2017
			
	    
	
	
    Proposal for Streamlining the Railway Infrastructure Capacity on the Specific Track Section in the Context of Establishing an Integrated Transport System
STOPKA, Ondrej; Mária CHOVANCOVÁ a Rudolf KAMPFZákladní údaje
Originální název
Proposal for Streamlining the Railway Infrastructure Capacity on the Specific Track Section in the Context of Establishing an Integrated Transport System
	Název česky
Návrh na zefektivnění kapacity železniční infrastruktury na konkrétní sekci tratě v kontextu vytvoření integrovaného dopravního systému
	Autoři
STOPKA, Ondrej (703 Slovensko, garant, domácí); Mária CHOVANCOVÁ (703 Slovensko, domácí) a Rudolf KAMPF (203 Česká republika, domácí)
			Vydání
 vol. 134. France, MATEC Web of Conferences, od s. 1-8, 8 s. 2017
			Nakladatel
EDP Sciences
		Další údaje
Jazyk
angličtina
		Typ výsledku
Stať ve sborníku
		Obor
21100 2.11 Other engineering and technologies
		Stát vydavatele
Francie
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Forma vydání
elektronická verze "online"
		Kód RIV
RIV/75081431:_____/17:00001254
		Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			ISSN
EID Scopus
2-s2.0-85034617145
		Klíčová slova česky
Slovensko; Model
		Klíčová slova anglicky
SLOVAKIA; MODEL
		
				
				Změněno: 13. 6. 2018 10:38, Mgr. Eva Hynešová
				
		V originále
This paper is processed based on assessing the current capacity condition of the specific railway track section which connects two cities. Particularly, it proposes a set of possible measures in order to increase the permeable railway tracks performance (permeability) for the purpose of establishing an integrated transport system. In detail, it examines the capacity solutions by the construction of a double-track liner for smooth crossing and a second track on a single-track railway section.
				Česky
Tento článek je zpracován na základě posouzení aktuálního stavu kapacity konkrétní železniční tratě, která spojuje dvě města. Zejména navrhuje soubor možných opatření s cílem zvýšit výkonnost propustných železničních tratí (propustnost) za účelem vytvoření integrovaného dopravního systému. Podrobněji zkoumá kapacitní řešení konstrukcí dvoukolejné vložky pro hladké přejezdy a druhou kolejí na železničním úseku s jednou cestou.