2016
Komparace využívaných analýz při zpracování marketingového auditu
PÍCHOVÁ, Romana a Lukáš POLANECKÝZákladní údaje
Originální název
Komparace využívaných analýz při zpracování marketingového auditu
Název anglicky
Comparisons Used Analyses When Processing Marketing Audit
Autoři
PÍCHOVÁ, Romana (203 Česká republika, domácí) a Lukáš POLANECKÝ (203 Česká republika)
Vydání
Auspicia, České Budějovice, Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2016, 2464-7217
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/16:00000818
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
marketingový audit; Porterův model pěti sil; STEP analýza; SWOT analýza
Klíčová slova anglicky
marketing audit; Porter’s Five Forces model; STEP analysis; SWOT analysis
Změněno: 20. 10. 2016 10:30, Hana Dlouhá
V originále
Příspěvek je věnován problematice marketingového auditu. Účelem tohoto článku je seznámit čtenáře s problematikou marketingového auditu, definovat jeho náplň a obsah, stanovit a charakterizovat jeho účel, cíl a přínosy pro auditovaný podnik. Dále poukázat na možnost využití analýz, které mohou být pro podnik při vykonání marketingového auditu přínosné a které podniku určí jejich slabá místa a problematické oblasti, či naopak určí jejich silné stránky a možné příležitosti. Cílem příspěvku je navrhnout podnikům optimální kombinaci užívaných analýz při zpracování marketingového auditu.