Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{65981, author = {Šimberová, Iveta and Straková, Jarmila and Zich, Robert and Chlebovský, Vít and Kocmanová, Alena and Váchal, Jan and Schüller, David and Kaňovská, Lucie and Smolíková, Lenka and Milichovský, František and Krmela, Aleš and Tesařová, Mariana and Svobodová, Karolina and Talíř, Milan and Kollmann, Jaroslav}, address = {Praha}, edition = {1.}, keywords = {Digital transformation; business model innovation; SMEs; digital maturity}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {eng}, location = {Praha}, isbn = {978-80-271-6604-6}, publisher = {GRADA Publishing, a.s.}, title = {Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních podnicích v České republice - Jak posoudit digitální zralost}, url = {https://www.grada.cz/digitalni-transformace-pro-inovace-obchodnich-mode-12744/}, year = {2022} }
TY - BOOK ID - 65981 AU - Šimberová, Iveta - Straková, Jarmila - Zich, Robert - Chlebovský, Vít - Kocmanová, Alena - Váchal, Jan - Schüller, David - Kaňovská, Lucie - Smolíková, Lenka - Milichovský, František - Krmela, Aleš - Tesařová, Mariana - Svobodová, Karolina - Talíř, Milan - Kollmann, Jaroslav PY - 2022 TI - Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních podnicích v České republice - Jak posoudit digitální zralost VL - Neuveden PB - GRADA Publishing, a.s. CY - Praha SN - 9788027166046 KW - Digital transformation KW - business model innovation KW - SMEs KW - digital maturity UR - https://www.grada.cz/digitalni-transformace-pro-inovace-obchodnich-mode-12744/ N2 - "Úvodní části knihy jsou věnovány trendům digitalizace ve světě a v Evropě a hybným silám digitální transformace obchodních podnikových modelů. Specifi kována je kategorie digitální zralosti a úrovně digitální zralosti, obchodní modely a jejich typologie včetně procesu jejich digitalizace. Následují kapitoly zahrnující problematiku obchodní strategie, podnikových procesů, podnikové výkonnosti a konkurenceschopnosti a inovačního potenciálu obchodních modelů. V navazující části jsou defi novány dopady digitalizace pro podnikovou praxi. Mezi stěžejní kapitoly náleží ty z oblasti metodologických přístupů k měření digitální transformace a digitální zralosti, klasifi kace přístupů měření digitální transformace obchodních modelů a charakteristiky výchozího konceptu digitální transformace podnikatelských aktivit. Ty jsou ukotveny v rámci hodnotového řetězce. Prezentován je i nově navržený metodický postup ke stanovení digitální zralosti podniku, včetně ukázek z navazujícího manuálu zpracovaného jako součást nově navrženémetodiky. V závěrečných částech knihy je prezentováno shrnutí metodologického rámce nově navržené metodiky, včetně nástrojů podnikové digitalizace a příkladů (scénářů) možného postupu digitalizace v různých typech podniků. Odborná kniha je dle provedené rešerše první publikací v České republice zaměřenou na digitalizační inovaci obchodních modelů. Lze ji tedy považovat za první kvalitativní posun v řešení této problematiky. Takto ucelený, teoreticky vymezený základ, a současně i prakticky pojaté řešení a výstupy s sebou nesou prvky jedinečnosti a originality v přístupu, stanoveném postupu i v prezentaci získaných výstupů. Kniha přináší zcela nové poznatky z oblasti digitalizace a projekce obchodních podnikových modelů. Součástí knihy jsou i stručné výtahy z jednotlivých praktických manuálů, popisy vzorových scénářů, nástroje hodnocení úrovně digitální zralosti podniku včetně očekávaných dopadů na obchodní výkonnost MSP." ER -
ŠIMBEROVÁ, Iveta, Jarmila STRAKOVÁ, Robert ZICH, Vít CHLEBOVSKÝ, Alena KOCMANOVÁ, Jan VÁCHAL, David SCHÜLLER, Lucie KAŇOVSKÁ, Lenka SMOLÍKOVÁ, František MILICHOVSKÝ, Aleš KRMELA, Mariana TESAŘOVÁ, Karolina SVOBODOVÁ, Milan TALÍŘ a Jaroslav KOLLMANN. \textit{Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních podnicích v České republice - Jak posoudit digitální zralost}. Online. 1. vyd. Praha: GRADA Publishing, a.s., 2022, 312 s. ISBN~978-80-271-6604-6.
|