SLÁDEK, Pavel a Tomáš SIGMUND. Corporate social responsibility education. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. ICERI2019 Proceedings. 12th International Conferenc. Valencia, Spain: IATED Academy. s. 7765-7772. ISBN 978-84-09-14755-7. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Corporate social responsibility education
Název česky Vzdělávání v oblasti společenské odpovědnosti
Autoři SLÁDEK, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí) a Tomáš SIGMUND (203 Česká republika).
Vydání 12th International Conferenc. Valencia, Spain, ICERI2019 Proceedings, od s. 7765-7772, 8 s. 2019.
Nakladatel IATED Academy
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/75081431:_____/19:00001816
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-84-09-14755-7
ISSN 2340-1095
Klíčová slova česky Společenská odpovědnost podniků; Etika podnikání; Ochrana životního prostředí; Problémy zúčastněných stran
Klíčová slova anglicky Corporate Social Responsibility; Business Ethics; Environmental Protection; Stakeholders’ Issues
Štítky NE_SEP, RIV20, WOS
Změnil Změnila: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Změněno: 1. 12. 2020 09:58.
Anotace
"Corporate social responsibility is becoming more and more important as the power of companies increases and the ability of states to regulate them decreases. That’s why sensitivity to ethical issues, fairness, human rights and environmental issues becomes more relevant for the general public. In our paper, we were trying to analyse the awareness of six aspects of CSR among the population in the Czech Republic. We were trying to find out what areas they consider to be the most important and which areas they consider underestimated with the need of further development. We used a questionnaire distributed online to get the results that were analysed by statistical methods. We found out that respondents consider those issues of CSR most important that affect them personally. The awareness of the issues is correlated which confirms understanding of various aspects of CSR as stemming from one attitude. The results are not dependent on the demographic features of the respondents."
Anotace česky
"Společenská odpovědnost podniků se stává čím dál důležitější, jak se zvyšuje síla společností a klesá schopnost států je regulovat. Proto je pro veřejnost stále důležitější citlivost na etické otázky, spravedlnost, lidská práva a otázky životního prostředí. V našem příspěvku jsme se snažili analyzovat povědomí o šesti aspektech CSR mezi populací v České republice. Snažili jsme se zjistit, které oblasti považují za nejdůležitější a které oblasti považují za podceněné s potřebou dalšího rozvoje. K získání výsledků analyzovaných statistickými metodami jsme použili dotazník distribuovaný online. Zjistili jsme, že respondenti považují za nejdůležitější ty otázky CSR, které se jich osobně dotýkají. Povědomí o problémech je v korelaci, což potvrzuje pochopení různých aspektů CSR vyplývajících z jednoho přístupu. Výsledky nezávisí na demografických vlastnostech respondentů. "
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 21:05