D 2010

Efektivita marketingové komunikace internetového platebního systému

ŠVEJDOVÁ, Gabriela

Základní údaje

Originální název

Efektivita marketingové komunikace internetového platebního systému

Název anglicky

Marketing Communication’s Effectiveness of Internet Payment System

Autoři

ŠVEJDOVÁ, Gabriela

Vydání

Bratislava, Zborník príspevkov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vzťahy 2010 - Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky, od s. 873-879, 7 s. 2010

Nakladatel

Vydavatel’stvo Ekonóm

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-225-3172-6

Klíčová slova česky

reklamní kampaň; efektivita; elektronická peněženka; finanční gramotnost; sklik; outsourcing; bezpečnost a ochrana osobních dat

Klíčová slova anglicky

advertising campaign; effectiveness; electronic wallet; financial literacy; sklik; outsourcing; safetyt and security of personal data

Štítky

Změněno: 22. 1. 2015 08:50, Ing. Ivana Čertická

Anotace

V originále

Cílem článku bylo hodnotit současný stav a efektivitu reklamy a vůbec celé marketingové komunikace vybrané firmy, která funguje pouze prostřednictvím webového rozhraní a obchodních zástupců, nemá tedy žádný kamenný obchod nebo informační centrálu pro uživatele. Vzhledem k tomu, že funguje již druhým rokem a stále nemá takovou základnu klientů, jakou by s efektivním využitím všech forem marketingové prezentace, kterou využívá, mít mohla, byl vytvořen následující projekt na zvýšení zmíněné efektivity. Za tímto účelem byly vytvořeny dotazníky pro stávající klientelu a vyhodnoceny coučasné i budoucí možnosti.

Anglicky

The purpose of this article was to rate the present state of effectiveness of advertising and whole marketing communication of choosen firm at all. This company takes place only by means of webs interface and by salesmen, it has not stone-business or informative centre for users. Regarding to that the firm is operating already for two vears and all the time it has not still such a client base it should has, if it would use the efficient of all marketing presences form. Therefore was following project of potencial increasing effectiveness created. For this purpose was generated a questionnaire which was distributed to a current clients and acquired data was eveluated for future possibilities.