2016
Katedra cestovního ruchu a marketingu
SLABÁ, Marie a Ivana ČERTICKÁZákladní údaje
Originální název
Katedra cestovního ruchu a marketingu
Název anglicky
Department of Tourism and Marketing
Autoři
SLABÁ, Marie (203 Česká republika, domácí) a Ivana ČERTICKÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vydání. Praha, Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích, od s. 179-190, 12 s. 2016
Nakladatel
Setoutbooks
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/16:00000857
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-86277-83-7
Klíčová slova česky
Katedra cestovního ruchu; Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova anglicky
Department of Tourism and Marketing; Institute of Technology and Business in České Budějovice
Změněno: 20. 12. 2016 10:04, Hana Dlouhá
V originále
Kapitola Katedra cestovního ruchu v odborné monografii "Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích" se zabývá vznikem katedry, který se datuje od roku 2014. Popisuje personální obsazení Katedry cestovního ruchu, studijní obory a specializace, které spadají pod katedru.
Anglicky
Chapter Department of Tourism and Marketing in the scientific collective monograph "TEN YEARS OF THE INSTITUTE OF TECHNOLOGY AND BUSINESS IN ČESKÉ BUDĚJOVICE" applies with the establishment of the department in 2014. It covers employees of the Department of Tourism and Marketing, and study specializations of the department.