HRUŠKOVÁ, Lenka a Gabriela MÁDLOVÁ. Employees Teaching Strategy from the Perspective of Gender Differences. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth. Anglie: International Business Information Management Association (IBIMA), 2016, s. 3059-3063. ISBN 978-0-9860419-8-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Employees Teaching Strategy from the Perspective of Gender Differences
Název česky STRATEGIE VYUČOVÁNÍ Z POHLEDU GENDEROVÉ DIFERENCIACE
Autoři HRUŠKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, domácí) a Gabriela MÁDLOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Anglie, Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth, od s. 3059-3063, 5 s. 2016.
Nakladatel International Business Information Management Association (IBIMA)
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/75081431:_____/16:00000932
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-0-9860419-8-3
Klíčová slova česky gender; genderová identita; strategie vyučování; kompetitivními a kooperativními a individualistickými; učební styl.
Klíčová slova anglicky gender identity; teaching strategies; learning style; corporate education
Štítky KCEM6, RIV16, SCOPUS
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 7. 4. 2017 11:17.
Anotace
The article deals with gender differences (in terms of gender identity and learning styles) during corporate training. These gender differences are correlated with different instructional strategies: by competitive, cooperative and individualistic.
Anotace česky
Příspěvek zabývá problematikou mezipohlavních rozdílů (v oblasti gender identity a učebních stylů) vzhledem k období adolescence. Tyto mezipohlavní rozdíly jsou dány do souvislosti s různými vyučovacími strategiemi: kompetitivními, kooperativními a individualistickými.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 23:04