article therefore focuses on the objective evaluation of websites of selected hotel in České Budějovice. The analysis will focus on the source code analysis, assessing of the power of the website and keyword analysis.