J 2020

Trust and faith as innovative marketing tools for providers in health care

SVETOZAROVOVA, Nella; František POLLÁK; Zuzana KAŠČÁKOVÁ; Jarmila STRAKOVÁ; Petra PÁRTLOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Trust and faith as innovative marketing tools for providers in health care

Název česky

Důvěra a víra jako inovativní marketingové nástroje pro poskytovatele zdravotní péče

Autoři

SVETOZAROVOVA, Nella (703 Slovensko, garant); František POLLÁK (703 Slovensko, domácí); Zuzana KAŠČÁKOVÁ (703 Slovensko); Jarmila STRAKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petra PÁRTLOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

European Journal of Science and Theology, Rumunsko, ACAD Organisation, 2020, 1841-0464

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Rumunsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Impakt faktor

Impact factor: 0.389 v roce 2012

Kód RIV

RIV/75081431:_____/20:00001805

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

EID Scopus

2-s2.0-85090567040

Klíčová slova česky

reputace; obchod; výkon; zdravotnictví; inovace

Klíčová slova anglicky

reputation; business; performance; healthcare; innovations

Štítky

Změněno: 25. 9. 2020 09:18, Kateřina Nygrýnová

Anotace

V originále

The issue of corporate business reputation in terms of increasing the performance and competitiveness of providers operating in the health sector is one of the rapidly developing and emerging topics. The question of reputation is closely related to the issue of trust and faith, in this case not in the theological context, as it commonly associate with, but primarily in the context of business aspects. The main aim of the presented study is to verify the set of reputation determinants respectively intangible assets in relation to the concept of performance of the providers operating in the health sector.

Česky

Otázka reputace podnikového podnikání z hlediska zvyšování výkonu a konkurenceschopnosti poskytovatelů působících ve zdravotnictví je jedním z rychle se rozvíjejících a objevujících se témat. Otázka reputace úzce souvisí s otázkou důvěry a víry, v tomto případě nikoli v teologickém kontextu, s nímž se běžně spojuje, ale především v kontextu obchodních aspektů. Hlavním cílem předkládané studie je ověřit soubor determinantů reputace respektive nehmotných aktiv ve vztahu k konceptu výkonnosti poskytovatelů působících ve zdravotnictví.

Přiložené soubory

FP_JS_PP_Trust_and_faith_as_innovative_marketing_tools_for_providers_in_health_care.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru