Informační systém VŠTE

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. SRBOVÁ, Alena a Nikola SAGAPOVA. Fairtrade products in retail chains: Case study in the Czech Republic. Entrepreneurship and Sustainability Issues. Vilnius,Litva: Entrepreneurship and Sustainability Center, 2023, roč. 10, č. 4, s. 105-117. ISSN 2345-0282.
      angličtina. Litva.
      Klíčová slova anglicky: fairtrade products; primary raw materials; retail chains; private labels; Fairtrade in the Czech Republic and Slovakia

      Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 18. 7. 2023 14:22.

    2022

    1. PÁRTLOVÁ, Petra, Radim DUŠEK a Nikola SAGAPOVA. Building reputation and social media – how effectively do attractive European tourist destinations communicate on them? Entrepreneurship and Sustainability Issues. Vilnius, Litva: Entrepreneurship and Sustainability Center, 2022, roč. 10/2022, č. 1, s. 467-482. ISSN 2345-0282.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002479 Článek v odborném periodiku. angličtina. Litva.
      Pártlová, Petra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Dušek, Radim (203 Česká republika, domácí) -- Sagapova, Nikola (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Social media; reputation; tourism; destination; marketing communication; index of Social Media Effectiveness

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 30. 1. 2023 14:53.
    2. DUŠEK, Radim a Nikola SAGAPOVA. Instagram Use among Czech Young Generation during COVID-19 Lockdown Period with Restricted Travel and Services. JOURNAL OF TOURISM AND SERVICES. Praha, Czech Republic: Center for International Scientific Research of VŠO and VŠPP, 2022, roč. 13/2022, č. 24, s. 150 - 163. ISSN 1804-5650.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002395 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Dušek, Radim (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sagapova, Nikola (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Instagram; social media; young generation; COVID-19 pandemic; Czech Republic; lockdown period; restrictions

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 21. 3. 2023 18:49.
    3. SAGAPOVA, Nikola, Radim DUŠEK a Petra PÁRTLOVÁ. Marketing Communication and Reputation Building of Leading European Oil and Gas Companies on Instagram. Energies. Basel, Switzerland: MDPI, 2022, roč. 15/2022, č. 22, s. 2-14, 8683 s. ISSN 1996-1073.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002461 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
      Sagapova, Nikola (203 Česká republika, domácí) -- Dušek, Radim (203 Česká republika, domácí) -- Pártlová, Petra (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: oil; gas; companies; energy; climate; crisis; reputation; marketing communication; social media

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 22. 3. 2023 20:51.
    4. SAGAPOVA, Nikola. THE BIOPLASTICS MARKETING COMMUNICATION ON SOCIAL MEDIA: PROMOTING SUSTAINABILITY DELIVERED BY INNOVATIVE MATERIALS AND PRODUCTS. Online. In Michael Fafílek. Conference Proceedings DOKBAT 2022 - 18th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. 1. vyd. Zlín, Czech Republic: Tomas Bata University in Zlín, 2022, s. 345-359. ISBN 978-80-7678-101-6.
      URL
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: bioplastics; marketing; communication; sustainability; social media; CSR
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 8. 12. 2022 11:38.
    5. SAGAPOVA, Nikola, Roman BUCHTELE a Radim DUŠEK. The Fashion Industry and its Problematic Consequences in the Green Marketing Era a Review. Online. In Zdeněk Caha, Michal Ruschak, Vendula Velková. SHS Web of Conferences, Volume 135 (2022): "International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2021)". 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2022, s. nestránkováno, 6 s. ISSN 2261-2424.
      URL
      angličtina. Francie.
      Klíčová slova anglicky: green marketing; fashion industry; environment; sustainability; CSR
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 1. 7. 2022 09:20.

    2021

    1. SAGAPOVA, Nikola a Radim DUŠEK. THE EFFECT OF THE FIRST WAVE OF THE COVID-19 GLOBAL PANDEMIC ON SUMMER HOLIDAY PLANS IN 2020 - CASE STUDY FROM THE CZECH REPUBLIC. AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH. HRADEC KRALOVE, CZEH REPUBLIC: MAGNANIMITAS, 2021, roč. 11, č. 1, s. 271-277, 8 s. ISSN 1804-7890.
      URL
      RIV/75081431:_____/21:00002119 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Sagapova, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí) -- Dušek, Radim (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: COVID-19 pandemic; Hospitality and Tourism Industry; Destination; Accommodation Facilities; Marketing Mix; the Czech Republic

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 18. 8. 2021 15:28.
Zobrazeno: 6. 5. 2024 15:46