2016
Perception of the customer service of Škoda: comparative perspective of car dealers in China and Czech Republic
JAMBAL, Tsolmon a Sarantuya JIGJIDDORJZákladní údaje
Originální název
Perception of the customer service of Škoda: comparative perspective of car dealers in China and Czech Republic
Autoři
JAMBAL, Tsolmon a Sarantuya JIGJIDDORJ
Vydání
China, Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe, od s. 51-58, 8 s. 2016
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Čína
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-7-5103-1428-5
Klíčová slova česky
Chování zákazníků; věrnost; kultura; kvalita služeb
Klíčová slova anglicky
Customer behavior; loyalty; culture; quality of service
Štítky
Změněno: 24. 3. 2017 10:16, Hana Dlouhá
V originále
The service centers providing essential information on the product and services of any organization serves as a face and plays significant role in the purchase decision-making. Moreover, the moment of the truth felt upon entrance is essential and the meeting the demand of the customer is priority for any organization. Thus, organizations should use external review or observation to improve the service quality and to identify the behavior of the customer for further improvements and to increase the profit. The current study was conducted to compare the service, sales and customer behavior at the Škoda official sales branches in Beijing and České Budějovice using qualitative methods and proposed the recommendations for the further improvement.
Česky
Servisní střediska, která poskytují základní informace o produktu a službách, slouží jako vizitka každé organizace a hrají významnou roli v obchodním rozhodování. Splnění požadavků zákazníka je prioritou pro každou organizaci. Proto by organizace měly použít externí přezkoumání nebo pozorování ke zlepšení kvality služeb, k moderování chování zákazníka s cílem dalšího zlepšení služeb, a tím i zvýšení zisku. Současná studie byla zaměřena na srovnání služeb, prodeje a zákaznického chování oficiálních prodejních poboček podniku Škoda v Pekingu a Českých Budějovicích s využitím kvalitativní metody a návrhem doporučení pro další zlepšení.