LIŽBETINOVÁ, Lenka a Dagmar WEBEROVÁ. Managing Attitudes of Consumers towards Brands and Quality. In Khalid S. Soliman. Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: Regional Development to Global Economic Growth. Milan, Italy: Internationa Business Information Management Association. s. 2147-2154. ISBN 978-0-9860419-6-9. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Managing Attitudes of Consumers towards Brands and Quality
Název česky Řízení postojů spotŕebitelů vzhledem k značkám a kvalitě
Autoři LIŽBETINOVÁ, Lenka (703 Slovensko, domácí) a Dagmar WEBEROVÁ (203 Česká republika).
Vydání Milan, Italy, Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: Regional Development to Global Economic Growth, od s. 2147-2154, 8 s. 2016.
Nakladatel Internationa Business Information Management Association
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Itálie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/75081431:_____/16:00000955
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-0-9860419-6-9
Klíčová slova česky chování spotřebitelů; spotřebitel; značky; vnímání značky; kvalita
Klíčová slova anglicky consumer behavior; consumer; brand; brand perception; quality
Štítky IF, KCRM6, RIV16, SCOPUS
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 28. 2. 2017 15:18.
Anotace
The purpose of this article is to evaluate attitudes and preferences of consumers in the Czech Republic in relation to quality perception of domestic and foreign brands. Results presented are compared to the outcomes of a similar research study carried out in the Slovak Republic. In this article, partial outcomes of primary research focused on attitudes and preferences of Czech consumers in relation to attributes, such as price, quality, product information, and preferences of domestic products, are presented. This primary research was conducted in the Czech Republic in the period of October and November of 2014 and respondents were approached via an electronic questionnaire and personal interviews. This article presents a more detailed with respect to specific structures of consumers in the Czech Republic.
Anotace česky
Účelem tohoto článku je zhodnotit postoje a preference spotřebitelů v České republice ve vztahu ke kvalitě vnímání tuzemských i zahraničních značek. Prezentované výsledky jsou porovnány s výsledky obdobné výzkumné studie prováděné ve Slovenské republice. V tomto článku, dílčí výsledky primárního výzkumu zaměřeného na postoje a preferencí českých spotřebitelů ve vztahu k atributům, jako je cena, kvalita, informace o produktech a preference domácích výrobků, jsou prezentovány. Tento primární výzkum byl proveden v České republice v období října a listopadu 2014 a bylo realizován prostřednictvím elektronického dotazníku a osobních pohovorů. Tento článek představuje detailnější pohled na specifické struktury spotřebitelů v České republice.
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 23:40