2017
ZPĚTNÁ VAZBA OD OPAKUJÍCÍCH STUDENTŮ ZÁKLADNÍHO KURZU MATEMATIKY
NÁHLÍK, Tomáš a Dana SMETANOVÁZákladní údaje
Originální název
ZPĚTNÁ VAZBA OD OPAKUJÍCÍCH STUDENTŮ ZÁKLADNÍHO KURZU MATEMATIKY
Název anglicky
FEEDBACK FROM REPETIVE STUDENT OF THE BASIC MATHEMATICS COURSE
Autoři
Vydání
Media4u Magazine, Praha, Ing. Jan Chromý, Ph.D. 2017, 1214-9187
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
Hodnocení; zpětná vazba; matematika; test nezávislosti.
Klíčová slova anglicky
Evaluation; feedback; mathematics; test of independence.
Změněno: 17. 4. 2018 12:53, Mgr. Eva Hynešová
V originále
"Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byly pomocí dotazníku zjišťovány hodnotící názory studentů na výuku předmětu Matematika I na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Výsledky jsou srovnány s výzkumem provedeným před třemi lety. Je prokázáno, že pohlaví respondentů nemá vliv na vnímání obtížnosti matematiky."
Anglicky
"The paper describes the results of a questionare research evaluating the students' opinion on the teaching of Mathematics I at the Institute of Technology and Business in České Budějovice. The results are compared with research done three years ago. There is proved that the gender of the respondents does not affect the perception of the difficulty of mathematics."