J 2017

DOTAZNÍKOVÝ PRŮZKUM –MATEMATIKA 1 OPAKUJÍCÍ STUDENTI –PODNĚTY ANÁVRHY PRO ZLEPŠENÍ VÝUKY

NÁHLÍK, Tomáš

Základní údaje

Originální název

DOTAZNÍKOVÝ PRŮZKUM –MATEMATIKA 1 OPAKUJÍCÍ STUDENTI –PODNĚTY ANÁVRHY PRO ZLEPŠENÍ VÝUKY

Název anglicky

QUESTIONNAIRE SURVEY-MATHEMATICS 1 REPEATING STUDENTS -COMPLAINTS AND SUGGESTIONS FOR IMPROVINGLECTURES

Vydání

Mladá veda, Prešov, Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o. 2017, 1339-3189

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

zpětná vazba; výuka; hodnocení; dotazník; průzkum; matematika

Klíčová slova anglicky

feedback; teaching; evaluation; questionnaire; mathematics; survey

Štítky

Změněno: 18. 4. 2018 08:25, Mgr. Blanka Mikšíková

Anotace

V originále

Článek popisuje výsledky dotazníkového průzkumu provedeného mezi opakujícími studenty předmětu Matematika 1 na Vysoké škole Technické a Ekonomické v Českých Budějovicích. Snahou dotazníkového průzkumu bylo získat od studentů návrhy apoznatky díky nimž by bylo možné zlepšit výuku azvýšit úspěšnost absolvování předmětu.

Anglicky

The article describes the results of a questionnaire survey conducted among repeating students of the subject Mathematics 1at the Institute of Technology and Business in České Budějovice. The aim of the questionnaire survey was to obtain from students suggestions and knowledge that would make it possible to improve the lectures and to increase the success of the subject.

Přiložené soubory

Nahlik_Mlada_Veda_13_2017_23.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru