MULAČOVÁ, Věra and Petr MULAČ. Změny v marketingovém mixu současného maloobchodu (Marketing mix changes). Littera Scripta. České Budějovice: VŠTE, 2009, vol. 2, No 1, p. 65-70. ISSN 1802-503X.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Změny v marketingovém mixu současného maloobchodu
Name (in English) Marketing mix changes
Authors MULAČOVÁ, Věra (203 Czech Republic, guarantor) and Petr MULAČ (203 Czech Republic).
Edition Littera Scripta, České Budějovice, VŠTE, 2009, 1802-503X.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/75081431:_____/09:00000169
Keywords (in Czech) Marketingový mix; maloobchod
Keywords in English Marketing mix; retail
Tags RIV10MSM
Changed by Changed by: Mgr. Lenka Bejlková, učo 6172. Changed: 19/4/2010 08:40.
Abstract
Tento příspěvek se zabývá změnami v nástrojích marketingového mixu maloobchodních jednotek.
Abstract (in English)
The goal of this contribution paper is to discuss changes in marketing mix instruments of retail companies.
PrintDisplayed: 25/4/2024 15:00