2018
Loyalty programs and customer preferences
STUCHLÝ, Jaroslav; Tsolmon JAMBAL a Lenka LIŽBETINOVÁZákladní údaje
Originální název
Loyalty programs and customer preferences
Název česky
Věrnostní programy a preference zákazníků
Autoři
STUCHLÝ, Jaroslav (203 Česká republika, garant, domácí); Tsolmon JAMBAL (496 Mongolsko, domácí) a Lenka LIŽBETINOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Norristown, Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management, od s. 8321-8328, 8 s. 2018
Nakladatel
International Business Information Management Association, IBIMA
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/18:00001964
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-0-9998551-1-9
UT WoS
000508553209033
Klíčová slova česky
Preference zákazníků; Věrnostní programy; Výhody věrnostních programů; Jihočeský kraj
Klíčová slova anglicky
Customer preferences; Loyalty programs; Loyalty programs benefits; South Bohemian Region
Změněno: 8. 4. 2021 09:39, Mgr. Milada Šanderová
V originále
The aim of the article is to comparate various forms of benefits provided by companies in the South Bohemian region to their customers and preferences that customers attribute to these forms of loyalty program. The research was conducted on the basis of a questionnaire survey conducted by teachers and students of VŠTE in České Budějovice in 2018. Data from 21 benefit forms was summed up into variables describing the offer of these benefits and customer preferences following these forms of loyalty programs. Also, the properties of these variables were analyzed, the properties of interdependencies, including the dependence on the identified identification variables. Copyright © 2018 International Business Information Management Association (IBIMA).
Česky
Cílem článku je porovnat různé formy výhod poskytovaných společnostmi v Jihočeském kraji svým zákazníkům a preferencím, které zákazníci těmto formám věrnostního programu připisují. Výzkum byl proveden na základě dotazníkového šetření učitelů a studentů VŠTE v Českých Budějovicích v roce 2018. Data z 21 forem výhod byla shrnuta do proměnných popisujících nabídku těchto výhod a preference zákazníků v návaznosti na tyto formy věrnostních programů. Rovněž byly analyzovány vlastnosti těchto proměnných, vlastnosti vzájemných závislostí, včetně závislosti na identifikovaných identifikačních proměnných. Copyright © 2018 International Business Information Management Association (IBIMA).