C 2016

Katedra cestovního ruchu a marketingu

SLABÁ, Marie a Ivana ČERTICKÁ

Základní údaje

Originální název

Katedra cestovního ruchu a marketingu

Název anglicky

Department of Tourism and Marketing

Autoři

SLABÁ, Marie (203 Česká republika, domácí) a Ivana ČERTICKÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vydání. Praha, Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích, od s. 179-190, 12 s. 2016

Nakladatel

Setoutbooks

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/16:00000857

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-86277-83-7

Klíčová slova česky

Katedra cestovního ruchu; Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova anglicky

Department of Tourism and Marketing; Institute of Technology and Business in České Budějovice

Štítky

Změněno: 20. 12. 2016 10:04, Hana Dlouhá

Anotace

V originále

Kapitola Katedra cestovního ruchu v odborné monografii "Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích" se zabývá vznikem katedry, který se datuje od roku 2014. Popisuje personální obsazení Katedry cestovního ruchu, studijní obory a specializace, které spadají pod katedru.

Anglicky

Chapter Department of Tourism and Marketing in the scientific collective monograph "TEN YEARS OF THE INSTITUTE OF TECHNOLOGY AND BUSINESS IN ČESKÉ BUDĚJOVICE" applies with the establishment of the department in 2014. It covers employees of the Department of Tourism and Marketing, and study specializations of the department.