D 2014

Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie

SLABÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie

Název anglicky

Analysis of websites of selected hotel in české budějovice – Case study

Autoři

SLABÁ, Marie

Vydání

1. vyd. Brno, Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků, od s. 195-203, 9 s. 2014

Nakladatel

Vysoká škola obchodní a hotelová Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-87300-56-5

Klíčová slova česky

Marketing; marketingová komunikace; webové stránky; hotel; internet; sociální sítě

Klíčová slova anglicky

Marketing; marketing communication; websites; hotel; internet; social network

Štítky

Změněno: 23. 6. 2014 08:14, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

Internetový marketing je v současné době považován klíčový nástroj marketingové komunikace každé organizace, jelikož počet uživatelů internetu neustále narůstá. Základním nástrojem marketingové komunikace na internetu jsou webové stránky. Tento článek se proto zaměřuje na objektivní hodnocení webových stránek vybraného hotelu v Českých Budějovicích. Analýza bude zaměřena na analýzu zdrojového kódu, hodnocení síly webu a analýzu klíčových slov.

Anglicky

Internet marketing is currently considered as a key tool of marketing communication for any organization, since the number of Internet users continues to grow. The basic tool of marketing communication on the Internet is website. This article therefore focuses on the objective evaluation of websites of selected hotel in České Budějovice. The analysis will focus on the source code analysis, assessing of the power of the website and keyword analysis.