SVETOZAROVOVA, Nella, František POLLÁK, Zuzana KAŠČÁKOVÁ, Jarmila STRAKOVÁ a Petra PÁRTLOVÁ. Trust and faith as innovative marketing tools for providers in health care. European Journal of Science and Theology. Rumunsko: ACAD Organisation, 2020, roč. 16/2020, č. 2, s. 69-76. ISSN 1841-0464.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Trust and faith as innovative marketing tools for providers in health care
Název česky Důvěra a víra jako inovativní marketingové nástroje pro poskytovatele zdravotní péče
Autoři SVETOZAROVOVA, Nella (703 Slovensko, garant), František POLLÁK (703 Slovensko, domácí), Zuzana KAŠČÁKOVÁ (703 Slovensko), Jarmila STRAKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petra PÁRTLOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání European Journal of Science and Theology, Rumunsko, ACAD Organisation, 2020, 1841-0464.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Rumunsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/75081431:_____/20:00001805
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky reputace; obchod; výkon; zdravotnictví; inovace
Klíčová slova anglicky reputation; business; performance; healthcare; innovations
Štítky RIV20, RZI, SCOPUS
Změnil Změnila: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Změněno: 25. 9. 2020 09:18.
Anotace
The issue of corporate business reputation in terms of increasing the performance and competitiveness of providers operating in the health sector is one of the rapidly developing and emerging topics. The question of reputation is closely related to the issue of trust and faith, in this case not in the theological context, as it commonly associate with, but primarily in the context of business aspects. The main aim of the presented study is to verify the set of reputation determinants respectively intangible assets in relation to the concept of performance of the providers operating in the health sector.
Anotace česky
Otázka reputace podnikového podnikání z hlediska zvyšování výkonu a konkurenceschopnosti poskytovatelů působících ve zdravotnictví je jedním z rychle se rozvíjejících a objevujících se témat. Otázka reputace úzce souvisí s otázkou důvěry a víry, v tomto případě nikoli v teologickém kontextu, s nímž se běžně spojuje, ale především v kontextu obchodních aspektů. Hlavním cílem předkládané studie je ověřit soubor determinantů reputace respektive nehmotných aktiv ve vztahu k konceptu výkonnosti poskytovatelů působících ve zdravotnictví.
VytisknoutZobrazeno: 30. 5. 2024 03:47