KUČERKA, Daniel. DEVELOPMENT OF KEY COMPETENCES IN INTEGRATION TEACHING WORKPLACES. Acta Technologica Dubnicae. Dubnica: Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, Vol.6, Issue 1, s. 49-56. ISSN 1338-3965. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název DEVELOPMENT OF KEY COMPETENCES IN INTEGRATION TEACHING WORKPLACES
Název česky Rozvoj klíčových kompetencí na integrovaných vyučovacích pracoviscích
Autoři KUČERKA, Daniel (703 Slovensko, garant, domácí).
Vydání Acta Technologica Dubnicae, Dubnica, Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2016, 1338-3965.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/75081431:_____/16:00000698
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky klíčové kompetence; integrovaná vyučovací pracoviště; soustružení
Klíčová slova anglicky key competences; integrated teaching workplace; turning
Štítky DOP, ERIH, RIV16
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 2. 9. 2016 10:31.
Anotace
The article deals with the definition of competencies and key competencies of pupils and their development in an integrated didactic working place. In this article I focused on the practical teaching in the turning workshop in the secondary school. The competence development is based on the learning objectives of the subject Technology of turning in the practical teaching. The general learning objectives will gradually be further specified in a specific sub-objectives, they define the various competencies which the student should acquire and develop.
Anotace česky
Článek se zabývá definováním kompetencí a klíčových kompetencí žáků a jejich rozvojem na integrovaném didaktickém pracovišti. Pro potřeby článku jsem se zaměřil na praktické vyučování na soustružnické dílně na střední škole. Rozvoj kompetencí vychází z výukových cílů předmětu Technologie soustružení v praktickém vyučování. Výukové cíle obecné se postupně podrobněji specifikují do cílů dílčích a specifických, definují jednotlivé kompetence, které má žák získat a rozvíjet.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 10:00