HUSÁR, Štefan. GEAR OF HYDRAULIC PUMPS FOR SHIP EQUIPMENT. Nase More. Dubrovnik: University of Dubrovnik, roč. 63, č. 3, s. 108-114. ISSN 0469-6255. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název GEAR OF HYDRAULIC PUMPS FOR SHIP EQUIPMENT
Název česky OZUBENÉ KOLO HYDRAULICKÝCH ČERPADEL PRO LODNÍ ZAŘÍZENÍ
Autoři HUSÁR, Štefan (703 Slovensko, garant, domácí).
Vydání Nase More, Dubrovnik, University of Dubrovnik, 2016, 0469-6255.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 20000 2. Engineering and Technology
Stát vydavatele Chorvatsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/75081431:_____/16:00000715
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky hydraulické zubové čerpadlo; přímé přední ozubení; zubové nastavení; nastavení úhlu; pulsace
Klíčová slova anglicky hydraulic gear pump; direct front cogging; gear adjustment; angle adjustment; pulsation
Štítky KSTR4, RIV16, SCOPUS
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 2. 9. 2016 13:02.
Anotace
The aim of this article is to analyse the involute gear of a ship's gear pump. The gear applied in a direct gear is usually designed to comply with requirements for sustainability, reliability and operability under unfavourable working conditions. These requirements can be achieved by adjusting the axis distance, angular correction, as well as by rearranging the pressure angle. These modifications are directly interconnected.
Anotace česky
Cílem tohoto článku je analyzovat evolentní ozubené kolo lodního zubového čerpadla. Ozuben kolo aplikované do přímého kola je obvykle navrženo tak, aby se vyhovělo požadavkům na udržitelnost, spolehlivost a provozuschopnost za nepříznivých pracovních podmínek. Těchto požadavků lze dosáhnout úpravou osové vzdálenosti, úhlové korekce, stejně jako tím, že se přeskupí úhel tlaku. Tyto změny jsou přímo propojeny.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 18:21