D 2016

Perception of Chinese brands in the Czech Republic

SLABÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Perception of Chinese brands in the Czech Republic

Název česky

Vnímání čínských značek v České republice

Autoři

SLABÁ, Marie

Vydání

China, Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe, od s. 21-29, 9 s. 2016

Nakladatel

Neuveden

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Čína

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-7-5103-1428-5

Klíčová slova česky

značka; vnímání značky; čínské značky

Klíčová slova anglicky

brand; brand perception; Chinese brands
Změněno: 16. 3. 2017 10:28, Hana Dlouhá

Anotace

V originále

China has been considered as the largest growing market in the world for several years. Lots of foreign companies have been attracted by this market and have been tried to be successful with their world known brand at the Chinese market. On the other hand the Chinese companies have tried to benefit from the new open door policy and they have tried to launch their Chinese brands to foreign markets. This article focuses on brand awareness and brand perception of Chinese brands in the Czech Republic. Author established three research hypotheses that were tested by chi-square test.

Česky

Čína je považována za největší rostoucí trh na světě již několik let. Celá řada zahraničních firem považuje tento trh za atraktivní a pokouší se svými světoznámými značkami na čínském trhu uspět. Na druhé straně se však také čínské společnosti pokouší těžit z nové open-door politiky a snaží se uspět s čínskými značkami na trzích mezinárodních. Tento článek se zaměřuje na povědomí a znalost čínských značek a vnímání čínských značek v České republice. Autorka si stanovila tři výzkumné hypotézy, které byly testovány chi-kvadrát testem.