STUCHLÝ, Jaroslav, Tsolmon JAMBAL a Lenka LIŽBETINOVÁ. Loyalty programs and customer preferences. In Soliman K.S. Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management. Norristown: International Business Information Management Association, IBIMA. s. 8321-8328. ISBN 978-0-9998551-1-9. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Loyalty programs and customer preferences
Název česky Věrnostní programy a preference zákazníků
Autoři STUCHLÝ, Jaroslav (203 Česká republika, garant, domácí), Tsolmon JAMBAL (496 Mongolsko, domácí) a Lenka LIŽBETINOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Norristown, Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management, od s. 8321-8328, 8 s. 2018.
Nakladatel International Business Information Management Association, IBIMA
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/75081431:_____/18:00001964
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-0-9998551-1-9
UT WoS 000508553209033
Klíčová slova česky Preference zákazníků; Věrnostní programy; Výhody věrnostních programů; Jihočeský kraj
Klíčová slova anglicky Customer preferences; Loyalty programs; Loyalty programs benefits; South Bohemian Region
Štítky RIV20, STM_a, WOS
Změnil Změnila: Mgr. Milada Šanderová, učo 25742. Změněno: 8. 4. 2021 09:39.
Anotace
The aim of the article is to comparate various forms of benefits provided by companies in the South Bohemian region to their customers and preferences that customers attribute to these forms of loyalty program. The research was conducted on the basis of a questionnaire survey conducted by teachers and students of VŠTE in České Budějovice in 2018. Data from 21 benefit forms was summed up into variables describing the offer of these benefits and customer preferences following these forms of loyalty programs. Also, the properties of these variables were analyzed, the properties of interdependencies, including the dependence on the identified identification variables. Copyright © 2018 International Business Information Management Association (IBIMA).
Anotace česky
Cílem článku je porovnat různé formy výhod poskytovaných společnostmi v Jihočeském kraji svým zákazníkům a preferencím, které zákazníci těmto formám věrnostního programu připisují. Výzkum byl proveden na základě dotazníkového šetření učitelů a studentů VŠTE v Českých Budějovicích v roce 2018. Data z 21 forem výhod byla shrnuta do proměnných popisujících nabídku těchto výhod a preference zákazníků v návaznosti na tyto formy věrnostních programů. Rovněž byly analyzovány vlastnosti těchto proměnných, vlastnosti vzájemných závislostí, včetně závislosti na identifikovaných identifikačních proměnných. Copyright © 2018 International Business Information Management Association (IBIMA).
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 06:22