HRUŠKOVÁ, Lenka. Group and Cooperative Teaching as a Part of Complex Teaching Method. Savremenyj naučnyj vestnik. Bělehrad: Rusnaučkniga, Neuveden, 13/2007, p. 27-31. ISSN 1561-6886. 2007.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Group and Cooperative Teaching as a Part of Complex Teaching Method
Name in Czech Skupinová a kooperativní výuka jako součást komplexní učební metody
Authors HRUŠKOVÁ, Lenka (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Savremenyj naučnyj vestnik, Bělehrad, Rusnaučkniga, 2007, 1561-6886.
Other information
Original language English
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/75081431:_____/07:00000157
Keywords (in Czech) Kooperativní učení; kooperace-spolupráce; interakce
Keywords in English Cooperative teaching; cooperation-collaboration; interaction
Tags RIV10MSM
Changed by Changed by: Mgr. Lenka Bejlková, učo 6172. Changed: 19/4/2010 09:13.
Abstract
Cooperative model of teaching is based not only on the principles which result from wide theoretical solutions, but it is elaborated and verified up to the level of common cooperative strategies and very specific methods and techniques founded on teachers' experience. This multilevel cooperative and group teaching theory works as a specific teaching basis using principles of cooperative structure of peer relationship at different types and levels of the schools.
Abstract (in Czech)
Kooperativní model výuky je založen nejen na principech, které vyplývají z širokého teoretického řešení, ale je rozpracován a ověřen až na úroveň společných strategií spolupráce a velmi specifické metody a techniky založené na učitelských zkušenostech. Tato víceúrovňová kooperativní a skupinová vyučující teorie funguje jako specifický vyučovací základ používající zásady spolupráce struktury vzájemného vztahu v různých typech a úrovních škol.
PrintDisplayed: 18/4/2024 20:42