D 2016

Chinese tourists’ perception of service quality in Český Krumlov (Czech Republic)

ŠVEC, Roman

Základní údaje

Originální název

Chinese tourists’ perception of service quality in Český Krumlov (Czech Republic)

Název česky

Vnímání kvality služeb v Českém Krumlově čínskými turisty

Autoři

ŠVEC, Roman

Vydání

China, Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe, od s. 40-50, 11 s. 2016

Nakladatel

Neuveden

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-7-5103-1428-5

Klíčová slova česky

Cestovní ruch; turisté; preference; vnímání; požadavky; kvalita služeb; Česká republika

Klíčová slova anglicky

Tourism; Chinese; Tourists; preferences; perception; requirements; service quality; Czech Republic

Štítky

Změněno: 15. 3. 2017 13:55, Hana Dlouhá

Anotace

V originále

This paper deals with perception of a range of factors which can affect the satisfaction of Chinese tourists when visiting the Czech Republic, specifically in the favourite city Český Krumlov. In recent years, Český Krumlov has become a popular destination of Asian tourists. However, this segment of Asian tourists is changing significantly: there are more tourists from China to the detriment of the number of e.g. Japanese tourists. This paper focuses on the perception of quality of chosen services provided to Chinese tourists directly in the city Český Krumlov. A method of guided interviews was used in order to understand deeper the preferences from which the perception of the studied destination, local enterprises and also residents can be concluded.

Česky

Příspěvek analyzuje vnímání faktorů nabídky cestovního ruchu, které mohou ovlivnit spokojenost čínských turistů při návštěvě České republiky, konkrétně oblíbeného města Český Krumlov. V posledních letech se Český Krumlov stal oblíbenou destinací asijských turistů. Nicméně, tento segment se výrazně mění např, tím že přijíždí více turistů z Číny na úkor např. Japonských turistů. Tento článek se zaměřuje na vnímání kvality vybraných služeb poskytovaných čínským turistům přímo v centru města Český Krumlov. Pro výzkum bylo použito metody řízených rozhovorů s cílem pochopit hlouběji preference, ze kterých mohou být učiněny závěry a doporučení pro místní samosprávu, podnikatele i obyvatele.