TIŠLEROVÁ, Kamila. Marketing Strategy for Effective Customer Relationship Management. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 27th International Business Information Management Association Conference - Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth, IBIMA 2016. Norristown (USA): International Business Information Management Association, IBIMA. s. 875-879. ISBN 978-0-9860419-6-9. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing Strategy for Effective Customer Relationship Management
Autoři TIŠLEROVÁ, Kamila (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Norristown (USA), Proceedings of the 27th International Business Information Management Association Conference - Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth, IBIMA 2016, od s. 875-879, 5 s. 2016.
Nakladatel International Business Information Management Association, IBIMA
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/75081431:_____/16:00000806
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-0-9860419-6-9
Klíčová slova česky CRM; marketingová strategie; zákazník; efektivita; konkurenční výhoda
Klíčová slova anglicky CRM; marketing strategy; customer; efficiency; competitive advantage
Štítky KCRM1, RIV16, SCOPUS
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 22. 9. 2016 08:38.
Anotace
This paper aims to analyse differential approaches to the Customer Relationship Management theory. The main strategies for the CRM concern the customers as the core value to the company. From establishing, developing, finishing and evaluation customer relations, with the help of technology, obtain, analyse and valuably use of the customer information and exchange at the aim of establishing a long-term relationship for profitability and competitive advantage. CRM, in some aspects, takes the customer as business partner and this concept helps the company act more effectively, efficiently and productively. The research question is: what is the proper effective strategy for customer relationship management. Several methodological approaches are examined and applied.
Anotace česky
Tento článek si klade za cíl analyzovat rozdílné přístupy v teorii Customer Relationship Management. Hlavní strategie pro CRM se týkají zákazníků jako základní hodnoty pro společnost. Vytváření, vývoj, dokončování práce a vyhodnocování vztahů se zákazníky, za pomocí technologie, je cílem získat, analyzovat a cenně používat informace o zákazníkovi a výměny v zájmu vytvoření dlouhodobého vztahu k ziskovosti a konkurenční výhody. CRM, v některých aspektech, bere zákazníka jako obchodního partnera a tento koncept pomáhá jednat společnosti účinněji, efektivněji a produktivněji. Výzkumná otázka zní: co je správná účinná strategie pro řízení vztahů se zákazníky. Vybrané metodologické přístupy jsou zkoumány a aplikovány.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 16:00