D 2018

Loyalty programs and customer preferences

STUCHLÝ, Jaroslav; Tsolmon JAMBAL a Lenka LIŽBETINOVÁ

Základní údaje

Originální název

Loyalty programs and customer preferences

Název česky

Věrnostní programy a preference zákazníků

Autoři

STUCHLÝ, Jaroslav (203 Česká republika, garant, domácí); Tsolmon JAMBAL (496 Mongolsko, domácí) a Lenka LIŽBETINOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Norristown, Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management, od s. 8321-8328, 8 s. 2018

Nakladatel

International Business Information Management Association, IBIMA

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/18:00001964

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-0-9998551-1-9

UT WoS

000508553209033

Klíčová slova česky

Preference zákazníků; Věrnostní programy; Výhody věrnostních programů; Jihočeský kraj

Klíčová slova anglicky

Customer preferences; Loyalty programs; Loyalty programs benefits; South Bohemian Region

Štítky

Změněno: 8. 4. 2021 09:39, Mgr. Milada Šanderová

Anotace

V originále

The aim of the article is to comparate various forms of benefits provided by companies in the South Bohemian region to their customers and preferences that customers attribute to these forms of loyalty program. The research was conducted on the basis of a questionnaire survey conducted by teachers and students of VŠTE in České Budějovice in 2018. Data from 21 benefit forms was summed up into variables describing the offer of these benefits and customer preferences following these forms of loyalty programs. Also, the properties of these variables were analyzed, the properties of interdependencies, including the dependence on the identified identification variables. Copyright © 2018 International Business Information Management Association (IBIMA).

Česky

Cílem článku je porovnat různé formy výhod poskytovaných společnostmi v Jihočeském kraji svým zákazníkům a preferencím, které zákazníci těmto formám věrnostního programu připisují. Výzkum byl proveden na základě dotazníkového šetření učitelů a studentů VŠTE v Českých Budějovicích v roce 2018. Data z 21 forem výhod byla shrnuta do proměnných popisujících nabídku těchto výhod a preference zákazníků v návaznosti na tyto formy věrnostních programů. Rovněž byly analyzovány vlastnosti těchto proměnných, vlastnosti vzájemných závislostí, včetně závislosti na identifikovaných identifikačních proměnných. Copyright © 2018 International Business Information Management Association (IBIMA).

Přiložené soubory

separat_-_Stuchly__Jambal__Lizbetinova.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru