SLABÁ, Marie a Ivana ČERTICKÁ. Katedra cestovního ruchu a marketingu. In M. Vochozka, J. Váchal, F. Stellner. Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích. 1. vydání. Praha: Setoutbooks. s. 179-190. ISBN 978-80-86277-83-7. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Katedra cestovního ruchu a marketingu
Název anglicky Department of Tourism and Marketing
Autoři SLABÁ, Marie (203 Česká republika, domácí) a Ivana ČERTICKÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vydání. Praha, Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích, od s. 179-190, 12 s. 2016.
Nakladatel Setoutbooks
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/75081431:_____/16:00000857
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-86277-83-7
Klíčová slova česky Katedra cestovního ruchu; Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova anglicky Department of Tourism and Marketing; Institute of Technology and Business in České Budějovice
Štítky KEM8, RIV16
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 20. 12. 2016 10:04.
Anotace
Kapitola Katedra cestovního ruchu v odborné monografii "Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích" se zabývá vznikem katedry, který se datuje od roku 2014. Popisuje personální obsazení Katedry cestovního ruchu, studijní obory a specializace, které spadají pod katedru.
Anotace anglicky
Chapter Department of Tourism and Marketing in the scientific collective monograph "TEN YEARS OF THE INSTITUTE OF TECHNOLOGY AND BUSINESS IN ČESKÉ BUDĚJOVICE" applies with the establishment of the department in 2014. It covers employees of the Department of Tourism and Marketing, and study specializations of the department.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 06:19