2020
			
	    
	
	
    Theoretical and practical view on determinants of education as a productive element of individual and household consumption in the context of future challenges of the Slovak republic
PSÁRSKA, Marianna a Jakub HORÁKZákladní údaje
Originální název
Theoretical and practical view on determinants of education as a productive element of individual and household consumption in the context of future challenges of the Slovak republic
	Název česky
Teoretický a praktický pohled na determinanty vzdělávání jako produktivní prvek spotřeby jednotlivce a domácnosti v kontextu budoucích výzev Slovenské republiky
	Autoři
PSÁRSKA, Marianna (703 Slovensko, garant, domácí) a Jakub HORÁK (203 Česká republika, domácí)
			Vydání
 Ad Alta - Journal of Interdisciplinarity Research, Hradec Králové, Magnanimitas, 2020, 1804-7890
			Další údaje
Jazyk
angličtina
		Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
		Obor
50200 5.2 Economics and Business
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Kód RIV
RIV/75081431:_____/20:00001959
		Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			UT WoS
000606326200043
		Klíčová slova česky
produktivní prvky spotřeby; alternativní teorie rozhodování; determinanty rozhodování; výdaje na vzdělávání; osobní přístup ke vzdělávání
		Klíčová slova anglicky
productive elements of consumption; alternative decision-making theories; determinants of decision-making; expenditures on education; personal approach to education
		
				
				Změněno: 22. 2. 2021 10:44, Mgr. Milada Šanderová
				
		V originále
The paper comprises analyses of the current situation and determinants of the selected productive element (primarily from the economic and psychological points of view) and then outlines probable challenges of future development in the Slovakia´s conditions in context of education. In terms of initial data sources, the paper follows from the Household Budget Survey statistics and research, own research and own questionnaire survey used for the purposes of this paper.
				Česky
Příspěvek obsahuje analýzy současné situace a determinanty vybraného produktivního prvku (především z ekonomického a psychologického hlediska), a poté nastiňuje pravděpodobné výzvy budoucnosti vývoje vzdělávání v podmínkách Slovenska. Pokud jde o počáteční zdroje dat, příspěvek čerpá ze statistik a výzkumu z průzkumu rozpočtu domácnosti, vlastního výzkumu a vlastního dotazníkového šetření využitého pro účely této práce.