2020
Trust and faith as innovative marketing tools for providers in health care
SVETOZAROVOVA, Nella; František POLLÁK; Zuzana KAŠČÁKOVÁ; Jarmila STRAKOVÁ; Petra PÁRTLOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Trust and faith as innovative marketing tools for providers in health care
Název česky
Důvěra a víra jako inovativní marketingové nástroje pro poskytovatele zdravotní péče
Autoři
SVETOZAROVOVA, Nella (703 Slovensko, garant); František POLLÁK (703 Slovensko, domácí); Zuzana KAŠČÁKOVÁ (703 Slovensko); Jarmila STRAKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petra PÁRTLOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
European Journal of Science and Theology, Rumunsko, ACAD Organisation, 2020, 1841-0464
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Rumunsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Impakt faktor
Impact factor: 0.389 v roce 2012
Kód RIV
RIV/75081431:_____/20:00001805
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
EID Scopus
2-s2.0-85090567040
Klíčová slova česky
reputace; obchod; výkon; zdravotnictví; inovace
Klíčová slova anglicky
reputation; business; performance; healthcare; innovations
Změněno: 25. 9. 2020 09:18, Kateřina Nygrýnová
V originále
The issue of corporate business reputation in terms of increasing the performance and competitiveness of providers operating in the health sector is one of the rapidly developing and emerging topics. The question of reputation is closely related to the issue of trust and faith, in this case not in the theological context, as it commonly associate with, but primarily in the context of business aspects. The main aim of the presented study is to verify the set of reputation determinants respectively intangible assets in relation to the concept of performance of the providers operating in the health sector.
Česky
Otázka reputace podnikového podnikání z hlediska zvyšování výkonu a konkurenceschopnosti poskytovatelů působících ve zdravotnictví je jedním z rychle se rozvíjejících a objevujících se témat. Otázka reputace úzce souvisí s otázkou důvěry a víry, v tomto případě nikoli v teologickém kontextu, s nímž se běžně spojuje, ale především v kontextu obchodních aspektů. Hlavním cílem předkládané studie je ověřit soubor determinantů reputace respektive nehmotných aktiv ve vztahu k konceptu výkonnosti poskytovatelů působících ve zdravotnictví.