2020
Metody komplexního hodnocení podniku
VOCHOZKA, Marek, Vojtěch STEHEL, Jaromír VRBKA, Zuzana ROWLAND, Petr ŠULEŘ et. al.Základní údaje
Originální název
Metody komplexního hodnocení podniku
Název česky
Metody komplexního hodnocení podniku
Název anglicky
Methods of comprehensive evaluation of the company
Autoři
Vydání
2. aktualizované. Praha, Česká republika, 479 s. Finanční řízení, 2020
Nakladatel
Grada Publishing, a. s.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-271-1701-7
Klíčová slova česky
hodnocení podniku; finanční analýza; bonitní a bankrotní modely; benchmarking; ekonomická přidaná hodnota; umělé neuronové sítě; oceňování podniku
Klíčová slova anglicky
company evaluation; financial analysis; creditworthiness and bankruptcy models; benchmarking; economic value added; artificial neural networks; company valuation
Změněno: 8. 12. 2020 16:16, Kateřina Nygrýnová
V originále
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele.